|
|
#1 |
|
Ja ik had em reeds gevonden, maar dan zit je vast aan dat aantal. Op fok worden er 50 posts per pagina weergegven, en dmv een knop kon je dit veranderen naar 1 pagina. Maar dit is dus niet mogelijk?
Nieuwe post omdat het vorige gelijk dicht was
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volgende keer wat duidelijker zijn dan
.Maar goed, nu snap ik je niet meer? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ga eens naar fok.nl en dan het forum. Als je een topic opent krijg je std. 50 posts per dag. Bovenaan het topic staat een knop met 'alles op één pagina'. Dan worden er 300 posts onder elkaar weergegeven (als het topic vol is)
Mijn vraag: komt hier ook zo'n knop zodat je er soms voor kan kiezen om een topic op één pagina te lezen? __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Oh zo. Die knop is me eigenlijk nooit opgevallen
Ik veranderde de URL altijd handmatig .Maar dat zou ik niet weten, moet Nico kijken. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ok:p
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
hmm.. dat zou denk ik wel kunnen, maar dat is wel weer wat uitzoekwerk.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Laar maar hangen dan
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Met als opmerking dat het op FOK! totaal niet lekker werkte. Op de een of andere manier liet FOK! bij dat script werkelijk elke keer Safari crashen als dat je browser was. Ongeacht welk systeem.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
je kan toch ook gewoon 300 reacties per pagina instellen?
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Bij je instellingen, kan je aantal berichten per pagina instellen. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Je hebt dan wel de laatste reactie en de sluitpost op pagina 2 dus misschien kan daar iets aan gedaan worden...
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
dus het moet 302 zijn?
![]() Maar zoals Elwood zei, hij wil het dus niet altijd, maar alleen soms als je op die knop drukt. Die andere optie hadden we al uitgelegd
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vorige topic niet gelezen
.320 of zo voor als de mods zich weer eens laten gaan
|