![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=voetbal+united&meta=&aq=f&oq=vo etbal+unite&fp=13eec05eed3f4cf2
4e hit
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Googletechnisch kan ik daar helaas niets aan doen nee, alleen het topic uit de resultaten deleten.
Maar de volgorde heb ik verder geen controle over. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik maak me er niet zo druk over. Die users horen sowieso bij VBL, dus niets ergs aan om ze mee te nemen en anders waren de meeste vast wel uit zichzelf komen opdagen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik vraag me uberhaupt af wie er op vblforum zoekt als hij naar een voetbal forum op zoek is
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
Of basketballende Vlamingen. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Naja je kan er altijd van die versteegrobjes bij hebben die denken: "ojee, wat was die site ook alweer, iets met vbl en forum"
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Niet dat er iemand snel op vblforum zal googelen.. als je 'vblforum' kent, ken je de url ook. Mensen op zoek naar fora over voetbal zullen er niet op zoeken.
edit: < spuit 11 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Of het genoemd is of niet weet ik niet, maar bij mij staat VBLforum als 6e als je op 'voetbal forum' zoekt
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als je via Google zoekt op "voetbalforum" komt dit forum op plaats 2. Zoek je op "voetbal forum" (foutief taalgebruik), dan is het #3. Wie zoekt op VBL, krijgt dit forum als 2e resultaat. Het gaat dus prima, wat dat betreft.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
wat nou "voetbal forum" foutief taalgebruik
?Men zoekt gewoon op een forum dat over voetbal gaat. Gewoon 2 steekwoorden gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
http://www.google.nl/search?q=Voetbal+United&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl
fficial&client=firefo x-aVBL op Fok gebruikt nu ook ineens de term Voetbal United? |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een trieste figuren ook
![]() Kun je niet het alleenrecht op die naam verkrijgen? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
OMG.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
"Niks aan de hand, ze komen allemaal met hangende pootjes terug"
En een paar maanden later maakt ie reclame onder onze nieuwe naam ![]() Mag zoiets wel? |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Maar wij hebben onze eigen Google Griek dus dat komt vast goed. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wat een treurigheid van Danny
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
Dit is puur en alleen gedaan om hits van ons te jatten en de Google policy is daar vrij duidelijk in. Overigens zal dit echt 0,000 hits trekken als wij eenmaal online zijn. In de resultatenlijst valt dit, zeker niet als wij als voetbal united er in staan, echt niet op. Evengoed zal ik als ik weer op mijn werk ben ons contactpersoon voor Google vragen wat hier aan te doen is. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Overigens is dit wel echt een het bewijs dat het hem zo dwars zit, ook al doet ie alsof het hem niet boeit.
Heerlijk, wsl heeft dit echt flinke impact gemaakt op zijn cijfers .Dag faalhaasje, 10 jaar verder en nog kan je met een site met zo'n omvang je ex-partner niet eens uitkopen. Dan heb je zakelijk toch wel gefaald, niet? .
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Overigens moeten wij nu hetzelfde doen.
Iets van "Het VBL deel van het Fok!forum." Dat zal meer schade doen dan andersom .
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Haha de triestheid van Danny en co kent geen grenzen
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
We moeten gewoon even wat slimme zoek optimalisatie doen voor Voetbal United.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zullen we alvalst bekend maken dat we toch niet voor Voetbal United gaan, maar voor 11tegen11ishetmooiespelletje.nl
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Lekker principieel ben je dan.. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
http://forum.fok.nl/topic/1406610#77759490
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lol, Banny heeft gewoon mijn PW veranderd.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nouja, beter compliment kun je niet krijgen wmb.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
.En voor de rest, laat ze lekker gaan daar! Zonde om je tijd daaraan te verspillen, gewoon van genieten en er om lachen! |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Maar wat betekent dat. Ze hebben hier gelezen dat dat onze nieuwe naam wordt ofzo en die hebben ze gekaapt ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Danny had mij om advies gevraagd, heb ik iets niet goed gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
![]() Zal ik Danny dan maar een bedankmailtje sturen? |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hij heeft zijn sig ook aangepast, prima.
Nog meer exposure voor ons.. Uiteindelijk worden genoeg mensen via PM geronseld. Als ze zien hoe dood het is daar, komen die ook weer over. En het mooie is, mij IP bannen gaat niet lukken. Ik werk in hetzelfde pand als een mod die dan ook niet meer online kan. .
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jezus, die sig van hem, totale triestheid
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sorry voor m'n taalgebruik, maar wat een ontzettende tyfusfaler
Niet te geloven.Ik heb helemaal niks met vbl/vblforum/vblunited te maken, maar dit is toch gewoon te achterlijk Eerst stoer praten dat het m niks kan boeien, en dan zich zo laten kennen Maarja, was natuurlijk al langer bekend van Danny.. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Echt die sig, triestheid x 1000
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
De versie van Danny is dat dit VBL-forum alleen maar bestaat dankzij FOK! Het komt voort uit FOK!, er werd en wordt geronseld op FOK! en zonder FOK! had dit alles niet bestaan. Ergo: we moeten FOK! en Danny dankbaar zijn en zijn hem schatplichtig en hij verbindt er ook min of meer aan dat hij eigenlijk nog steeds de eerste rechten op een dergelijk voetbalforum heeft. Deze visie komt rechtstreeks uit mailwisselingen die ik met hem had. Hij vindt dat hij zelf op geen enkele manier blaam treft, dat hij altijd juist en verstandig heeft gehandeld.
Tja....wie is er nou gek he
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Én vblforum én voetbal united in z'n sig. Triestheid ten top.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Reclame voor Voetbal United door de buren (einde discussie!)
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|