![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Maakt dat het verliezen van de WK-finale goed ?
Of is het winnen van het EK een troostprijs ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb altijd gezegd dat ik niet wil sterven voordat Oranje wereldkampioen is. Dus een EK-winst koop ik niets voor.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een CL-winst van Ajax zou alles goedmaken, maar dat is eigenlijk offtopic.
EK winnen is niet hetzelfde, maar lijkt me wel gruwelijk mooi
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ja, soort europa league gevoel, leuk maar je kan niet echt winnen. Al zal ik niet minder opscheppen in het buitenland natuurlijk, de WK finale was immers ook een EK.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mwoh, EK is sterker bezet dan het WK vind ik. Halve finales van het WK waren toch 3 Europese ploegen bij.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja maar het ultieme doel is WK winnen, dan is de rest dus altijd minder. Ben wel met je eens dat op 2 a 3 landen het WK een veredeld EK is met een aantal zwakkere broeders *kuch*afrikanen
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vreemd eigenlijk. Vroeger bestond het EK uit 4 ploegen. In 76 werd Nederland derde tijdens dat EK met 4 deelnemers.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
EK's vind ik om te zien vaak leuker dan WK's. Als we hem winnen maakt dat Van Marwijk denk direct tot grootste bondscoach ooit. Ik houd eigenlijk komend EK maar rekening met 3 kanshebbers Duitsland,Spanje en Nederland. Spanje heeft ook dan nog een fantastisch team, maar 3 toernooien op rij winnen, dat kan eigenlijk niet. Misschien dat de verzadiging ook wel opspeelt. Duitsland en Nederland zijn dan denk ik topfavorieten. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
EK is per definitie 10 x vetter dan het WK
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
WK is gewoon een EK met Argentinie en Brazilie erbij. Alleen is een EK vaak sterker bezet.
Aan de andere kant is het WK winnen wel een ultieme prestatie. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het zou wel heel mooi zijn, maar toch niet zoals een WK, zit hem toch in de naam
![]() Maar wat een mooie momenten heb ik beleefd zeg tijdens het WK, vooral na de overwinning tegen Brazilië en de sfeer VOOR de finale, kippenvel
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Er bestond gewoon niet zo'n duidelijke scheiding tussen kwalificatie en eindtoernooi, zoals nu. Na de groepsronde was er een kwartfinale die werd gespeeld over een uit- en thuiswedstrijd. Van de landen die in de halve finale waren overgebleven werd er één als gastland aangewezen. Maar de kwartfinale was volgens mij wel een echte kwartfinale en niet een play-off voor kwalificatie ofzo.
__________________ [The Club That Wouldn't Die, 2 & 3] [Sunshine on Leith] [George Best] [Joe Baker vs. Barça] |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nederland won de kwartfinal van Belgie
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nee. Hoewel ik het niet helemaal bewust heb meegemaakt; we zijn al Europees Kampioen geweest. Wereldkampioen nog nooit.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vind het EK altijd leuker dan het WK...
Omdat de landen lekker bij elkaar liggen. Behalve in 2006... dat was ook in europa (na 98)
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, het WK gaat boven alles. Betekent niet dat ik me niet alsnog verdrink in bier en dan de grachten in spring als we het EK winnen, maar toch.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Weet iemand hoe dat zit met de kijkcijfers (wereldwijd) tussen EK en WK? Ik dacht dat het ongeveer wel gelijk was?
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vertrouwen tanken voor het WK.
Die we 2 jaar later wel winnen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Stel Nederland wordt europees kampioen.....
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|