![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Groep A:
1 Polen 2 Griekenland 3 Rusland 4 Tsjechië Groep B: 1 Nederland 2 Denemarken 3 Duitsland 4 Portugal Groep C: 1 Spanje 2 Italië 3 Ierland 4 Kroatië Groep D: 1 Oekraïne 2 Zweden 3 Frankrijk 4 Engeland Laatst gewijzigd door Weebl; 02-12-11 om 18:57 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Knallen in Kharkiv
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
dusss
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als je de eerste wedstrijd tegen Denemarken niet wint kun je wel inpakken.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sterspelers Bendtner en Rommedahl
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ha, Ha
Weer poule des doods. Ze moeten aan de bak. Dat heeft Marco niet goed gedaan, de speelstad had hij ook niet goed gedaan. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
PSV Eindhoven!
|
Rusland __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vriezenveen - Charkov.
Add Destination - Show options GET DIRECTIONS Suggested routes 2,297 km, 1 day 4 hours M03 Roadtrip
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Uhh...Portugal 16.7 miljoen inwoners?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die egoïstische jank-Portugezen maken we af.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maniche
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Portugal ook weer in waarschijnlijk het beslissende duel. Dat moet weer misgaan.
Iig Bouhlarouz maar meenemen dan __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat worden leuke potjes. Denemarken wil voetballen, Duitsland behoeft geen uitleg en Portugal ook niet. Wereldloting!
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Laatste wedstrijd tegen Portugal...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hoe komt de NOS erbij dat er 16 miljoen mensen in Portugal wonen? Het zijn er maar 10 miljoen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Maniche.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
we moeten dus 2 keer tegen duitsland als we door gaan
Spanje heeft altijd zo'n geluk met die lotingen. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Die loting, ik voorzie 0 punten
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Groep A
!De rest is wel leuk. Onze groep natuurlijk verschrikkelijk moeilijk, alles of niets vanaf het begin. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Schitterende poule. Kans dat we niet doorgaan; hopelijk gaat Van Marwijk er dan ook uit: prima dus. Gaan we wel door; mooie wedstrijden gespeeld en een vervelende tegenstander eruit gewerkt: ook prima dus!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yoeri heeft niet opgelet met de loting blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Die zenuwachtige lach van Bert.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
als we door gaan moeten we in de halve finale tegen Duitsland.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het laatste tournooi dat er zulke heerlijke poules uit kunnen komen
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
FIFA ranking gemiddelden: Group A 31.25, Group B 5.75, Group C 9.75, Group D 23.25.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
youri heeft het fout.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Poule A
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nou en
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
In de laatste wedstrijd van de poule tegen Portugal met een schwalbe in de laatste minuut door naar de kwartfinale waar we wraak nemen op Rusland, in de halve finale tegen Spanje en in finale winnen we van Duitsland waarvan in de poule nog van verloren. Is dit mogelijk?
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Is het weer zo gaar als in 2008? Dat niet alle finales kunnen? Waarom doen ze dat?
__________________ Lekker PSV! Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Prima loting hoor, mooie wedstrijden, de spelers hoef je echt niet te motiveren voor Duitsland en Portugal.
Mooi dat we tegen Denemarken beginnen, als je die wint, maak je al een grote stap. Als je uitgeschakeld wordt, is het geen schande (al ligt het natuurlijk aan de manier waarop) en als je doorgaat dan speel je waarschijnlijk redelijk tot goed voetbal om misschien wel een kans te hebben om ver te komen. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
PSV Eindhoven!
|
Nou dat was de loting. Nu Tilburg op z'n kop zetten.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Heerlijke poule
. Hier doe je het toch voor?Zoals Sneijder net zei: "in poule A wil je ook niet zitten." __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Geniale poule
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Toch zit er een grote kern van waarheid in.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Inderdaad, dit zegt natuurlijk helemaal niks zo.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Dat was de reactie van de Duisters? Huh?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Poule A is echt een bitch
.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
"Nur Einmal..."
Kutmoffen..
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Flikker toch op joh ''als je niet doorgaat verdien je het niet''
WTF IS DAT VOOR MOTHERFUCKING KUT ZIN. ROT OP __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Heerlijke poule, ik ben echt blij
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|