|
|
#1 |
|
Dit nieuwe forum bevalt me wel, dus ik blijf wel hangen als zo af en toe postende user. Wat echter het probleem is met dit forum t.o.v. VBL op fok is dat je via een groter forum meer gebruikers aantrekt waarmee nieuwe aanwas van VBL-gebruikers gegarandeerd was. Een op zichzelf staand forum als dit loopt eerder het risico uit te sterven als de vaste groep van gebruikers uitdunt door afhakers (die een leven krijgen).
Denken jullie dat dit inderdaad een probleem kan worden op de lange termijn en hoe is het te voorkomen? __________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Probleem is naamsbekendheid van dit forum en die is nogal laag. Reclame maken voor dit forum op andere fora is lastig omdat het al snel als spammen wordt gezien.
Als de kern VBLers hier blijft dan blijft de meute die daar omheen hangt ook hier blijven lijkt mij en dan kan het forum lang doorgaan en langzaam maar zeker gaan groeien (maar dat zal nog wel een tijdje gaan duren denk ik) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
ach de google-bots waren al aanwezig gister avond
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dit is inderdaad van belang. Zelfs als het overgrote deel van de vaste VBL-users hier komt en blijft komen is het toch van belang dat er nieuwe mensen blijven komen, anders wordt het op den duur toch lastig.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gewoon een banner op vi.nl
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat is al wel erg vooruit lopen op de zaken. Al maakt het je punt niet minder cruciaal. Al zijn er dus 'plannen' voor een soort FP. Die kan zeker voor naamsbekendheid zorgen...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Misschien moet je uiteindelijk wel een keer actief aan p.r. gaan doen. Ik heb daar best ideeen en wellicht wil ik er ook wel iets in doen. Dus persberichten schrijven, zorgen dat je her en der genoemd wordt enz. Maar ik stel voor dat even te laten rusten tot dat blijkt dat het hier levensvatbaar is en de FOK-kwestie wat versleten is, anders zou de publiciteit daar vooral over gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
.Mocht het er ooit van komen
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dit initiatief verdient zeker een kans. Zal me dus regelmatig laten zien hier.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
ik heb het in ieder geval heelemaal gehad met het onmenselijke Fok!
mij zien ze daar niet meer. miss. dat ik op fok niet heel veel poste hier zal ik dat zeker gaan doen. en ik hoop dat anderen die hier zitten er hetzelfde over denken, dan kan het best wat worden. en mensen die liever op fok blijven moeten dat wmb zelf weten wij hebben hun niet nodig als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Als de boel ook weer een beetje bekoeld is, dan moet je het gedoe met Danny en fok ook verder maar laten rusten.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Ik wil ook best meedenken over het een en ander. Vooral op commercieel gebied.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuwe aanwas die zoekt naar een voetbalforum zal in principe niet de neiging hebben om het woord "fok" in de zoekopdracht te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb ook nog wel genoeg ideeen
.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
TZT gaan we wel een p.r. meet doen, in pak
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
voetbalforum.net/org/info/biz/name/mobi*/de/nu* zijn ook nog vrij
![]() Kan misschien helpen om hoger in Google te komen. * = 2 jaar registratie
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Voetbalforum.net/nu doorlinken naar deze site zou kunnen. Kost zoiets?
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zal ik Dirk eens bellen?
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zullen we delen Sjimmie?
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Is goed.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Weet iemand hoe dat zit met registreren?
Dan wil ik wel voor voetbalforum.nu betalen, als iemand anders dan voetbalforum.net doet.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=domeinnaam+registrer en&ie=UTF-8&oe=UTF-8
![]() http://www.prepaidwebhost.nl/products/prepaid_domain.php |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het zal vanavond bij thuiskomst moeten gebeuren.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vet idee om de naam te veranderen.
Op VBL zoeken namelijk niet veel mensen
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wehehehe, wilde vandaag ook Voetbalforum.net gaan registreren maar als Prosac/Sjimz het doen is het natuurlijk ook prima
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Goed idee. Als je nu google't op Voetbal en Forum staan fok en een of ander voetbalforum bovenaan. Als je daar tussen weet te komen met een goede naam kan je veel nieuwe mensen meenemen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Google kijkt volgens mij niet zo heel erg op de domeinnaam.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
https://www.transip.nl/
Heel goedkoop en kan je meteen doorsturen naar hier. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ook ik wil wel bijdragen
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
.net lijkt me overigens beter dan .nu. Aan dat soort extensies zitten trouwens wel voorwaarden aan verbonden. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Op toppositie komen bij google is wel heel lastig, heel veel technisch gezeur (Search Engine Optmalisation) en vooral veel linkbuilding en relevante content. Nou zal de content van zelf wel komen maar goede linkjes hierna toe zijn niet makkelijk (en dan niet via rare linkdumps op startpagina na en het liefst ook nog sites die met onze content > voetbal te maken hebben).
Edit: Ik had al in een ander topic aangegeven misschien weer iets met die voetbalgifjes (van wedstrijden) op te pakken met eventueel een username + de link van deze site erop. Gaan vaak binnen no time allerlei forums over en dus gratis reclame. Ik heb geen idee hoe dat werkt maar heb wel EL .Zou misschien wel problemen kunnen op leveren, misschien dan maar even doen ook. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik sta nu op het punt om
voetbalforum.net en voetbalforum.org te bestellen en deze automatisch door te laten linken naar dit forum. Kost maar 26 euries.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
geregeld. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Prosac (en Sjimz)
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
[size=x-small]De quotes zien er zo 10 keer beter uit |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
True.. als VBLforum een begrip is, gooit de eigenaar van dat moment ze maar lekker weg. Deze kleine investering doet me geen pijn als we over een week toch weer massaal op VBL zouden posten. ![]() (ik draag ze bij succes gewoon over aan degene die deze teringzooi met asociale kut hooligans heeft opgezet) |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
![]() Veel plezier in Thailand met de hoertjes !
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|