Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 16-01-10, 13:41   #1
Doc
Loves C, R en M

Ik merkte dat de derde helft weer uitgebereid is verschillende mappen. Ik vind het jammer om een paar redenen.

1) Dit is toch een voetbal site: Dan zou voetbaldeel dus ook visueel meer ruimte moeten hebben

2) Het versnippert: ik zou nu vijf mappen moeten openen om het te volgen.

3) Het is niet nodig. Neem de map Algemeen, Actueel en Hobby: daar staan op de eerste pagina nu discussies die meer dan twee maanden niet meer actief zijn. Als al die drie nu bij elkaar komen, dan heb je op de eerste pagina tenminste "verse" topics.

4) Algemeen is nu een vergaarbak geworden waar eigenlijk alleen slowchat actief is. In houdelijke topics zitten daar niet. En wat er actief is zou ook elders ondergebracht kunnen worden.

5) Olympisch winterspelen is leuk, maar ik zie niet dat die 11 topics niet op de actieve pagina van Sport terug te vinden zijn. Deze site is nou ook weer niet zo groot dat je die dan niet snel terug vind. En tijdens de winterspelen zullen die topics toch meer bovenaan staan. Het in sport gooien zou op de actieve pagina ten koste gaan van topics die meer dan 2 maanden niet actief zijn. Dat lijkt mij geen probleem.

Kortom: hou voetbal gewoon voetbal en krimp de derde helft wat betreft mappen in tot twee of drie mappen. Misschien dat tegen de tijd de site zo actief is dat de eerste pagina alleen topics staan die maximaal 5 dagen niet actief zijn geweest, dat je tot verder splitsen komt.

Oud 16-01-10, 13:44   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Ben het wel met je eens. Voor actueel zouden eigenlijk ook alleen voor grote issues topics moeten worden geopend. Wilders, verkiezingentopic, Irak-rapport, Haïti allemaal goed. Maar bijvoorbeeld dat Leers weg is kan eigenlijk ook gewoon in politiek.

Winterspelen verdient wel een apart subforum vind ik
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-10, 14:10 emo   #3
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

Het is allemaal vrij makkelijk te verklaren, Doc - al is het vrij eentonig en lijkt het een makkelijk excuus; het is gewoon wachten op de de nieuwe software en de daarmee werkende filters.

Dan kan je inderdaad gewoon een OS filter maken in Sport. Dan kan je wellicht meer categorieën in de derde helft samen voegen en dan zal Voetbal visueel ook uit meer delen bestaan. Maar goed, dat is hier niet mogelijk en dan moet je kiezen voor tussenoplossingen. Verders is het OS subforum tijdelijk en gekomen na een poll onder de users. 20 om 15 oid als ik het goed heb, dus waarom zou je het niet doen?

Actueel is er gekomen na overleg achter en loopt toch niet heel slecht. We zijn niet allemaal een one-issue (voetbal) iets en er spelen genoeg dingen in de maatschappij qua nieuws en ontwikkelingen die iets meer aandacht verdienen in onze ogen, dan op een grote hoop geschoven in 1 of 2 topics tussen ook ietwat minder serieuzere topics die in Algemeen staan. Door het anders te benoemen en apart te zetten.

Uiteraard is voetbal de hoofdgroep, maar als er behoefte aan is en je kan tegemoet komen in de wensen van users, waarom zou je dat dan niet doen?

Wellicht dat je het straks anders ziet bij de nieuwe forumsoftware en met werkende filters: http://www.vblforum.nl/Thread-Algemene-Vorderingen-2?pid=288029#pid288029 en http://www.vblforum.nl/Thread-Algemene-Vorderingen-2?pid=289241#pid289241
Bliksem is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-10, 14:42   #4
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Weinig aan het verhaal toe te voegen van BS. het is misschien wat saai om te zeggen, maar het is inderdaad wachten tot we tevreden genoeg zijn met de nieuwe software om dat te implementeren.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-10, 15:47   #5
Doc
Loves C, R en M

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem
Uiteraard is voetbal de hoofdgroep, maar als er behoefte aan is en je kan tegemoet komen in de wensen van users, waarom zou je dat dan niet doen?
Waarom niet heb ik al uitgelegd - dat staat in de OP

Het is meer dat als je je profileert als een voetbal-site dan zou voetbal ook het grootste deel moeten zijn. Anders speel je toch weer te veel "Fok".

Ik heb aangegeven dat de eerste pagina van de verschillende mappen in de derde helft vol zitten met niet actieve topics zit (de map algemeen is in grote lijnen alleen actief twee of drie SC topics) - ook niet zinvol.

Maar goed, als dit is wat de meerderheid van de users wilt dan zal ik wel wachten tot de filters er zijn. Als die optie er is zou ik wel echt voorstellen zaken meer bij elkaar te gooien.

Oud 16-01-10, 16:17 wink   #6
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

als die filters er zijn, wordt het idd bij elkaar gegooid.
Maar er is blijkbaar ook behoefte die andere onderwerpen aan te snijden en het was wel even nodig om ddh even wat op te schonen wat dat betreft.
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 16-01-10, 16:27 standard ball   #7
BS.

Oorspronkelijk geplaatst door Doc

Waarom niet heb ik al uitgelegd - dat staat in de OP

Het is meer dat als je je profileert als een voetbal-site dan zou voetbal ook het grootste deel moeten zijn. Anders speel je toch weer te veel "Fok".
Waarom zou er op VBL-forum of Voetbal United niet over dingen als muziek, tv-series, politiek, nieuws en andere sporten gepraat mogen worden in een apart subforum?
Oud 16-01-10, 16:43 wink   #8
I'm Ron fucking Swanson

Dagglala's Voetbal Forum schermafbeelding

Behalve dat, als je dat soort topics niet zou hebben zijn er misschien weer mensen die hier weggaan omdat ze ook graag over zulke dingen praten.

Ik was in het begin ook niet echt pro-derde helft. Maar uiteindelijk hebben dat soort topics gewoon bestaansrecht, gezien het aantal actieve topics.
Zoveel is het trouwens ook niet.
Dagglala is offline   Met citaat reageren
Oud 17-01-10, 12:14   #9
Doc
Loves C, R en M

Waarom zou er op VBL-forum of Voetbal United niet over dingen als muziek, tv-series, politiek, nieuws en andere sporten gepraat mogen worden in een apart subforum?

Ik ben er niet tegen dat die topics er zijn - integendeel, ik post er regelmatig - maar mijn punt is dat er niet 5 subfolders voor nodig zijn. Ik zou zeggen 2 of 3 maximaal. Waarom ik dat vind heb ik al gegeven. Dat is het enige wat ik op wil merken

Maar als men wel 5 subfora in de Derde helft wil - ook prima. Het zou alleen mijn keuze niet zijn.

Oud 17-01-10, 13:04 emo   #10
BS.

True, maar dat ligt dus puur aan de forum-software momenteel .
Oud 17-01-10, 13:16   #11
Doc
Loves C, R en M

True, maar dat ligt dus puur aan de forum-software momenteel .
Dan wacht ik gewoon daar op

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:25.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site