![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hallo hallo.
Gisteren probeerde ik de livetopics van AZ te vinden. Hoe doe je dit normaal gesproken: door op AT te klikken, want die topics staan tijdens de wedstrijd meestal wel in de AT. Vreemd genoeg zag ik dar alleen topics van 3 uur in de middag. En ook nu als ik op de AT klik is het eerste topic van de lijst er een met de laatste post om 11:40 oid. Ben ik de enige die dit heeft? Wel goed werk trouwens hoor. Loopt lekker dat vbl hier. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hier hetzelfde probleem. Ze zullen wel aan de site aan het werken zijn ofzo...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
dit is al een aantal keer aangegeven. Ik denk dat ik die hele actieve topics mogelijkheid even verwijder totdat het is opgelost.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Ik kan alleen niet verzinnen waarom het het ene moment wel goed is en het andere moment achterloopt.. Ik had net alles goed, even later liep het een kwartiertje achter. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Opnieuw inloggen helpt wel.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Had nog niet gezien dat het al gemeld was.
Wilde ik vanmiddag al melden, maar toen kon ik opeens niet meer posten (laadscherm bleef... laden) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heraclied
|
ander probleem hier, als ik bij "berichten van vandaag" kijk, zie ik alleen maar topics waar gister voor het laatst gepost is lol
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Klopt. Moet ook even naar gekeken worden.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
AT doet het.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nu weer met enige regelmaat niet. Nu staat hij bijvoorbeeld al een tijdje op 8.44. En vorige week was het zelfs met vlagen meer dan een uur..
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij mij werkt active topics vaker niet dan wel. Erg onhandig.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik krijg bij 'berichten van vandaag' altijd de topics van gisteren.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Momenteel werkt het weer heel goed.
Erg wisselend helaas. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Het werkt nog steeds niet naar behoren, ik vind dat wel erg jammer want soms wil ik gewoon even babbelen en zoek ik topics op die op dat moment een beetje lopen, en dus niet van een uurtje geleden. Ik wil weten waar er wat te rellen valt
![]() Maar serieus: is dat zo lastig, hij loopt heel vaak een uur achter. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Het vervelende is dat het echt totaal willekeur is, derhalve is er ook niet 1-2-3 een fout aan te wijzen. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Active topics, oude topics?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|