![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Dingetje
|
Zoals.. K, dit wordt kutjes.
Zou het misschien appels mogen worden? Voorbeelden in http://www.vblforum.nl/showthread.php?tid=440&page=1 en in nr 2. Tis maar een suggestie. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik ben voor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Kan het niet gewoon weer uigeschakeld worden, mensen die het gebruiken in negatieve context geef je dan maar een waarschuwing.
Komt zo lomp te staan he bij een discussie in de 3ehelft, "Mijn opa is aan kanker overleden na er jaren tegen gestreden te hebben, het was helaas niet te winnen"
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mijn opa is gestikt in een appel
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Appels
![]() Doe dan frikandellen ofzo, dat is tenminste nog lekker
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Dat automatisch aanpassen van bepaalde woorden moet je juist niet doen vind ik. Stel dat je een serieuze discussie wil voeren over kánker ofzo, dan staat er opeens: kutjes! o.i.d. Bestraf gewoon misbruik van die woorden enzo.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Automatisch aanpassen moet je niet doen. Je kan berichten rapporteren aan een moderator, als het je heel erg stoort.
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het K woord aanpassen vind ik prima, zolang het daarbij blijft.
Anders krijgen hier weer Fok van een paar jaar geleden met in elke post een K woord. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
!
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zit niet zo te appelen!
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
kankerlijer kan wel gewoon, ook niet erg logisch.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het automatisch aanpassen van bepaalde woorden.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|