![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Oekraïne wist zich al verzekerd van Groep D en zag zich gekoppeld worden aan Frankrijk, Engeland en Zweden. Een pittige groep dus. Engeland en Frankrijk ontmoetten elkaar ook al in de groepsfase in 2004. Toen ging Frankrijk met een 0-1 achterstand de blessuretijd in, maar zegevierde toch met 2-1 door treffers van Zinedine Zidane. De duels van Groep D: Maandag 11 juni - 18:00 uur: Frankrijk - Engeland (Donetsk) Maandag 11 juni - 20:45 uur: Oekraïne - Zweden (Kiev) Vrijdag 15 juni - 18:00 uur: Zweden - Engeland (Donetsk) Vrijdag 15 juni - 20:45 uur: Oekraïne - Frankrijk (Kiev) Dinsdag 19 juni - 20:45 uur: Engeland - Oekraïne (Kiev) Dinsdag 19 juni - 20:45 uur: Zweden - Frankrijk (Donetsk) Laatst gewijzigd door Weebl; 02-12-11 om 20:36 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Frankrijk - Engeland kijk ik wel erg naar uit.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Oekraïne heb ik gezien tegen Tsjechië en dat was wel heel matig. Die andere 3 ontlopen elkaar niet heel veel denk ik.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Deze poule was zwaarder geweest als Nederland hier groepshoofd was.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
England
FrAnce Sweden Yukraine |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
nu kan het wel Dos37
of hoe zat dat ook alweer ![]()
Laatst gewijzigd door Palmboom; 02-12-11 om 20:54 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Engeland - Frankrijk is wel leuk en wie hier door komt, krijgt een lastige kwartfinale normaliter.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
France and Sweden are gonna battle for place two.
Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oekraine!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hup Frankrijk en Zweden
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Ik zie zweden en frankrijk wel doorgaan
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Graag, een afgang voor Engeland is altijd toe te juichen en Zweden en Frankrijk zijn wel oké.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik gun het Toivonen niet
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Oekraïne heeft Yarmolenko
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Frankrijk heeft Yann M'Vila
.En de mooiste shirts van het EK .
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Met beide eens.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kon stiekem wel eens de mooiste poule van allemaal worden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hodgson is gevraagd voor bondscoach.
|
|
|