|
|
#201 |
|
Als je met je telefoon de site bezoekt gaat hij niet automatisch naar de mobiele versie?
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Bij mij wel, dat heb ik maar 1x hoeven te selecteren. Ik vind het echt goed werken, behalve dat mijn browser zo'n instelling heeft (denk ik) dat hij de plaatjes niet verkleint maar passend op het scherm maakt. Maar dan verkleint hij ook meteen de tekst tot letters van een pixel of 3. Inzoomen is dan ook weer irritant omdat de tekst dan ook horizontaal je scherm uitloopt.
Ik besef me nu dat als je dit niet hebt, je waarschijnlijk geen drol van dit stukje tekst begrijpt. __________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Bij mij gaat hij niet automatisch, hij laad hier gewoon de desktop pagina
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Staat de user-agent van je browser dan wel op mobiel? Krijg je bij andere sites wel meteen de mobiele versie?
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
||
|
|
|
|
|
#206 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#207 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Dat heb ik dan weer niet gelukkig.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
In de mobiele lay out staan bij mij alle tijden een uur vooruit. Nog in de zomertijd?
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Bij mij staan ze gewoon goed, hoor.
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Zal het achter eens neer leggen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Hier ook geen last van.
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Mobiele test post.
Edit: hier staat de tijd ook gewoon goed. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Hebben Tim en kanarie niet gewoon de tijd van de telefoon verkeerd.
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Wat voor telefoon gebruiken de gene bij wie het niet lukt? Vertel eens wat meer,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
|
|
|
|
#219 |
|
Heb zelf ook een iPhone 3gs. Werkt hier wel goed. Vreemd. Ik wacht even op iemand met meer technische know how.
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
|
|
|
|
#221 |
|
Oeps.
.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Maar op de normale site is het wel goed met de tijd voor diezelfde personen?
Anders zou ik eens kijken naar http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/p...do=editoptions en dan bij de datum&tijd opties. Misschien dat dat niet helemaal goed staat? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
|
Ik gebruik ook de HTC Desire, de datum&tijd instellingen staan bij mij gewoon goed. Ook maakt het geen verschil of ik mobiel ben ingelogd, of niet. Vreemd probleem dit, ik ben het nog niet op andere sites tegen gekomen..
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Ik heb ook de HTC Desire, maar bij is het dus wel correct. Raar...
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Ah, ben er achter gekomen dat de tijd alleen niet klopt als ik niet ben ingelogd. Als ik wel ingelogd ben klopt de tijd nl. wel
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Maf. GMT/CET switch, lijkt het wel.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Ah, in ieder geval weer een stap dichter bij de oplossing van het probleem!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Volgens mij moet het nu wel goed zijn!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Test
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
|
|
|
|
#232 |
|
En de PI's
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Staan de PI's en het mobiel kunnen abonneren op een topic nog op de agenda?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Hier werken de PI's vanaf mijn mobiel al
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Ik kan mobiel nog geen PI's posten hoor?
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
mobiel internet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |