|
|
#1 |
|
|
Nog maar een keer proberen dan. Als ik nu Voetbal openen staat het bomvol met de toto's, bingo's, onderschriften en weet ik veel wat allemaal meer. Het nodigt totaal niet uit om te gaan posten, omdat ik eerst een uur moet zoeken voordat ik een leuk topic kan vinden.
Daarom: maak een subforum met alle toto's en shit, dan blijft de lijst tenminste overzichtelijk! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vind het wel meevallen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Ik zeg niet dat ze weg moeten! Het lijkt mij beter om het in een subforum te knallen zodat de voetbal lijst ook daadwerkelijk over voetbal blijft gaan. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eens met polo
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Meestal staan de spelletjes alleen zo rond de weekenden bovenaan en zakken ze daarna weer wat weg. Iedereen wil toch even de toto invullen natuurlijk.
Ik neem het even mee |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Overigens heb je ook nog de CL toto voor de doordeweekse dag. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
T-shirt eronder en dan gaat het best hoor! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ben je ook zo'n bal dan, net als voreg?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De draft hoort wel in voetbal thuis hoor
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mwoah die topics staan eigenlijk alleen in het weekend bovenaan dus zo'n probleem vind ik het niet
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Op maandag komen de uitslagen en de gehele week zie je mensen de toto invullen. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Weg ermee inderdaad.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Niet weg ermee.
Een apart spelletjes forum. Net als op Fok ze MEN hebben. Daar staan de meeste kwissen of anderssoortig vermaak.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bij dezen bevestig ik m'n steun voor de petitie: "Zet spelletjes in een apart subforum".
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Niet alleen spellen. Ik heb al vaker gezegd, maak van voetbal meer subforums. Het hele forum draait om voetbal, maar alles wordt op 1 hoop gegooid.
Denk aan: Algemeen Spellen Internationaal Eredivisie (of anders clubvoetbal) Geschiedenis Etc. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Meldt. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
. Maar het sprak de meesten niet aan, dus dan moet je luisteren naar je users he .Maar nogmaals, zodra de juiste app er is om en een geheel te hebben en gestructureerd op onderdeel komt dat er echt wel weer; momenteel is een geheel met als overzicht het linkjestopic de enige echte mogelijkheid om iedereen tegemoet te komen. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik denk dat het één en ander wel gaat veranderen bij de nieuwe forumsoftware. Want ik ben het wel met je eens, anderzijds was ik één van de personen die vroeg om de verwijdering van de subfora.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
Redelijk apart bij dit forum zijn de live topics bijvoorbeeld. Die horen soms bij 'binnenland', soms bij 'buitenlandse competities', soms bij interlands, soms bij overig. En vooraf aan de wedstrijd weer ergens anders dan tijdens de wedstrijd. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ok, ik wacht het rustig af
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Je hebt 1 voetbal forum En dan nog eens Algemeen, hobby vrije tijd. Je kan dan al niet echt meer zien dat voetbal het belangrijkste is hier. En zolang er nog niet al te veel users op een forum zijn kan het best zoals het nu gaat. Maar als het drukker wordt is een indeling heel erg prettig! |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Die discussie is al gevoerd en je hebt ook gelijk Durq. De mogelijk is er nu gewoon niet omdat er 2 kampen (sterke) kampen zijn voor de huidige oplossing en jouw methode.
Alleen vallen die 2 nu niet te combineren. Maar dat gaat dus wel gebeuren. Overigens is er een spellen subfora inmiddels
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Top!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
wanneer worden dan ook echt alle spellen-topics overgezet?
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
work in progress
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kan er niet iets ingevoerd worden dat je dat spellenforum kan inklappen.
Kan nooit in die topics en vind het alleen maar irritant staan dat er nieuwe berichten zijn gepost
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ok
![]() Kan=kom trouwens maar dat had je vast al begrepen |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Momenteel ben ik bezig samen met Nico aan een nieuwe lay-out en gaan we de functionaliteiten naar onze wens aanpassen. We zijn er nog lang niet helaas.
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ben wel benieuwd naar die nieuwe forumsoftware, daar moeten de mogelijkheden welhaast eindeloos zijn als we het hier mogen geloven. Als dat maar niet tegenvalt.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|