![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
en 2-0, Hazard. België gaat nog gewoon tweede worden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Die gaan no way winnen in Duitsland.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Dat laten de Duitsers dan lopen
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
3-0...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
0-2. Muller.
Wat een pauperteam hebben we toch, godverdomme. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
1-2, Hakan Balta
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Wat is het spelbeeld?
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Turkije kan niet, Duitsland hoeft niet... Lijkt nergens op.
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
1-3 Duitsland uit een pingel
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Schijtziek wordt je van zo'n verdediging. Zelfs Greene-Bahia was een beter duo.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Mooi zo. Nu hopen dat Belgie nog ff van Duitsland wint, al zie ik dat somber in. Maar voor nu in ieder geval plek 2
.
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Greene, hahahaha. Ik heb daar zoveel hartverzakkingen van gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
4-0.
Wie anders dan OG.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Pingel Kazachstan. Wat een dommigheid van de rechtsback.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Raak.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Hopelijk winnen de belgen van Duitsland. Zolang die -doe normaal- turken maar niet door gaan.
Laatst gewijzigd door Dagglala; 07-10-11 om 22:57 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
18.00 Azerbeidzjan Oostenrijk 1-4 (0-1) Einde wedstrijd
20.30 Turkije Duitsland 1-3 (0-1) Einde wedstrijd 20.45 België Kazachstan 4-1 (2-0) Einde wedstrijd Code:
1 Duitsland 9 9 0 0 27 31 - 6 2 België 9 4 3 2 15 20 - 12 3 Turkije 9 4 2 3 14 12 - 11 4 Oostenrijk 9 3 2 4 11 16 - 17 5 Azerbeidzjan 9 2 1 6 7 10 - 25 6 Kazachstan 9 1 0 8 3 6 - 24 |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Ik denk dat ze 't allebei bijzonder moeilijk gaan hebben in barragewedstrijden.
Laatst gewijzigd door Dagglala; 07-10-11 om 22:56 Reden: reactie op edit |
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik zou het wel weer vet vinden hoor, die Belgen op een eindtoernooi.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
Deze maar eens volgen dan. Belgie speelt wel een ongelukkige kwali.: 2 keer de gelijkmaker in blessuretijd en een penal missen, dus geen winst. Die punten missen ze nu dus, denk ook niet dat ze het gaan halen, maar van mij mogen ze wel!
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Gezien tijdstip en spanning denk ik dat er best wat mensen gaan kijken. Dus een topic voor Duitsland-België.
11/10 EK Kwalificatie Duitsland - België [18.45 canvas] |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EK 2012 kwalificatie groep A]Duitsland, België, Turkije, Oostenrijk, Azerbaijan & Kazachstan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|