|
|
#1 |
|
|
Ik wilde even m'n excel sheetje met aantal posts bijwerken maar als ik posts uit 'voetbal' en uit 'archief > voetbal' bij elkaar optel kom ik aantal duizend lager uit dan gister.
Als je alle subfora bij elkaar optelt kom je op ongeveer 43k terwijl we 54k posts hebben
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
uhm... dat is vreemd ja.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Zo was het bij 49k posts:
http://74.125.77.132/search?q=cache:fuKlEkDhz2kJ:www.vblforum.nl/+vbl&cd=10&hl=nl&ct=clnk&gl=nl Totaal van subfora's binnen 'voetbal' komt daar nog op 17k+ uit. Bij mergen naar weer één subforum soms perongeluk eentje verwijderd?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sowieso is er niets verwijderd.. ik kan ze wel even aanzetten zonder dat er in gepost kan worden, maar als het goed is waren ze leeg
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik zag in ieder geval dat bij de overzetting sommige subfora een paar topics hadden met veel repies maar je ze niet kon bekijken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
hmm.. er staat dus wel dat er posts in zitten, maar je ziet ze niet..
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Hm, bij aanpassen dus glitch in de database? Als je de database induikt kan je ze dan wel zien en ms handmatig overzetten?
Of ze staan er al wel maar worden niet geteld ofzo... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
mja.. ik zit in de database, maar ik kan zo snel het probleem nog niet zien
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
ik zet ze even onzichtbaar voor de gewone leden, terwijl ik er nog even goed over nadenk..
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Voor zover ik het kan zien zijn er zo'n 200 posts verwijdert ipv in het archief gedumpt of ge-edit en zijn er wat getallen blijven hangen in oude categorieën die eigenlijk opgeteld hadden moeten zijn bij het Voetbal gedeelte, daardoor lijkt het alsof er minder posts staan in het voetbalgedeelte dan er daadwerkelijk in zitten.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik heb af en toe ook wel eens een post van mezelf verwijderd. Kunnen jullie die nog zien?
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|