![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Nou we zijn er weer voor een maand van af
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
2-1 zonde van de tegengoal maar wat maakt het uit. 6 punten uit 2 wedstrijden is het enigste wat telt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
"'t was niet best!"
"Zeker niet best!"
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Iedereen wil Jari's shirt
![]() Natuurlijk |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
lekkere overwinning heur.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
![]()
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
.Meest briljante land wat je maar kunt bedenken. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
Punten zijn binnen, rest maakt niet uit. Als we er maar over 2 jaar staan.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hansie
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Spoiler
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#61 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
mensen die zeiken op oranjepubliek maar wel de polonaise lopen als nederland in de finale zit. Falers.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
We are the champions
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
We are the champions
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Dat gevoel had ik niet Hans
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Dat zijn in principe twee gescheiden zaken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Sletje in dat witte?
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Je kunt voor Oranje zijn zonder veel op te hebben met de figuren die bij thuiswedstrijden van Oranje doorgaans de tribunes bevolken.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Gelijk maar door naar Argentinië-Spanje.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Dat Oranjepubliek is juist zo. Je hoort ze niet in dat stadion, alleen om te fluiten en na een goal. De Finnen komen er constant bovenuit.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Oh en wat een zaadpot. Ik heb de hele tweede helft op Jari zitten wachten, komt ie verdorie niet
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nee hoor.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Zweden koploper in de poule zeker op doelsaldo?
Ach boeiuh, die verliezen nog wel een keertje van Finland of Moldavië, bovendien winnen wij thuis ook wel van die lui. |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Kunnen we weer met het echte voetbal beginnen dit weekend. Wat saai is dat interland voetbal.
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Maf gekleed bij Oranje? Mij niet gezien.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
verkeerde topiek
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Dat is het wel ja. Er is een redelijk grote groep dat overal naar toe gaat.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Margraten de geksteeee
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nederland - Finland #3: alle ballen op Ruudje.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|