![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Und weiter...
Pics van je Zusjes zouden toch wel erg op prijs gesteld worden heb ik het idee Klufke..... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Clough
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Was Clough jarig gisteren? Nog van harte dan!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja, Clough heb ik helaas gemist .... ik doe mijn best .
![]() Voor BoerBert ben ik wel op tijd en hem wens een fijne verjaardag toe . 21 joaaarr .. een heel leven nog voor zich .. By the way : heb je BoerBert site gezien en het ziet er gewoon hartstikke goed uit . Als iemand echt rust wilt hebben van de hectische wereld dan moet je daar naartoe gaan en absoluut niet duur . Maar 50 euri en daarna 45 euri .. Niet duur voor wat je krijgt . Wil geen reclame maken ( doe ik wel ) , maar meen het ook . Heb wel eerder in zulke huisjes gezeten en in het Oosten komt het wat vaker voor dan in het Westen . Doeg en geniet van je verjaardag . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Maar ik heb vandaag wel een persoonlijk record gebroken: ik heb nog nooit zo lang geleefd als nu! Edit: zie nu pas dat je op een oud bericht reageert, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enne, van harte gefeliciteerd BoerBert!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Heb die site voor de lol maar onder m'n posts gezet. Als mensen op boerbert zoeken en per ongeluk hier komen, moeten ze natuurlijk wel alsnog doorgestuurd worden naar de échte boerbert ![]() Thanks |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gefeliciteerd BoerBert!
Schuurfeest aankomend weekend?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Helaas, geen schuur (meer) in het beheer
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik heb ze alleen in schuren meegemaakt, maar dat zal wel toeval zijn dan.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Schuurpapier leg je toch ook niet in de kelder
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jawelll
![]()
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ben je jarig, jongeman? Van harte dan!
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha jazeker! 18 jaartjes jong vandaag
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gefeliciteerd Uberst
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gefeliciteerd. Gelijk rijlessen?
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dank allen! Ehm ff kijken hoe het met de financien gaat
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gefeliciteerd Seam en Analytische Filosofie
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vandaag is EddyAlbena jarig, wie kent hem niet. Ziet twee wekelijks plezier te maken in een ballenbak in oudekerk aan de amstel. Nu wachten de users hier op een uitnodiging om eens te kijken in de ballenbak.
gefeliciteerd Eddy
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eddy
![]() Gefeliciteerd __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Feli Eddy.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dagglaaaa gefeliciteerd!
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dit.
Ik heb een kaartje op de bus gedaan, maar ja, die post hč. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Van harte, ouwe Space Kees.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Thanks.
32. Pfoe. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
feli ouwe pik
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Congrats ouwe Griek....
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gefeliciteerd ouwe Griek.
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Daggla, alsnog van harte gefeliciteerd!
Met de groeten van Aggelos en Salpiggidis! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#35 |
![]() Thieske gefeliciteerd
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Dankje Palm.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Van harte Thieske, een fijne dag gewenst!
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gefeliciteerd Thies.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Gefeliciteerd jung.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gefeliciteerd Thieske
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
kongratuliere
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Vind ik leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gefeliciteerd generaal en JH87
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Denthemen!
Gefeliciteerd!! ![]() Laatst gewijzigd door Riro; 29-04-12 om 09:54 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
[IMG]http://api.ning.com/files/rEOZuUJcWyO1*fUsQIHsLG2BIwV-MTmkw3-prVceuCy9k05pLRdvpFBxuox1X9MhVQfNxXLsxdeQtb*jof9ns 1jeA4rNovxI/P1020264.JPG[/IMG]
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Den!
Feli! !
|