|
|
#1 |
|
De SC is erg populair. Zo populair dat ie wel erg hard gaat. Is daar nog iets aan te doen? Dat er in dat topic bijvoorbeeld 1000 posts kunnen, of zeg ik nu iets raars?
Ik post er vaak niet in omdat ik denk dat ie zo toch alweer vol is of hij is net vol als ik er in wil posten enz. Snappen jullie wat ik bedoel? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ja. Dat je gewoon de SC standaard 1000 posts als max geeft. Geen idee of dat haalbaar is
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik snap hem
Ik weet niet of dat geregeld kan worden, maar ik zal het eens vragen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Denk eerlijk gezegd niet dat je één specifiek topic ruimer kunt maken..
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Jullie kunnen toch alles?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
het kán wel...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik denk toch wel dat we het voorlopig moeten laten varen stiekem.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niks varen, is het veel te koud voor. Maar nico, het kan wel, begrijp ik maar je wilt in natura betaald worden ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik ben voor de betalingen SCH, je hebt mijn adres..
Maar een heel goed idee en ik ben het er absoluut mee eens |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
Dan zou ik op titel moeten checken en dan moet er wel altijd trouw '[VBL SC' in moeten staan op diezelfde manier.. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
HOOLS bv Daar zal niet iedereen enthousiast over zijn, hoeft ook niet maar een andere titel. SLOW bijvoorbeeld?
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
mja.. maar het moet ook wel weer iets unieks zijn dat niet in andere topics voorkomt, want dan gaat mijn scriptje dat niet trekken en blijven die andere topics ook opeens open enzo
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
![]() Maar moet wel te verzinnen zijn. BAB (van babbel) of LHEEW (Lul Hier Een Eind Weg) SMEDA (Slow Met Elkaar En Doe Aardig) |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
WIONA. Zo heet hier de buitenschoolse activiteit. Werk Is Ook Niet Alles.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heraclied
|
je kunt toch ook wel bij het openen van een nieuwe topic een checkboxje plaatsen om aan te geven dat het een SC topic is? dat ie em automatisch op 1000 posts zet.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Dan gaan alle topics opeens tot 1000. Dat is natuurlijk hetzelfde bij het checken op de naam. Misschien gaan er dan wel mensen topics aanmaken met die naam om lange topics te kunnen maken. Denk dat dit plan nog even in de ijskast moet.
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Laat alleen mods dat vinkje dan aan kunnen zetten. Het topic moet toch belangrijk worden gemaakt, dan is 1 vinkje extra ook niet te veel moeite
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Heraclied
|
of dat er een soort non-editable tag vóór de topictitel automatisch komt bij het aanvinken van de checkbox
alleen terug te zetten door mods |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Top idee, die neem ik mee in het verdere ontwerpproces.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heraclied
|
ja ik heb wel eens goede ideeen
soms
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Heraclied
|
ik zal nog wel eens verder gaan denken, zit me toch te vervelen op werk
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Al komt het er nooit van, ik ben nu al heel gelukkig. Dat een ideetje zo serieus wordt genomen waar het op een niet nader te benoemen forum altijd getoucheerd werd met: 'onzin' en 'waar bemoei je je mee'.
Hulde |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Heraclied
|
mja heb ik maar dies 120x120 ofzo
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Heraclied
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
|
Niet ieder idee zal even goed ontvangen worden, bepaalde zaken zullen sneuvelen maar de hersenspinsels die prima zijn nemen we zeker mee om er iets mee te doen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VBL is wel een democratie.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En gewoon een listboxje waar je type topic uit kunt kiezen?
Normaal 301 Slowchat 1001 |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Alleen zijn de modjes en admins ietsje meer gelijk.
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|