![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Nogal ja.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Als ik aan ballet denk, dan moet ik altijd aan deze superslechte film denken:
En ik ken Nurejev wel. Evert ten Napel zei dat namelijk eens bij een doelpunt van Van Basten. Weet niet meer welke goal.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
#157 | |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Mooi filmpje over Rudi
Ik ken hem ook vooral door zijn boek Voor een verloren soldaat, over zijn relatie als jongen met een Canadese soldaat tijdens de oorlog, als hij bij een fries gastgezin is ondergebracht, waar ook een film van is gemaakt. Erg aangrijpend. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#159 | |
Gek ben je ook. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#160 |
|
Die film waarbij van Basten werd vergeleken met een balletster is ook mooi.
Lieten ze de fysieke overeenkomst zien tussen deze twee toppers.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Ja weet ik. Gemaakt in 1988. Is een keer herhaald op de TV. Mijn vader had het een keer opgenomen. Ik zei nog tegen hem, de homo-erotische stukken doen afbreuk aan het geheel.
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#165 | |
Het verhaal begint in de hongerwinter van 1944/45 wanneer de jonge Jeroen Boman wordt ondergebracht bij een Fries gastgezin met drie kinderen. In het begin heeft Jeroen problemen om zich aan te passen en maakt hij plannen om terug te keren naar zijn geboorteplaats Amsterdam. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
Jeroen Soer dus.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
GBN'er
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik die goede man niet ken ..
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Ik had ook nog nooit van hem gehoord.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Oprichter radio 10 gold.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
GODVERDOMME STELLETJE CULTUURBARBAREN KIJK EENS IETS VERDER DAN EEN ROLLEND BALLETJE, DAN ZOU JE JEROEN FUCKING SOER WEL KENNEN
.
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
+ bedenker verrukkelijke 25 en oud-vara directeur.
En werkzaam bij kx natuurlijk Verder kan ik het wel begrijpen dat niet iedereen hem kent __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Ik luisterde ook wel eens naar zijn programma op KX. Best raar is dit... zo opeens...
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Mooi ook nu het eerbetoon nu op KXradio
EDIT: Rob Stenders: 'Nou Fred, hij was in ieder geval serieus toen hij zei dat hij ermee wou stoppen'
Laatst gewijzigd door Kanariegeel; 21-01-12 om 20:11 |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Deze ouwe lul kent hem natuurlijk goed. 1 van mijn jeugd radio helden. De Verukkelijke 15, was destijds geweldig, wekelijks bij de VARA, alternatieve hitlijst - waar ik altijd voor instuurde en ook een paar keer genoemd ben op de radio. Vond dat ie later wat rare keuzes maakte maar als dj was ie super.
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
terror rudy
|
Doeschka Meijsing RIP
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
RIP inderdaad, goede schrijfster.
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
terror rudy
|
boeken geschreven
zie nu.nl |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Aldith Hunkar
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Lees haar boeken en kijk naar haar prijzen.
Te triest dat ik reageer eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Kom op tong, nou niet op iedere reactie van iemand die een overledene niet kent gaan doen alsof je die moest kennen. In dit geval is het niet heel gek als je niet in de boekenwereld thuis bent.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Hele foute blunder blijkbaar, aangezien het om haar zus gaat die volgens Aldith niet zo netjes door de VARA is behandeld.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Precies, geen wereldberoemde schrijfster maar gewoon iemand die wel een plaatsje binnen de Nederlandse literatuur had en als je daarin geinteresseerd bent, is dit wel een bericht, ook omdat ze nog niet zo oud was.
|
|
|
|
|
|
#190 | |
* Felix de Kat - De Professor * Beertje Paddington - Beertje Paddington * Waterschapsheuvel - Hickory * Pipi Langkous - Klan * Calimero * Pokémon - James, Gary Oak * Bob de Bouwer - Bob, Spud, Meneer David Meckers, Meneer Elbers, Bennie * The Powerpuff Girls - Mojo Jojo * De Smurfen - Schildersmurf, Nebbit * Shin Chan - Meester Enzo Mojo Jojo
|
||
|
|
|
|
|
#191 | |
|
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Dat is wel een baas...
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
James/Gary Oak
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Shin Chan - Meester Enzo
|
|
|