|
|
#1 |
|
Is niet bij te houden voor iemand van 46.
Zeg maar dat je een maximaal aantal posts hebt in een topic
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Tong die vraagt om een maximaal aantal posts in een topic.. de ironie
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tuurlijk kan dat!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nee, groetjes.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik denk dat Hools terughalen voor blije gezichten zorgt, een aantal wil slowchatten, maar in een iets minder tempo. En aangezien VBL een forum voor iedereen is...
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
we nemen het mee naar achter
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Je bent niks gewend, in de KLB SC (
) gingen er op een goede dag 10 topics doorheen met veel minder users.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
je merkt nu al dat het langzamer gaat dan in begin. Denk dat die snelheid alleen komt door nieuw forum.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Loves C, R en M
|
Moet je maar vaker op dit forum komen
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Loves C, R en M
|
Maar goed - twee losse slowchat topic series vind ik geen probleem. Zelf vind ik het overbodig, maar als mensen daar blij van worden is dat geen probleem. Aan de andere kant - dan verwacht ik wel dat de Hools gasten van dat andere forum wel hier posten - anders is het voor niets dubbel. Dus: Tong, als je die lui deze kant weer op sleept dan komt Hools terug
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Heb ik geen behoefte aan Doc. Als ze hier niet willen posten is het hun zaak.
Je opent ook geen tweede Paradiso in Maastricht omdat Amsterdam te ver weg is.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | ||
|
Loves C, R en M
|
Waarom niet?
||
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zonder wat input van betrokkenen komen we nergens. Maar even opengooien en dan kijken wat er gebeurt kan altijd.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tong
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik snap tong wel, ik heb ook wat moeite met de SC, ik vind iedereen aardig maar het is toch niet helemaal mijn ding, het is zo veel en het gaat over muzieksoorten en biersoorten die ik niet ken. Aan de andere kant vind ik 2 sc's ook weer niet zo leuk eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jij weet ook niet wat je wil.
Je moet gewoon niet willen dat je alles uit die SC leest of wilt begrijpen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
De SC gaat vanzelf wat langzamer lopen denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Voorlopig hebben we besloten om hier nog even niets mee te doen. We gaan er vanuit dat iedereen zijn plekje nog moet vinden.
Maar zoals jullie misschien al gemerkt hebben, zijn we altijd bereidt om onze fouten toe te geven en alsnog toe te geven.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|