![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
...die deugen niet!
![]() Opdat wij niet vergeten! ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maniche
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boulahrouz alleen meenemen voor die wedstrijd tegen Portugal. C. Ronaldo eruit schoppen en klaar is Bertje.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Afmaken die jankerds.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ravioli maken van Contract en co.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gelukkig speelt Maniche niet meer en die nepperd Koersindex ook niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mereiles kan na de groepsfase gewoon weer naar huis rijden.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Als ik Bertje was zou ik even met Koning Otto bellen. Speelde 3x tegen Portugal met Griekenland en won 3x.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Misschien kunnen we Charisteas als onderpand vragen voor de volgende tranche leningen!
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tijd voor de ultieme wraak. Hoerenvolk.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
De ergste is Liedson
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nani.
![]() Pepe. ![]() Coentrao. ![]() CR7. ![]() Deze ploeg is nog steeds gruwelijk... ![]() Wel bizar de historische aartsvijand en de vijand van de laatste 10 jaar in de poule, voetbal is oorlog!
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gewoon Dingsdag oproepen, dat is onze Pepe
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoop echt dat Pepe en CR helemaal lens worden geschopt door die Duitsers.
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Portugal
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#19 |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Helaas zal Real C. Ronaldo wel sparen in de wedstrijd tegen Ajax anders hadden ze mooi voorwerk kunnen doen.
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Gewoon Enoh de tribune opsturen om hem kapot te schoppen.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Graag zulke beelden na afloop van die wedstrijd
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ipod Nani anonymousz
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Anonymous/Prizzle
|
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Loves C, R en M
|
Het is Die kut-Portugezen deugen niet!
![]() Overigens: Ik hoop dat klote team zo snel mogelijk uitgeschakeld wordt! Het is een stelletje schoppers en huilers! __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Portugal
![]() Lissabon ![]() Maniche ![]() Liedson ![]() Duikelaars ![]() Huilebalken ![]() Schoppers ![]() Bah. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
![]() Ware woorden in dat topic verder!
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Toch moet ik iedere keer als ik aan Sporting Portugal denk stiekem wel lachen. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moest dat nou?
![]() Die Liedson mag van mij in minuut 1 al helemaal onder de zoden worden getrapt. Ben dat uitdagende gedans voor Vak-P na die gelijkmaker van Sporting nog niet vergeten. Vies, misselijk mannetje.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
M'n haat voor Portugal is vele malen dieper dan voor Duitsland.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kom, kom, jongens. Wij waren begonnen. Boulahrouz zette de toon met de van tevoren beraamde aanslag op C.R. De rest is een gevolg daarvan, waarbij Bommel en Basten (doorspelen gebaren bij blessure) net zo goed meededen als de Portugezen. We hebben al zo'n slechte naam na de vuile overtredingen tegen Spanje.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
Fado op de wereld erfgoed lijstGa die weemoedige kut muziek maar luisteren na de uitschakeling, Portugese huilebalken __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nou, dat kan je de Engelsen toch niet gaan aanrekenen. Voor het WK werd er in NL al geroepen om Nigel vanwege fatsoensredenen niet mee te nemen en hij heeft zich daar overtroffen. Let wel, het zijn alleen Nigel en een verliezende Bommel die de slechte naam bezorgen, verder zijn we best braaf.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat klopt. Van twee jaar daarvoor en ze hadden de voorgaande wedstrijden een reputatie opgebouwd. Maar dat geeft nog geen pas om na twee minuten de noppen in de dij van de sterspeler te zetten. Elke wedstrijd is nieuw, anders blijft het altijd oorlog.
Ooit is Nederland begonnen met Jan Huygens van Linschoten die rond 1590 meezeilde met een Portugese vloot en daarbij stiekem zeekaarten maakte, waardoor wij de VOC konden opstarten, met als uiteindelijk resultaat Van Bronckhort en Heitinga. En daar zijn ze nog steeds pissig om. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Axh, dus zo ontstaan oorlogen
Omdat iemand die in een achterstandswijk op (het verder lieflijke eiland) Madeira geboren is dat tot het Portugese rijk behoort, toevallig èn de beste voetballer van de wereld is èn een sterk narcissistische persoonlijkheid heeft, deugen alle Portugezen niet.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Portugezen,
.Genaturaliseerde Brazilianen, .Liedson, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Je vergeet Maniche
. Of pepe . Portugezen
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Die kut-Portugezen deugen niet!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|