![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hoe gaan we daar mee om? Hoe en wat worden de straffen?
Natuurlijk hoort er allemaal een beetje bij met emotie enzo en kan het prima zelfregulerend zijn, maar doelbewuste trolls zoals bijv pizzakoppo en DAM; die keer op keer discussies en topics en vooral de sfeer verpesten. Wat zijn de plannen voor maatregelen? Wanneer ga je er hoelang af en wat wordt het policy beleid? Ook wat betreft klonen van bekende mensen en in die stijl posten - Evert Ten Napel bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volgens mij worden kloons gewoon gebanned... (user kloons dus)
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Het voordeel is dat de mensen die het "beleid" hier bepalen wel hart hebben voor VBL.
Dus het traject zal een stuk makkelijker zijn. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Als mods kan je een waarschuwing geven, bij een bepaald aantal waarschuwingen wordt de user automatisch gebanned. Pizzakoppo zit nu al op 30%
.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Irritante kutusers die door iedereen vervelend gevonden worden gaan eraf wat mij betreft. Types als Barca, Jorien, Pizzakoppo en DAM zijn wat mij betreft niet eenzelfde langdurig leven beschoren als op Fok.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Dat wel, maar je zal wel regels moeten opstellen waar je op terug kan grijpen. Helemaal als je het forum wil laten groeien, wat ook gaat betekenen dat mensen die Fok!/VBL niet hebben gekend hier komen registreren. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
![]() Kan dus ook iemand voor een uurtje bannen, staat hij daarna weer op 0%, mits je alle punten als 1 uur hebt aangegeven. geweldig dit. Je weet ook precies of iemand op het randje zit. |
||
|
|
|
|
|
#9 | |
Als iemand 80% waarschuwingniveau heeft, en ik zet daar 2 punten (20%) bij voor 3 uur, dan is hij 3 uur geschorst. Daarna staat de user weer op 80%. Tenzij die andere waarschuwingen ook voor een bepaalde tijd zijn gegeven. Wat mij betreft bannen we niet iedereen direct voor eeuwig. Maar laten we wel een bepaald niveau van waarschuwing staan. Tenzij de user zich al tijden goed gedraagt. dus op 90% en bij weer een overtreding even een dagje ofzo eraf. Daarna kun je automatisch weer posten. Vervelende kutusers zet ik met alle liefde op Perm, dat had ik graag bij sommige users op VBL gedaan. Al is dat een superbeperkte groep. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het stomme is (stiekem) dat af en toe zo'n troll als DAM best leuke avonden oplevert... Heel streng hoeft er van mij niet tegen opgetreden te worden, zolang het niet de spuigaten uitloopt.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
Mooi he, kijk eens.. ik heb je nu op 20% waarschuwingsniveau gezet. Over een uur moet dat weer op 0 staan.
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
fucking geniaal moderaten dit.
Ik krijg een berichtje als er ergens een post als "ongewenst" is aangemerkt. Ik klik erop en kan dan alle posts zien die als ongewenst werden aangemerkt. Kan direct naar de betreffende post toe
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kan je ook zien door wie dat gedaan is?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Evert_ten_Napel is gewoon lachen, die moet dat kunnen blijven doen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
Daar zullen we met z'n allen gewoon achter moeten komen en op die manier kunnen we een VBLforum maken dat voor iedereen leuk is. Heel cliché, maar vóór en dóór users! |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Precies. 'We' zien wel gewoon hoe het loopt lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | ||
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
|||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik vind Evert ten Napel ook wel humoristisch.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ "Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!" |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
Probeer het anders eens uit
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
Dan kunnen we editten en/of het waarschuwings niveau van de user omhoog zetten.
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik pleit voor polls waarbij we vervelende users kunnen wegstemmen
![]() VBLFORUM.NL is een democratie, geen nazistisch regime, vandaar
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
0%
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hoe zit het met e-mailadressen. Op fok moet je POP account hebben ofzo waarmee je het klonen kunt beperken. Nu kan je met hotmail enzo ook accounts aanmaken. Kunnen jullie ook IP bannen, want bij grote schaal zullen de trolls zich massaal aanmelden ben ik bang.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
http://www.vblforum.nl/showthread.php?tid=39&pid=9892#pid9892
Kan hier aub wat aan worden gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Is weg.
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Haha Cyberia, toen ik deze post http://www.vblforum.nl/showthread.php?tid=331&pid=9986#pid9986 las wist ik gelijk dat jij het niet was
![]() Ouwe Huntelaar fan
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
![]() Zie je het al voor je, ik open een fantopic van Dirkie. Riiiiight. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
Ik vind trouwens de sfeer hier wel veel beter dan op Fok!
Veel minder getroll en gezeik |
|
|
|
|
|
#39 | |
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Puik plan.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik heb vannacht gedroomd over die uitspraak -->
<--Ik vind eigenlijk nu wel dat ook types als DAM en Barca VBL maakten tot wat het was. Met de ignore functie zou het ook al een hoop ergernis schelen natuurlijk. Ik vind het echter het belangrijkst dat de sfeer blijft zoals het is/was. Beetje grappen en grollen over en weer. Lachen als Ajax weer eens van AGOVV verliest ( ) en weer over tot de orde van de dag. Iemand die zich zoals jorien of pizzakoppo gedraagd, kan wel door iedereen geignored worden, maar dan heb ik liever dat we ze er gewoon aftrappen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bert is een normale user, niks mis mee.
Evert mag ook best blijven, maar je moet toegeven dat het wel een beetje een hangende plaat was soms.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ach debiele reacties (nou das een inkopertje voor de eerste die mijn post leest) geven het forum ook een beetje kleur.
Een droomopstelling hier en een goede plaatsvervangende trainer na 1 slechte wedstrijd daar... Ik vind het wel ok... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
De beste oplossing blijft nog steeds om niet te reageren op getroll, en dan bedoel ik ook echt niet reageren, gewoon doen alsof je de post niet gezien hebt.
|
|
|
|
|
|
#49 | |
![]() Ik vind 't prima dat er van die klojo's rondlopen, maar op 'n gegeven moment moet 't ook over zijn. En als er alleen maar diarree uitkomt dan zeg ik: "doorspoelen" .. |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Droeftoeters, wat een pareltje van een woord blijft dat toch
.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Droeftoeters, trollers, debielen en kutklonen.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|