|
|
#1 |
|
|
Lang niet iedere user gebruikt het logo van zijn/haar favoriete club om te laten zien wie ze supporten...
Is het een idee om elke user de mogelijkheid te geven om als een soort kleine usericon (dus niet de avatar) het logo van de favoriete club aan te vinken? Dat leest misschien ook wat leuker als je bepaalde posts in algemene topics bekijkt. Dus: een klein logo'tje (die je op het forum aan kunt klikken) die dan automatisch naast je username of naast je avatar komt te staan
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik bedoel dus bijvoorbeeld op de plaats van de regenboog ^
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen goed idee. Dan zie ik dat 020 logo nog vaker dan dat ik nu al doe.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
In welke zin is het dan geen goed idee? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Doet me een beetje denken aan praktijken in de jaren 30 en 40
![]() Ik denk dat mensen dan posts misschien vanuit een bepaalde hoek gaan interpreteren als ze weten voor wie zo'n poster is. Van sommigen weet je het al, maar daar ken je al enigzins de posthistorie van. Misschien dat je posts wat objectiever beoordeelt als je niet van iedereen die informatie zo voor de hand hebt. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
... ergens hoop ik misschien teveel dat er hier toch wat meer volwassen reacties zijn dan op Fok, en dat de favoriete club van iemand verder niet zoveel uitmaakt voor de mate van objectiviteit waarmee je zijn post beoordeelt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Dat is hier wel anders. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Nou, dat vind ik dus ook hoor, daarom verwacht ik niet zo snel 'problemen' als je een logo'tje toevoegt. Nogmaals, lijkt me als ik voor mezelf spreek leuk lezen
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Van mij hoeft dat niet, ik weet van sommige users niet welke club ze supporten en dat vind ik prima. De discussies hier zijn club-overstijgend.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lijkt me ook niet nodig. Bovendien kan je die informatie gewoon invullen in je profiel.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tegen, dat creeërt juist meer anti-gevoelens.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lijkt me geen meerwaarde hebben.
Als je het per se wilt weten staat het meestal wel in het profiel en anders kun je het wel zien aan het postgedrag. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lijkt mij juist wel leuk, en beetje clubrivaliteit is altijd leuk. Roept emotie op, en houdt de discussie scherp.
Ik ben voor! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Is er dan ook een speciaal Jorien-logo? Of kunnen we daarvoor gewoon de regenboog blijven gebruiken...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik vind het wel tof, en vooral handig.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Thanks damsko en pfaf, ik ging er al bijna in geloven dat ik een stom voorstel had gedaan
![]() Meningen verschillen dus...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bij de andere voetbalfora waar ik kom staat het er ook vaak bij. Nu 'ken' ik 75% van de users hier wel, maar voor die 25% is het wel handig. Bovendien profileer je je als site ook echt als voetbalsite door zulke kleine details...
Dat het anti-gevoelens creëert betwijfel ik. Hoe vaak ik in de laatste jaren wel niet voor Feyenoord-supporter en PSV-fan et cetera ben uitgemaakt in verhitte discussie... Als je het niet eens bent met iemand krijg je al snel een stempel/brandmerk van een andere club op je kop. Anti-gevoelens zijn oke, zolang het maar niet de spuigaten uitloopt en daar zijn de 'sociale controle', zelfregulering en in het uiterste geval het modteam voor. Bovendien is momenteel de userbase er ook niet naar om constant te flamen... |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
klein logo onder de ava!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
Zoiets?
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
![]() Klopt, qua vormgeving kan het beter En PSV was gewoon even een
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hmm, ik zie toch liever gewoon tekst, in plaats van een plaatje:
pfaf pfief, pfaf, pfoef clubs: Parma, Ajax, fc bal op dak 6 bijv. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Je kan het toch gewoon in je signature zetten als je dat wil?
Heb ik zelf al tijden... |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Naar mijn mening is het zo wel goed, eventueel idd een tekstje met je favo club, maar dat kun je ook wel als onderschrift/handtekening doen.
![]() Nog een plaatje bij de naam is wat mij betreft te druk. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En wat als je 3 clubs support?
|
|