![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Polen opent op 8 juni het Europees kampioenschap tegen de kampioen van 2004, Griekenland. Ook het Rusland van Dick Advocaat en Tsjechië bevinden zich in deze groep. De duels van Groep A: 8 juni 2012 - 18:00 uur: Polen - Griekenland (Warschauw) 8 juni 2012 - 20:45 uur: Rusland - Tsjechië (Wrocław) 12 juni 2012 - 18:00 uur: Griekenland - Tsjechië (Wrocław) 12 juni 2012 - 20:45 uur: Polen - Rusland (Warschauw) 16 juni 2012 - 20:45 uur: Tsjechië - Polen (Warschauw) 16 juni 2012 - 20:45 uur: Griekenland - Rusland (Wrocław) Laatst gewijzigd door Weebl; 02-12-11 om 20:17 __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Advocaat
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Griekenland opent weer een EK.
De vorige keer dat ze dat deden wonnen ze ook meteen. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Greece - Russia om plek 1...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tsjechie en Rusland voor plek 1 en 2. Waarbij je beter 2e kunt worden dan mis je Duitsland.
Laatst gewijzigd door Palmboom; 02-12-11 om 19:42 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deze poule
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kan je nog wel 100
-smilies plaatsen, feit is dat als Nederland de poule overleeft ze de ronde daarna tegen een van deze landen moeten. Dus ik als Griek ben enorm blij, maar als fan van Oranje ook. .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1e bedoel je, of denk je niet dat Duitsland poulewinnaar wordt?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Winnaar groep B Nr. 2 groep A __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dat begrijp ik, maar als jij zegt dat je beter 2e kunt worden om Duitsland te ontlopen dan impliceer je dus dat Duitsland niet eerste gaat worden in poule B.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mooie poule voor de hooligans.
Laatst gewijzigd door Marioow; 02-12-11 om 20:00 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ehm ik zat even verkeerd te denken, je moet inderdaad 1e worden om Duitsland te ontlopen.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
leukste poule
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Geen aantrekkelijke wedstrijden op papier nee. In die zin kan de poule en het niveau alleen maar meevallen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[GROEP A] Polen, Griekenland, Rusland en Tsjechië
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|