![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nu het WK afgelopen is komen de kwalificaties voor het EK er aan. Als iemand geroepen voelt topics te openen ga je gang. Ik zal zo dagelijks een nieuw groepstopic aanmaken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 3 September 2010 Sweden v Hungary Råsunda Stadium, Solna 3 September 2010 Moldova v Finland Zimbru Stadium, Chişinău 3 September 2010 San Marino v Netherlands Stadio Olimpico, Serravalle 7 September 2010 Hungary v Moldova Stadium Puskas Ferenc, Budapest 7 September 2010 Netherlands v Finland De Kuip, Rotterdam 7 September 2010 Sweden v San Marino Swedbank Stadion, Malmö 8 October 2010 Hungary v San Marino Stadium Puskas Ferenc, Budapest 8 October 2010 Moldova v Netherlands Zimbru Stadium, Chişinău 12 October 2010 Netherlands v Sweden Amsterdam ArenA, Amsterdam 12 October 2010 Finland v Hungary Helsinki Olympic Stadium, Helsinki 12 October 2010 San Marino v Moldova Stadio Olimpico, Serravalle 17 November 2010 Finland v San Marino Helsinki Olympic Stadium, Helsinki 25 March 2011 Hungary v Netherlands Stadium Puskas Ferenc, Budapest 29 March 2011 Netherlands v Hungary Amsterdam ArenA, Amsterdam 29 March 2011 Sweden v Moldova Råsunda Stadium, Solna 3 June 2011 San Marino v Finland Stadio Olimpico, Serravalle 3 June 2011 Moldova v Sweden Zimbru Stadium, Chişinău 7 June 2011 San Marino v Hungary Stadio Olimpico, Serravalle 7 June 2011 Sweden v Finland Råsunda Stadium, Solna 2 September 2011 Hungary v Sweden Stadium Puskas Ferenc, Budapest 2 September 2011 Finland v Moldova Helsinki Olympic Stadium, Helsinki 2 September 2011 Netherlands v San Marino Philips Stadion, Eindhoven 6 September 2011 Finland v Netherlands Helsinki Olympic Stadium, Helsinki 6 September 2011 San Marino v Sweden Stadio Olimpico, Serravalle 6 September 2011 Moldova v Hungary Zimbru Stadium, Chişinău 7 October 2011 Finland v Sweden Helsinki Olympic Stadium, Helsinki 7 October 2011 Netherlands v Moldova De Kuip, Rotterdam 11 October 2011 Hungary v Finland Stadium Puskas Ferenc, Budapest 11 October 2011Sweden v Netherlands Råsunda Stadium, Solna 11 October 2011 Moldova v San Marino Zimbru Stadium, Chişinău We moeten gewoon groepswinnaar worden. Ook gewoon met 10 overwinningen, dat zijn we eigenlijk aan onze stand verplicht.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nee, Andy Selva gaat ons de das omdoen.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
18.30 Moldavië Finland 2-0 (0-0) Einde wedstrijd
Alexandr Suvorov 69' 1-0 Anatolij Doros 74' 2-0 20.00 Zweden Hongarije 2-0 (0-0) Einde wedstrijd Pontus Wernbloom 51' 1-0 Pontus Wernbloom 73' 2-0 20.45 San Marino Nederland 0-5 (0-2) Einde wedstrijd 0-1 Dirk Kuyt 16' (pen) 0-2 Klaas-Jan Huntelaar 38' 0-3 Klaas-Jan Huntelaar 48' 0-4 Klaas-Jan Huntelaar 67' 0-5 Ruud van Nistelrooij 90' |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rood voor Hyypiä begreep ik. Dus die zal dan dinsdag ontbreken tegen Oranje. Lijkt me op zich een voordeel.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooi begin van Oranje aan de EK kwalifikatie .... dit soort wedstrijden zijn vaak niet om aan te zien met al die verdedigers voor de goal, dan is 0-5 een prima score. Leuk ook voor Ruud dat 'ie terug is bij Oranje en meteen weer een doelpuntje ...
Oh ja ... van Bommel deed het natuurlijk ook geweldig als captain
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die postbode op het middenveld speelde eigenlijk best goed...
Die speelt slechts in de Serie F (dat bestaat niet, maar hij speelt op het 6de niveau in Italië) __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Die nummer 15 komt er ook zo irritant aan klappen!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Ibra 1-0
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
en 2-0 OG
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
3-0.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mellberg eraf met rood, wat een kneus
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mellberg er dus mooi niet bij in de ArenA.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
wat voor overtreding dan?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
4-0 Granqvist
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een sukkel, rood pakken bij een 3-0 tussenstand tegen een dwerg met de volgende match 1 van de 2 die normalerwijs de poule gaat beslissen.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
5-0 Zweden, weer Zlatan
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
1-0 Hongarije
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
6-0 Berg
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
20.00 Zweden San Marino 6-0 (3-0) Einde wedstrijd
Zlatan Ibrahimovic 7' 1-0 Davide Simoncini 12' 2-0 Aldo Junior Simoncini 26' 3-0 Olof Mellberg '34 Andreas Granqvist 51' 4-0 Zlatan Ibrahimovic 77' 5-0 Marcus Berg 90+3' 6-0 20.30 Nederland Finland 2-1 (2-1) Einde wedstrijd Klaas-Jan Huntelaar 7' 1-0 Klaas-Jan Huntelaar 16' 2-0 Mikael Forssell 18' 2-1 20.30 Hongarije Moldavië 2-1 (0-0) Einde wedstrijd Gergely Rudolf 50' 1-0 Vladimir Koman 66' 2-0 Alexandr Suvorov 79' 2-1 |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hongarije 8-0 San Marino FT
Gergely Rudolf 11' 1-0 Ádám Szalai 18' 2-0 Gergely Rudolf 25' 3-0 Ádám Szalai 27' 4-0 Ádám Szalai 48' 5-0 Vladimir Koman 60' 6-0 Balázs Dzsudzsák 89' 7-0 Zoltán Gera 90+4' 8-0 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Niice. Dat zijn goeie uitslagen. Durf nu al te wedden dat wij dat thuis nooit halen. Of hebben wij ze thuis al gehad?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
San Marino twee rode kaarten in dezelfde minuut, wtf is daar gebeurd?
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
![]() Maar het is inderdaad opvallend dat Nederland de laatste jaren nooit meer echt dik wint van dergelijke dwergen. Teveel geschuif of plichtmatigheid wellicht. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Wij wonnen uit met 0-5, terwijl San Marino daar al jaren niet meer met meer dan 0-3 had verloren. Denk dat we er thuis best 8 moeten kunnen maken.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En we wonnen met 6-0 van Hongarije dus 14-0 moet kunnen.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
ik ben al die uitslagen alweer vergeten
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Finland - Hongarije 0-1
Szalai '50 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
1-1 Forssel
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
1-2 Hongarije door Balasz
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
1-2 Dzsudzsák 90+4
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Finland
![]() 0 uit 3 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
17.30 Finland Hongarije 1-2 (0-0) Einde wedstrijd
0-1 Ádám Szalai 50' 1-1 Mikael Forssell 1-1 1-2 Balázs Dzsudzsák 90+4' 20.30 Nederland Zweden 4-1 (2-0) Einde wedstrijd Klaas-Jan Huntelaar 4' 1-0 Ibrahim Afellay 36' 2-0 Klaas-Jan Huntelaar 55' 3-0 Ibrahim Afellay 59' 4-0 Andreas Granqvist 69' 4-1 20.30 San Marino Moldavië 0-2 (0-1) Einde wedstrijd 0-1 Nicolae Josan 20' 0-2 Anatolij Doros 86' Code:
1 Nederland 4 4 0 0 12 12 - 2 2 Hongarije 4 3 0 1 9 12 - 4 3 Zweden 3 2 0 1 6 9 - 4 4 Moldavië 4 2 0 2 6 5 - 3 5 Finland 3 0 0 3 0 2 - 6 6 San Marino 4 0 0 4 0 0 - 21 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
JAAAAAA Jari
scoort de 6-0 tegen San Marino.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Finland - San Marino 8-0 FT
Mika Väyrynen 39' 1-0 Kasper Hämäläinen 49' 2-0 Mikael Forssell 51' 3-0 Mikael Forssell 59' 4-0 Kasper Hämäläinen 67' 5-0 Jari Litmanen 71' 6-0 Roni Porokara 73' 7-0 Mikael Forssell 78' 8-0 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jari
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Die zijn goed met goals, die Finnen.
Litmanen
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
En sindsdien in elk jaar behalve 1999 en 2007 een interlandgoal gemaakt
Jari Litmanen - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wat een eeuwigheid is me dat...
__________________ This peace is what all true warriors strive for! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Groepsronde - Groep E Hongarije Nederland 25 mrt 2011 20.30
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zweden en Hongarije gaan dus voor de 2e plek strijden, zoals verwacht eigenlijk. Het onderlinge duel zal van groot belang zijn.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Wat speelde Nederland goed tegen Hongarije ...
Niet zomaar goed : Het was ongelooflijk goed .. Het beste wat ik in een zeer lange tijd heb gezien met een zogenaamde tikkietakkie voetbal wat Barcelona ook speelt en Rafael en Snijder zijn de tikkietakkkers .. Zij lopen over elkaar heen op het middenveld , maar als ze al op de positie staan tikken ze de bal naar elkaar toe , totdat de bal weer naar achteren gaat , of naar de zijkanten . Ook in de omschakeling is Nederland ijzer sterk en dat hebben wij vooral gezien op het WK , maar door Rafael erin te brengen zijn wij aanvallend nu ook ijzer sterk . Minpunt vind ik nog altijd van Persie , omdat hij niet in de punt blijft , maar goed .. na zo 'n wedstrijd kun je gen slechte speler noemen . Ik vind van Persie een geweldige speler en hij heeft Nederland vaak over de streep getrokken , maar het WK was super .. super slecht van hem en ja ., ik denk dat wij daarom niet kampioen zijn geworden . Iedereen haalde zijn niveau , maar van Persie raakte geen knikker en dat 6 wedstrijden lang . Jammer en ik neem hem niets kwalijks , want niemand doet zoiets expres , maar achteraf zeg ik : Van Marwijk had van Persie na de 4 de wedstrijd moeten wissellen voor Huntelaar . Je zag gewoon dat het niet beter ging en gisteren was voor mij weer hetzelfde beeld . Op naar Polen .. en de kans in levensgroot dat wij die EK winnen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Samen met Spanje en Duitsland zijn wij de grote favoriet. Geen ander land komt vooralsnog ook maar een beetje in de buurt.
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Zou toch godverdomme mooi zijn om het EK te winnen. Man man, dan word ik echt helemaal gek. Ik wil er niet teveel aan denken.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
![]() De rest van de landen dienen op papier voor toernooivulling. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als het EK een competitie was zoals bv. de Eredivisie of Bundesliga, dan zou je inderdaad zo de bovenste drie kunnen invullen. Dit is een toernooi, hangt het allemaal af van vorm van de maand, blessures, loting en geluk. Het beste land hoeft niet zo'n toernooi te winnen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[EK 2012 kwalificatie groep E]Nederland, Zweden, Finland, Hongarije, Moldavie & San Marino
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|