|
|
#1 |
|
|
Game on.
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Dit is waar we nu staan qua lay-out. Er moet eea nog geperfectioneerd worden, maar dit is de richting die we opwillen. Een lichter uiterlijk, wat vaak een stuk prettiger is voor de ogen. Daarbij gebruiken we de hoofdkleur blauw, welke verschilt in tint bij verschillende onderdelen. Algemeen motto is eigenlijk kleur, gemakkelijkheid, functionaliteit en overzichtelijkheid voor de lay-out. Het wordt geen kleurplaat qua kleur, maar het wordt wat moderner en helderder, wat ook de snelheid van het posten en het reilen en zeilen op het forum zal verhogen. Ik probeer vanmiddag ook nog een topic met posts te laten zien, dan is nog meer zichtbaar welke kan we opgaan. Lukt dat vanmiddag niet, dan wordt het vanavond of na het weekend. ![]() De voorlopige opzet van topics. Deze is nog lang niet af. De quotes moeten veranderd worden en nog wel meer puntjes. Maar een eerste opzet is er. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Overigens is er compressie, ook bij png.
Dus in het echt is het een stuk scherper .
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wordt Tomasso admin?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sweet!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
zal ik meteen ook de voorlopige mobiele versie laten zien
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Heb je ook beta testers nodig voor de mobiele versie?
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#11 | ||
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
PR hier gaat al beter dan ergens anders
.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 | |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
De volgende prijs was volgens mij een opblaaspop en penispomp, dus veel succes, TR.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
ik tvp ff hier.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
http://www.vblforum.nl/Forum-Serious-Request-2009
Hoort dit ook bij Algemene Vorderingen? |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jazeker, zo'n actie levert altijd traffic op en dit is best uniek voor een forum.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat nieuws van FCupdate, krijgen we daar ook iets van hun voor terug?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het nieuws. Verder gewoon puur een service zodat je niet van deze site weg hoeft om het nieuws te lezen. Daarnaast hoopte is dat het nog wat goeds op zou kunnen leveren met Google, maar dat helaas niet.
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Doe eens even die menu balk even breed als de header!
.
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Bijna een week verder nu. Zijn er nieuwe pics beschikbaar?
|
|
|
|
|
#28 | |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Zijn er nog vorderingen? En hoe zit dat precies met Lastpost? Hoorde dat hij niet meer meewerkt? Hoe zit dat precies en heeft dat invloed op de werkzaamheden enzo?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lastpost is nooit meer teruggekeerd en er is een vervanger die daar mee bezig is.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Een forumlid?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wie?
En was Lastpost wel echt ziek?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Geen idee, hij is sinds half oktober niet meer geweest, maar wel frequent actief geweest op fok. Beetje raar allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Heb ik ook eens naar gekeken en in de periode dat hier gemeld werd dat ie alleen maar in het ziekenhuis rondhing, postte ie gewoon op Fok
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Owja, en wie is dat forumlid dan?
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
Omkoping door Danny, dat lijkt me evident. If you can't beat them, buy their developers..! |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
mooi.. kan danny die dus ook weer gaan omkopen nu
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik wacht op mijn PM voor de testversie
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
||
|
|
|