Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 26-09-09, 08:40 sad   #1
Niet iedereen is er fan van, ikzelf ook niet als ik het zoveelste mailtje in de mailbox ontvang voor een of andere vage site, maar effectief is het natuurlijk wel en met wat handige toevoegingen wordt het niet gezien als spam, terwijl het dan logischerwijs wel is.

Hoe werkt het?
Je pleurt dat script online, past wat zaken aan zodat de tekst nuttig is en zorgt er voor dat mensen zelf kunnen kiezen wie ze willen uitnodigen.
Je zet er wat vinkjes bij, vult wat velden in en hoppa, de uitnodigingen gaan de digitale deur uit.

Waarom?!?
Makkelijk de naamsbekendheid vergroten, je haalt zodoende makkelijk leden binnen en veelal doen nieuwe leden hetzelfde waardoor het hetzelfde werkt als mond tot mond reclame aangezien je zelf niets meer hoeft te doen.
Je neemt het risico dat je mensen alá Voetbalzone, Fr12 of Webpiraat-meisjes krijgt die zich registreren, maar zodoende zorg je er ook weer voor dat je de ban en waarschuwingsknoppen niet vastroesten.

Het lijkt mij zeker het overwegen waard, vandaar dus maar als suggestie.
Lastpost is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 26-09-09, 11:59 angry   #2

Nah, werkt het niet meer tegen je dan voor je?
Keltie is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 12:05 angry   #3
Oorspronkelijk geplaatst door Keltie
Nah, werkt het niet meer tegen je dan voor je?
Mijn eigen site ligt niet geheel in dezelfde lijn als VBL, maar het werkt daar prima en alle rotte appels die niet gewenst zijn dump je zo in de prullenbak.
Ik denk maar zo, de leden die hier zitten zijn gewenst (anders waren ze gebanned) allemaal, als die gasten zelf vrienden uitnodigen weten ze zelf prima of degene die ze willen uitnodigen een toegevoegde waarde zouden kunnen zijn, zo niet dan help je ze een handje.

Over het algemeen doet een nieuw lid een dergelijke functie niet gelijk gebruiken na registratie maar kijkt ie eerst hoe het bevalt, zorgt er ook alweer voor dat je een extra 'gevoelscheck' inbouwt aangezien diegene dan wel weet/aanvoelt of bepaalde mensen hier nou gewenst zijn of niet en het werkt perfect voor de naamsbekendheid.
Lastpost is offline   Met citaat reageren
Oud 26-09-09, 13:44 wink   #4
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

Vind het op zich wel een goed idee. Heel veel mensen klikken toch wel uit nieuwsgierigheid. Alleen moet het wel een goede, nette mail zijn met mooie opmaak
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Algemeen > Feedback

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site