|
|
#1 |
|
|
Het lijkt me goed om de signatures zo klein mogelijk te houden. Nu heb je bv dat BasNijmegen 5 regels besteed aan spam. Niks ergers dan fora's waar de sigs groter zijn dan de berichten imo.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eens.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Maximaal drie regels, klein lettertype, geen plaatjes.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ik heb was aanpassingen gemaakt. Nu even iemand vinden met een sig
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
http://www.vblforum.nl/showthread.php?tid=168&pid=10875#pid10875 das niet helemala goed gegaan
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
nep-fries
|
ja, ik vroeg me al een paar keer af wat een bepaalde quote met de discussie te maken had toen bleek dat het om een signature ging. dus kleiner en een andere kleur zou mooi zijn... voor de rest ziet het er mooi uit, en ben blij dat myat is toegevoegd... ik vind dit een tien keer leuker forum dan.. jeweetwel...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
nu kan de sig max 45px groot zijn.. dus ongeveer zo'n 3 regels tekst..
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Bij fok hebben ze na jaren nog geeneens de smiley weten toe te voegen op sport.fok.nl. Hier krijg je 50 updates per dag |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hier houdt het ook een keer op..
als het perfect is
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
En perfect wordt het nooit
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Het is nu al een stuk beter dan eerst.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
inderdaad
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wat een kutforum dit
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik kwam iemand tegen met 3 (!) youtubefilmpjes in de sig, beetje overdreven niet?
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Maar hij wordt toch automatisch beperkt? Ik zie dan ook alleen de bovenkant van het 1e filmpje.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik ook inderdaad. Maar Riro moet die dingen ook gewoon uit d'r sig halen
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
Ik zit hier overigens nog wel met IE 6...
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
IE 6, daar krijg je het al
Weet niet of het daaraan ligt, maar lijkt me wel waarschijnlijk, aangezien IE 7 en FF gewoon de bovenkant laten zien. Maar goed, ik heb met behulp van tinyurl's haar sig aangepast, als het goed is ziet iedereen nu 3 kruisjes.
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kreeg net een mail van de ICT dat we 5 oktober overstappen op jawel... IE 7.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wat vinden jullie ervan om de smileys te disablen in de signature? (voor zover dat mogelijk is) Bij Dj-day-v vind ik het al storend, laat staan als je straks van die sukkeltje krijgt met 30 smileys in hun signature..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
jup..
![]() Ben ik overigens helemaal eens met jullie. Dus ga ik nu ff regelen. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Heb je het al geregeld, want ik wou het net uittesten. Krijg in ieder geval gelukkig een foutmelding:
Foutmelding * Uw handtekening kan niet worden bijgewerkt omdat deze teveel afbeeldingen bevat. Verwijder enkele afbeeldingen uit uw handtekening om verder te gaan. Opmerking: het maximale aantal afbeeldingen per bericht is 0. Dj-Day-v heeft echter nog steeds in zijn sig. Misschien omdat hij mod is ofzo?
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#30 | |||
3 Man op een overduidelijke troll |
||||
|
|
|