|
|
#1 |
|
Doet het in FireFox niet helemaal goed, zie:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Safari ook niet. We hebben ook een maximale hoogte gesteld aan de sig, dus een quote hoort er ook niet in te passen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik zie hem zoals in de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
In IE is de text wel te lezen. Blijkbaar heeft die wat kleinere marges.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Alleen > IE7 blijkbaar dan. echt.. zo'n ramp die IE dingen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
PSV Eindhoven!
|
Kan je die quote marges niet wat kleiner maken?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Je kan ook gewoon zo doen:
Code:
BliksemSchigt schreef: Ajax - PSV vind ik geen drol aan, want die verliezen we te vaak ;( BliksemSchigt schreef: Ajax - PSV vind ik geen drol aan, want die verliezen we te vaak
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
![]() en als je dan een quote hebt van 12 regels, dan wordt hij alsnog afgekapt. Dus dat lijkt me nogal wat moeite voor 1 enkel geval met een qoute van 1 regeltje. Dan zou ik toch Rumille's manier adviseren. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik wilde net een youtube-link in mijn sig plaatsen. Bij het voorbeeld kreeg ik echter het filmpje te zien.
Misschien handig om (weer) met youtube-tags te gaan werken i.p.v. dat het automatisch als filmpje wordt geplaatst? Ik denk dat dit op het forum zelf ook prettiger werkt... __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Of dat [url] hoger in de orde staat dan het filmpje laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
je kan het automatisch tonen van youtube-filmpjes wel voorkomen door [ amoff ] [ /amoff ] om je linkje te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Het wordt wel ietwat omslachtig op deze manier...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
mja.. ik denk dat je vaker een filmpje wil posten die getoond moet worden als dat je een linkje plaatst naar een filmpje? Zo vat ik het op in ieder geval
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Maar als ik de link toch in url-tags zet moet dat toch genoeg zijn om te voorkomen dat het automatisch een filmpje wordt?
![]() Sowieso vond ik het overzichtelijker hoe er op Fok met youtube-filmpjes werd omgegaan. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
tja.. fok is ook een aantal jaren verder in de ontwikkeling. Ik hoop dat we in de nieuwe software ook meer kunnen oplossen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Quotes in sig
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |