|
|
#51 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
vergeet de verstandelijk gehandicapten niet
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Dat nog niemand een Vak G grap heeft gemaakt valt mij tegen.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Vak G is al de revue gepasseerd hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Maar om eventjes serieus en on-topic te blijven:
Ik kan mij goed voorstellen dat dit in Polen nodig is en dat ze het om die reden willen. Ik denk alleen dat de door hun geboden oplossing alleen maar averechts gaat werken. Je ziet namelijk gelijk als rasechte Tokkie wie je moet pakken en dan is het een kwestie van het opwachten bij de juiste poort na afloop van de wedstrijd. Als je daar politie neer zet dan wachten ze weer bij de omliggende terreinen, of gaan ze met foto's of camerabeelden "aan de slag". Al met al denk ik dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Triest dat de situatie zo is, maar zoiets verander je helaas niet binnen een jaar. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Twee zoenende jongens? Op nationale tv? Gadverdamme man!
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Flikker lekker op met die homo's en het vak.
Een vak vol Bavaria babes dat is zoveel beter
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Alsof homo's voetbal kijken
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Dan moet deze oproep dan toch worden gezien als een statement dan een middel om zonder rustiger een wedstrijd te kunnen bekijken. Homo's in het stadion zijn toch helemaal niet herkenbaar homo? Behalve wanneer je ze in een vak stopt en iedereen vertelt welk vak het is natuurlijk. Of hebben Slavische nationalisten soms een bovengemiddeld goed ontwikkelde gaydar?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Een homofanclub van.....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |