![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik denk dat het gros er ondertussen wel hier zit of er van weet en zelf kiest of ze komen of niet.
Misschien nog de kleinere club-topics door om te kijken wie we nog vergeten zijn? Wellicht het stats-topic nog? Ik denk dat minimaal de helft van de users uit de top 100 over 2009 en Augustus hier toch wel al zit. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Ik las dat Versteegrob nog nergens van af weet. Tenminste, in het Ajax topic vroeg hij wie er allemaal gebanned zijn. Misschien een PM sturen? Ik dacht dat hij al gearriveerd was, maar dat is blijkbaar een andere Rob.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
http://twitter.com/vblforum
vbl op twitter
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Van wie is die twitter?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Twitter
![]() Je kan wel vriendjes met Danny worden dan
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
DLM
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hardstikke leuk die spamacties, maar het versterkt Danny helaas wel in zijn gedachte dat wij moeten smeken om users, om dit tot een succes te maken.
![]() Overigens is iedereen hier natuurlijk welkom. Ik las alleen iets over hier lid worden om danny te fucken. Laat ik voorop stellen, dit is natuurlijk opgezet om Danny enigszins te fucken, omdat we geen plek meer hadden. Maar laat het vanaf vandaag echt niet langer een doel zijn! Laat het doel zijn dit een nog toffer forum te worden, dan het subforum waar we vandaan komen. En zo niet, dan weet ik nog wel een website met een VBL subforum waar we weer terecht kunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tof ook dat er bij het gespam van vandaag grappen werden gemaakt over de dood van een VBL-user.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Fout is fout. |
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Vooral iedereen weer over één kam scheren, doe maar een Dannytje |
||
|
|
|
|
|
#14 | |
En als je goed hier leest weet je ook wel dat mensen het hier op het forum ook veel te ver vonden gaan. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Misschien moet er ook eens gekapt worden met dat gespam.
Iedereen die hier had willen zijn, die is er al. Een iedereen die er niet is, die weet echt wel dat dit forum bestaat. Het wordt zo wel eens tijd om Fok gewoon met rust te laten en ons op dit forum te richten. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Dat bedoelde ik dus met mijn post. |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
Je kan toch ook niet direct concluderen dat elke Marokkaan een dief is, elke Feyenoorder een hooligan en elke Limburger een PVV stemmer? Of elke FOK!'er net zo star en eigenwijs als Danny is? Prima dat je die opmerking veroordeelt, volkomen terecht enzo hoor, maar gelijk generaliseren en over een kam scheren is dan ook niet helemaal jofel. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik scheer nergens een hele groep over 1 kam. Ik zit hier toch zelf ook
Tsongje, jonge.Jullie maken ervan dat ik het over iedereen hier heb, dus inclusief mezelf. Check. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Je zegt het natuurlijk in zijn algemeen hier, je had hem ook persoonlijk aan kunnen spreken.
Dus ik vind het niet gek dat het generaliserend over komt. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
![]() Verder nog genoeg anderen die ontbreken hoor. Maargoed, je kunt ook niemand dwingen ofzo. Het is in ieder geval al gezellig genoeg hier... |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik ben blij dat ik die opmerking niet heb gezien.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik ook, hoef ook niet te weten wat er stond, maar van Manu is wel even schrikken...
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Spammen was leuk tijdens de rel. Nu de commotie weg is, is spammen een beetje kiddy. Gewoon aan de inhoud bouwen en dan komen de users vanzelf wel (over).
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Even een late reactie hoor, maar welke VBL user is er dood?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Manu82, PSV'er.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh, scherp, Suijk zegt het nog twee posts hierboven
.Maar dat is bijzonder treurig .
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Zow, inderdaad zeg,
![]() Slik. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Is daar wat meer informatie over te vinden? Oorzaak e.d.?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yeahinho is trouwens ook geregistreerd.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Wie heeft dat gezegd dan
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
die link op Fok!wiki naaaais
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik zie liever niet dat we de fok!wiki gaan aanpassen. Laat Fok! in hun waarde, dan doen ze dat hopelijk ook bij ons. Ook niet leuk tegenover de users die er niks mee te maken hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
wie heeft t erop gezet dan?
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Sagagiuh & TheClown1 zijn onderweg.
*Gaat verder hunten. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Kan je zien wie hij allemaal banned?
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik denk dat momenteel het wel goed loopt, maar het mooie van FOK was dat er ook een behoorlijk aantal JL fans waren en supporters van de kleinere clubs zoals Sparta, De Graafschap, Heracles, Den Bosch, etc; of zelfs alleen maar buitenlandse clubs fans.
Volgens mij zitten er wel een paar al hier, maar een hoop nog niet. Zou mooi zijn als we gevarieerd blijven en ook genoeg niet-top 3/4/5 users krijgen .
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Op FOK! waren het toch ook altijd al voornamelijk Ajax users. Daar ben ik al helemaal aan gewend.Maar de ervaring leert dat mensen uiteindelijk gewoon het leukste forum kiezen, of dat wat voor hen het prettigste is. Het gros van de 'community' is hier. De enige die ik nog niet heb gezien zijn rubbereend en Houniet. Voor de rest maken mensen zelf de keuze wel uiteindeiljk en hoeven we daar verder geen actie op te ondernemen lijkt me. Ik vind het zelf wel prettig nu dat ik helemaal niet meer op FOK! kan posten, dat scheelt in de verleiding om te spammen of vervelend te gaan doen. Behalve dat incident waar tulp het over heeft, heb ik het idee dat er eigenlijk heel netjes en keurig is gehandeld over het algemeen door de VBL-users. Natuurlijk krijg je een aardig rijtje narigheid als je wat posts achter elkaar zet, net zoals omgekeerd maar het is toch eigenlijk heel snel en geruisloos gegaan. Ik ben daar heel erg van onder de indruk. Voor internetwetenschappers is dit echt een leuk ding denk ik, een commnity die binnen een week verhuist in een groot gevoel van saamhorigheid. |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
binnen een week?
Zeg maar gerust binnen 2 dagen. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ze hoeven van mij ook niet per direct van FOK te komen hoor
.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik heb hetzelfde gevoel als SCH (heb het gewoon over z'n post ja
). Na de verhuizing was ik echt onder de indruk van hoe hecht de hele VBLclub is. Heb ik nooit zo ondervonden en vind het echt heel erg tof.Hoop dat het zo hecht gaat blijven, misschien wel hechter gaat worden, en dat brandnew users dit niet uit elkaar gaan drijven. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bekendheid VBLforum en bij bekende VBL-ers
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|