|
|
#201 |
|
Als FP man zou ik een clubgerelateerd artikel in het clubtopic posten met een verzoek om te verspreiden ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
in veel namen van topics hier staan afkortingen vooraan, wat het voor mij ook best lastig maakt om te weten waar iets over gaat. Ik denk dat dat ook veel mensen hier weg haalt, in de titels moet duidelijk staan waar het over gaat, en als er dan afkortingen zoals WZV of DWDD vooraan staat, dan is het niet altijd even snel duidelijk waar het nou over gaat, vind ik dan |
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Je hoeft geen raket geleerde te zijn om de afkorting WZV te begrijpen.
|
|
|
|
|
|
|
#204 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
#206 |
|
vragen staat vrij
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
vragen is één mogelijkheid, maar ik denk dat iemand eerder naar een ander forum overstapt dan dat ie bij de helft van de topics moet vragen wat iets is....
en ik vraag me dan ook wel af, wat is belangrijker? dat alle leden die hier dagelijks posten alles begrijpen, of dat het ook voor buitenstaanders te begrijpen is? |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
WijZijnVoetbal en DeWereldDraaitDoor valt toch wel mee? __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
Maar belemmeren die onbekende afkortingen iemand om te posten? Ik denk dat als je in het topic kijkt je 9 van de 10 keer wel op kan maken waar het topic over gaat en dan kan je gewoon mee posten. Ik zelf zie dit niet als een groot probleem maar misschien zit ik wel helemaal mis.
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Nouja, bij WZV SC kan ik me voorstellen dat je niet begrijpt wat het is. Maar als je niet echt thuis bent in het 'forumwereldje', snap je Slowchat misschien ook niet
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Toch denk ik wel dat MyAT en AT voluit geschreven nieuwkomers wel een eind op weg helpen.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
||
|
|
|
|
|
#213 | |
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
Daar heb je een punt. Dat ik me er niet aan stoor komt misschien ook wel omdat ik er inmiddels aan gewend ben.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Active topics, My active topics!
Een keer erop klikken en iedereen weet toch hoe het zit? __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Ik gebruik het uiteraard wel, maar wist niet hoe het heette. __________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Volgens mij was het ooit geopperd om dat voluit te doen, lijkt mij niet meer dan logisch. Hendril is het levende voorbeeld (en wat voor eentje)
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#218 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#219 |
|
Veerboot is SigaarSnor, misschien kunnen jullie met hem wat leuke dingen afspreken?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nieuwe aanwas
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |