|
|
#1 |
|
|
Allemaal leuk en aardig die derde helft, maar moet werkelijk alles daar nou maar staan?
http://www.vblforum.nl/Thread-Het-SHO-hoekje Heel leuk hoor, maar ik geloof niet dat VBL zit te wachten op de dieet verhalen van Frans Bauer.... En zo zijn er nog wel meer topics, primair een voetbalforum met hier en daar een slowchat/discussie moet kunnen. Maar moet alles maar geopend worden? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Er is zelfs een studententopic
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik denk dat je inmiddels ook wel ergens een grens moet gaan trekken en eventueel bestaande topics ook moet sluiten om een vrijbrief voor onz en bagger te voorkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Vind ik ook maar ik vind SHO niet echt een goed voorbeeld, als mensen dat niet boeiend vinden ,zakt het vanzelf weg. Het boekentopic doet het bv. verrassend goed, het selecteert zich wel uit.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
AUB geen SHO.. zometeen komt Static hier nog naar toe
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zoals eerder gezegd.. Ik/wij willen eerst De Derde helft even de kans geven zich te ontwikkelen.. Al vind ik ook dat het momenteel wel erg veel surrogaat begint te worden.
![]() Ik zal er eens een kritische blik op werpen deze week.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maar goed, wil je voor al die series aparte topics bijv?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
neen, dat zag ik net ook. Vandaar mijn opmerking.
Kan net zo goed 1 animatie topic desnoods gewoon bij series.. Ik ben alleen mijn "combineren" optie kwijt
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ook ik zal er ook even naar kijken
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Loves C, R en M
|
Crosspostje
Ik zou zeggen: gooi Spelletjes onder de header voetbal. Het zijn allemaal voetbal spelletjes en ook de TOTO's, Quizzen en zo zaten altijd gewoon in VBL. Dat past nu ook onder voetbal gerelateerde zaken. Dat maakt het voetbal deel ook groter en de Derde helft - die ook mijns inziens niet te groot moet worden - kleiner __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Dat gesmijt met .rars en .zips vind ik van een verregaande onbeschaafdheid.
Laat mensen even twee tellen nadenken voordat ze dit (weer) online gooien. Liefde. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
bedankt voor je mededeling.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eens met TS.
Sowieso is het overzicht een beetje zoek, in de 3de helft al helemaal. Veel te chaotisch allemaal. .
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uiteindelijk blijven toch vanzelf de succesvolle topics over? De onderverdeling in de 3e helft is duidelijk en verder kan je het hele subforum prima links laten liggen als het niet bevalt.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
We hebben al een groot deel opgeschoond. Maar we willen ook niet nieuwe topics direct sluiten "omdat het misschien toch niks wordt"
Dat het overzicht in Voetbal zelf een beetje weg is, kan ik begrijpen. Nogmaals, daar wordt aan gewerkt. Als een dolle. Het blijkt alleen niet zo heel simpel als de eerste opzetten van het forum. Alles dwars door elkaar zonder subfora werd ook chaotisch genoemd.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
De AT werkt wel, maar daar staan daar weer tig 3de helft dingen tussen. Zou zo graag gewoon een compleet overzicht willen van alle voetbal-topics. Zonder de rest erbij, zeg maar. Overigens kan ik mij voorstellen dat anderen het wel prettig vinden, maar mijn voorkeur gaat uit naar de F** manier. Gewoon alle topics in 1 lijst. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hee Daggla, we spreken godverdomme toch geen Grieks hier.
Daar zijn ze mee bezig!!! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Grapje
.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja dat wist ik niet.
Er zijn 100001 topics over wat mensen willen en wat er aan komt. Dat houd ik toch nooit allemaal bij. Homo's .
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|