|
|
#1 |
|
Hup Holland!
|
als ik lekker aan het rondsurfen ben over dit geweldige forum, dat ik dan steeds weer als gast aangemeld ben en ik me elke keer weer opnieuw moet aanmelden?
Denk ik leuk ergens op te reageren, krijg ik de foutmelding dat ik niet ingelogd ben ![]() Bij Fok! had/heb ik dit probleem nooit. Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik er vanaf kan komen? Alvast bedankt
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wanneer ben je uitgelogd? Nadat je het venster gesloten hebt?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Even je cookies wissen, browser opnieuw opstarten en dan moet het wel weer kloppen denk ik zo.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hup Holland!
|
Ik heb mn cookies gewist, maar het probleem blijft...
pfaf, ik word al uitgelogd als ik van bv. het voetbalforum naar een topic ga dan ineens ben ik al uitgelogd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
hmm, je linked niet naar .tk?, daar wil dat nog wel eens gebeuren.
Verder weet ik het ook niet :p __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Je surft niet incognito ofzo met Chrome, al zou dat ook niet zo'n probleem moeten zijn? Ik zou sowieso eens een andere browser proberen, kijken of je met FF, Chrome en Opera hetzelfde probleem hebt. Waarschijnlijk niet.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hup Holland!
|
Ik heb FireFox erop gezet. Eens kijken of het helpt
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hup Holland!
|
Voorlopig lijkt het te werken. Thnx pfaf
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
hmm.. wel een vreemd proleem, maar je bent nu in ieder geval wel aan een goede browser geholpen
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe komt het dat...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |