![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
misschien is genee wel zo gek om een keer tijdens de uitzending te melden dat men hier kan discussieren over de uitzending en andere voetbalzaken? Sigaarsnor en de topics hebben ervoor gezorgd dat VI een succes is.
En wellicht was/is Sigaarsnor een Fokker en wil die wel promoten bij zijn filmpjes voor vblforum.... |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lijkt me kut. Krijg je net als op Fok dat er niks negatiefs over De Bunker mocht worden gezegd in de praktijk.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maar dat met Sigaarsnor is wel een goed idee lijkt me. Misschien staat hij daar wel voor open en zijn filmpjes worden ook goed bekeken. Wij linken lekker veel naar zijn filmpjes en hij linkt naar ons?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Johan Derksen zat al op Fok, misschien wil hij de overstap maken?
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
kick
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
wat een dom idee .als ze dat al doen willen ze daar op zeker poen voor het is immers "een commercieel programma" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Beetje kneuterig idee idd.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bedankt
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kick.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
U riep?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Is de OP van de VI-topics eigenlijk ooit gemaild naar ze? Volgens mij ligt Wilfred echt in een deuk om die gifjes.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ben je gek joh. Krijg je straks al die mafkezen die de mening van Derksen of Gijpie na gaan praten
!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als ze Derksen napraten, zijn ze iig pro-Cruijff
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Er moet inderdaad wel iets te doenz ijn met de populariteit van VI.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Samenwerking met RTL7-vi Sigaarsnor?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|