Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 11-11-09, 14:08 puh   #1
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik heb sinds vandaag dat ik af en toe de verkeerde quotes krijg bij gebruik van de quickquote. In plaats van de post uit het topic dat ik op dat moment zie en die ik heb geselecteerd voor het quoten, wordt er een vorige quote in het tekstvak geplempt. Enig idee hoe dat kan?

W7 Ultimate RC + Firefox 3.5.5 hier.
rompompom is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 11-11-09, 17:08   #2
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

is dat niet dat je op die quickquote dingen hebt geklikt en ze uiteindelijk niet gebruikt heb om een post te plaatsen? Dan blijft hij ze namelijk bewaren in je geheugen en als je dat de volgende keer kiest om de berichten te selecteren, dan knalt hij ze erin.

Maar ik neem aan dat dat niet het niet is?
Nico is offline   Met citaat reageren
Oud 11-11-09, 17:32   #3
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

TS IS DOM!

Nee, ik zou het zo ook niet wetem
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 09:50 puh   #4
Hansworst

Oorspronkelijk geplaatst door Nico
is dat niet dat je op die quickquote dingen hebt geklikt en ze uiteindelijk niet gebruikt heb om een post te plaatsen? Dan blijft hij ze namelijk bewaren in je geheugen en als je dat de volgende keer kiest om de berichten te selecteren, dan knalt hij ze erin.

Maar ik neem aan dat dat niet het niet is?
Goede aanname. Toen ik de quotes had gebruikt en ik zag dat het verkeerd was, maakte ik het quickreply tekst vak leeg en probeerde het opnieuw, met hetzelfde resultaat. En er stond ook alleen een verkeerde quote, niet en de goede én een verkeerde.
Oud 12-11-09, 10:10 emo   #5
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door rompompom
Goede aanname. Toen ik de quotes had gebruikt en ik zag dat het verkeerd was, maakte ik het quickreply tekst vak leeg en probeerde het opnieuw, met hetzelfde resultaat. En er stond ook alleen een verkeerde quote, niet en de goede én een verkeerde.
Heb ik ook ooit eens gehad. Was een dag erna over Heb je niet nog een tab open staan van gisteren met dat icoontje ergens aan oid? Hij blijft het sowieso onthouden, als het ouder is, in de tabs. Dan moet je hem ff in alle tabs toevoegen zodat de quote "gebruikt" is.
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 12-11-09, 16:08 emo   #6
Hansworst

Oorspronkelijk geplaatst door Tomasso
Heb ik ook ooit eens gehad. Was een dag erna over Heb je niet nog een tab open staan van gisteren met dat icoontje ergens aan oid? Hij blijft het sowieso onthouden, als het ouder is, in de tabs. Dan moet je hem ff in alle tabs toevoegen zodat de quote "gebruikt" is.
Volgens mij was dat het probleem niet; ik gebruik niet vaak (lees: nooit) meerdere tabs voor VBL. Daarnaast sluit ik m'n computer gewoon af als ik wegga/naar bed ga (heel ouderwets, ik weet het).
Oud 12-11-09, 16:10 puh   #7
Woordvoerder Havana Club

Volgens mij was dat het probleem niet; ik gebruik niet vaak (lees: nooit) meerdere tabs voor VBL. Daarnaast sluit ik m'n computer gewoon af als ik wegga/naar bed ga (heel ouderwets, ik weet het).
DAN WEET IK HET OOK NIET
Oud 12-11-09, 16:31 hearth   #8
Hansworst

JE WEET OOK HELEMAAL NIKS HÈ!
Oud 12-11-09, 20:35 puh   #9
Woordvoerder Havana Club

JE WEET OOK HELEMAAL NIKS HÈ!
Nee
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site