![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
In 2008 een stel koningen, in 2010 ordinaire schoppers... Hoe zal men in de aanloop naar/ tijdens het aankomende EK over 'ons' spreken?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
In de voorbeschouwing op de BBC gister kwamen we niet in de lijstjes voor.
Wel om ontlopen te worden in de groepsfase en dat we een bak talent hebben, maar niet om de titel te pakken. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Sinds dat commentaar van ze tijdens WK2010 neem ik ze echt niet meer serieus, die Spanje-fappers. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Engelse media
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Outsider: Portugal, Frankrijk Engeland zagen ze niet als favoriet of outsider. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Er zijn maar 2 favorieten Spanje en Duitsland. Daarachter komt Nederland. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Als je Nederland niet bij de outsiders zet dan ben je niet serieus te nemen. Italië is ook absoluut niet minder dan Portugal qua potentie en resultaten tot nu toe.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik denk dat ze gaan afvragen waar het echte Nederlandse voetbal is.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat ze goede keepers hebben!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#12 | ||
Maar goed, doe vooral lekker oogkleppen op. Hoe wansmakelijk ik je ook vind met je reactionaire, elitaire politieke opvattingen, qua voetbal heb je vaak gelijk. |
|||
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Misschien denken ze dat het alleen maar averechts werkt
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Die Engelsen zullen ook wel denken: 'Als Van der Vaart en Vorm/Krul niet eens in de basis staan en Van Persie ook niet altijd zeker is van z'n plek...'
Die schijten volgens mij hun broek oranjebruin als ze ons tegenkomen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Persie is een 100% zekerheid. Daar durf ik wel een paar euro op te zetten.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die is, mits fit, juist altijd een zekerheidje toch?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou ja, Huntelaar doet 't ook niet onaardig. De Pers heeft volgens mij wel een lichte voorkeur, maar zekerheid toch niet?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgens mij koos Van Marwijk nog nooit voor Huntelaar in de punt, terwijl hij een fitte Persie tot zijn beschikking had?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nou ja, zolang Sneijder op '10' staat zou ik nooit met Van Persie in de spits spelen.
Maar da's een ander verhaal. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is nog maar even afwachten hoe het met Sneijder gaat, die heeft toch ook niet veel gespeeld door blessures, moet er toch wel voor zorgen dat hij de tweede seizoenshelft weer gewoon gaat spelen. Als Van Persie blijft presteren op dit niveau is hij onze belangrijkste speler en zou ik eerder kiezen voor Van der Vaart op 10.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eerst de oefenpotjes afwachten. Als de huidige momentopname dan nog steeds van toepassing is, dan zie ik het dan al gebeuren dat Bertje een tikkie op de neus gaat ontvangen. Met alleen een goede Van Persie gaat Nederland het niet redden.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dat is waar.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heeft nog niet veel nut om daar nu al op voorruit te lopen. Eerst maar eens kijken wie er wel en niet fit zijn tegen die tijd...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Met Huntelaar in de spits waren we wereldkampioen geworden
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Babel op links.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Als Kuijt een basisplaats krijgt ben ik voor Duitsland
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Van Persie wordt natuurlijk ook verkeerd gebruikt in Oranje. Veel meer als diepe ipv wat zwervende spits. Tsja, dan zou ik Huntelaar opstellen...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Gechargeerd, ik weet het, want als Robben één van de twee ballen er in peert waren we het waarschijnlijk ook geworden. Maar met Huntelaar als diepe spits loert het gevaar áltijd. Ik denk dat je met hem in de spits gewoon meer kans maakt om te scoren dan met bijvoorbeeld een meer voetballende spits als Van Persie.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Snap de gedachte, maar denk zelf dat je dan te weinig kunt afdwingen.
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
) en Huntelaar altijd. Die had ik nooit van het bord gewist. Pas dan ga je de andere vijf veldspelers invullen.
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ach, we zijn gewoon belazerd in de finale. Robben stond in de 86ste minuut 1 op 1 voor de keeper maar wordt aan alle kanten vast gepakt. Geen eens een overtreding. Van de Barcelona-maffia win je het nooit.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
- of je argumenteert -
Laatst gewijzigd door Prosac; 02-01-12 om 14:51 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Van Persie opstellen als linksbuiten heeft ook niet veel nut. Daar heeft die al meer dan 6 jaar niet meer structureel gespeeld
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Als hij die bal er gewoon inschiet (wat niet echt heel moeilijk was) was je gewoon wereldkampioen geworden.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wie heeft het over linksbuiten dan?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe denkt men in het buitenland over het Nederlands Elftal? #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|