![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het huidige logo voldoet natuurlijk niet bij de nieuwe naam. Daarom doen we weer een beroep op jullie om een logo te ontwikkelen bij de nieuwe naam.
Kom dus maar op met jullie geweldige ideeen en ontwerpen en laat zien dat we de nieuwe naam waard zijn. We zijn united, we zijn een eenheid. lees hier nog even terug over de nieuwe naam: http://www.vblforum.nl/Thread-Een-nieuwe-naam [align=center] [size=x-large]VOETBAL UNITED[/size] [size=medium]www.voetbalunited.net[/size] [/align] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Is zo toch eigenlijk al mooi genoeg!
![]() (TVP) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Als mijn mooie bal er maar in blijft
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dat zou wel tof zijn; ik ben er niet zo handig, maar op basis van het leeds logo bij, incl. die bal zou wel tof zijn. Zo'n soort schild.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
![]() Zoiets. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ga ook proberen wat in elkaar te draaien. Volgens mij kun je leuke dingen doen met de V en U.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dit laat ik aan de wat handigere mensen op dit forum over
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Misschien de letter V B en L een afwijkend kleurtje om de link met vblforum nog een beetje te houden?
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Heb ook een beetje gevogeld. Zijn normaal wel wat scherper.
![]()
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
WTF een nieuwe naam
![]() Maar die onderste 3 zien er wel gelikt uit... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik vind de 2 met de sterren erin het best
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Die met dat doel is wel lekker retro. Moet je die voetbal nog wel even veranderen.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Gewoon zoiets. Moet iemand anders hem gewoon even fixen zodat ie mooi smooth is enzo
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ja, dezelfde kleuren en bal.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
nieuwe naam
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
een echt embleem zoals deze ?
![]() en dan VOETBAL boven UNITED onder, die bruine bal in het midden en 2009 als jaartal ? of ![]() en dan ipv die vissen een pc of iets
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Die bruine bal is leuk. Houden zou ik zeggen.
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
De bal is wel een must inderdaad. Verder lijkt het me wel leuk als de overige kleuren een beetje bij de nieuwe stijl van het forum/fp passen.
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben echt heel slecht in het maken van een logo, maar wel leuk om te kijken wat er zoal gemaakt wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
![]() Even nog een nieuwe gemaakt met jullie feedback meegenomen. De bal en kleuren van VBL komen nu meer terug. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vet
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
Ik die sterren maar niks, ik zou links gelijkmaken aan rechts. En "2010" zou ik ook weglaten. Verder vind ik hem wel mooi
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
United misschien zelfde kleur (donkerste) als de bal maken voor meer contrast?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Netjes Jip
!
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Probeer united eens in hetzelfde blauw als voetbal?
Wel erg erg erg erg vet iig .
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat 2010 zou eigenlijk 2009 moeten zijn.
United ook in het blauw. Die sterren slaan eigenlijk nergens op.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind die sterren wel tof eigenlijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Gebruik je trouwens PS of Illustrator Jip?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
illustrator is wat je voor dit soort dingen hoort te gebruiken en jip doet alles goed natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Een rond logo is verder ook best praktisch voor watermerken in plaatjes, oid.
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die sterren in combinatie met de strepen rechts doet een beetje Amerikaans aan vind ik.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nico, ik kom ook bij je stagelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Illustrator is sowieso
.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Janneke kan aan deze nog een puntje aan zuigen, mooi.
Ik vind verder dat de witte streepjes rechts het geheel te druk maken. Zou ik wel eens helemaal zwart willen zien. (maybe een horizontaal streepje boven en onder het jaartal)
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
![]() Weer een beetje gepimpt! Werk met illustrator idd. Je moet het even onder de knie krijgen maar als je het snapt dan is het echt super. Snel, handig en flexibel.thnx voor de reacties en feedback. Heb ik echt wat aan! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Deze is veel duidelijker, minder warrig.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Persoonlijk zou ik die schaduwen weglaten en ik vond het ook mooier dat er zeg maar ruimte zat tussen de letters en de blauwe vlakken ernaast. Nu overlapt het. Verder onwijs stoer logo!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Woow, echt vet
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Uitleg van het logo:
- 5 sterren is voor de kwaliteit van het forum en frontpage dat Voetbal United gaat krijgen. - 2010 is het jaartal dat Voetbal United de lucht in gaat. (kan er ook 2009 van maken als jullie dat liever willen? ivm VBL oprichting natuurlijk ) De rest spreekt voor zichzelf denk ik. |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
bij een nieuwe naam hoort een nieuw logo
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|