|
|
#1 |
|
... die hard bezig zijn dit forum zeer snel op poten te zetten
Hulde jongens
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hulde inderdaad, alles wordt erg snel aangepast. Absoluut erg fijn in deze drukke voetbaltijden.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
KUTGW.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Hulde..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dus..
|
10 kudo's van mij!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Top!!
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Hulde & respect dat jullie dit doen!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
VBL'lers eensgezind!! Steun onze mods!
Joden, kakkerlakken, lampen, kazen en boeren; verenigd u! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik ben heel trots. Ik vind het er ook al mooi uitzien. Fantastisch gedaan jongens, met een beetje geluk wordt dit gewoon het nieuwe en grootste Voetbalforum van Nederland. Daar gaan we met zijn allen aan werken.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Toppie jongens, zo snel zo'n mooi forum neerzetten. En jullie kunnen waarschijnlijk wel weloverwogen beslissingen nemen, veel slechter als Danny kan het waarschijnlijk toch niet. Zou mooi zijn als dit uit zou groeien tot een algemener forum en Fok! eruit gaat concurreren. Er zijn wel vaker dit soort relletjes op Fok!. En als Danny weer eens een subforum sluit of de vaste users banned, kan je hier een soortgelijk subforum aanmaken. Om zo uiteindelijk de hele userbase van Fok! beetje bij beetje over te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mooi werk
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Als de hardcore VBLers hier blijft, en ondertussen lekker overal leden gaat hosselen kan het wel wat worden ja.
We moeten alleen wel even een background check op Nico doen. We willen geen Danny2 over 10 jaar wanneer dit het grootste forum van heel Nederland is.
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hulde!
Weet ondertussen wat er allemaal is voorgevallen. Top dat de mannen hier zo druk mee bezig zijn. Klasse! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Respect mensen.
![]() Wat er precies is gebeurd, lees ik nog wel eens. |
|
|
|
|
|
#19 | |
Laten we eerst maar eens kijken hoe we de heropening van Fok-VBL gaan beleven. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
Als je er wat van wil maken moet je er gewoon intensief mee bezig gaan, met als enig doel de beste van Nederland te worden. Anders ben je per definitie al kansloos. __________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Voordat men wil rennen, moet men eerst leren lopen. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
klasse jongens.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dingetje
|
Ja super jongens
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Het is in ieder geval een mooi streven waar we met plezier naar toe kunnen werken toch?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
De kinderziektes moeten nog wel worden aangepakt, maar in één dag zo'n forum neerzetten is klasse. De eerste versie was behoorlijk amateuristisch, maar dit lijkt er al meer op. De opmaak mag van mij wel wat relaxter en overzichtelijker. Er is nu teveel informatie en te veel verschuivingen (dat hadden jullie ook wel door denk ik).
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Niets minder dan respect
__________________ \" Randstedelingen moet het nieuwe scheldwoord zijn, dunkt me. Betekenis in de Dikke van Dale: loser, mensen die zich schuldig maken aan misplaatste arrogantie. \" - HUGO BORST |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
+1
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jullie zijn helden
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tof!
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wie is Psychonikeo? Maar hulde, jongens, keep up the good work!
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klasse werk.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Top mensen, ziet er al netjes uit zo
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
2 bazen punten van mij!
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ziet er goed uit! +100
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
-Spam-
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik zie toch weer gewoon mensen posten in VBL op fok
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Ja valt me ook een beetje tegen.
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Goed bezig.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Keep up the work!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dit dus.
|
|
|