|
|
#51 |
|
- Minder zuipen
- Minder onzinnige ruzies hebben - Meer neuken __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
#54 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
- nog meer Zen worden
- rozijnen langzaam leren eten - met JaapLeest de 100.000 grens overschrijden - de week ouders 50 jaar getrouwd vakantie met familie in Turkije overleven - 10 kilo eraf - Breach aan een vriendin helpen - zoenen met de BN-er waar Tomasso het al mee gedaan heeft __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik zat te wachten op deze reactie
![]() Moeilijk uit te leggen zonder er 'n verhaal van te maken, maar ik doe m'n best: Ik heb 'n aantal jaren geleden flink in 'n dip gezeten, echt flink. Voor mijn gevoel ben ik daar nog steeds uit aan 't kruipen, maar ik heb me nooit echt gelukkig gevoeld. Ik denk dat ik de momenten dat ik echt geluk voelde in m'n leven op 2 handen (misschien wel 1 hand) kan tellen. Ik heb mijn vriendin leren kennen toen ik bijna onderin de put omhoog begon te klauteren. We wonen inmiddels 4 jaar samen, de volgende fase is niet trouwen maar 'n kleine denk ik. Trouwen heb ik nooit 'n meerwaarde gevonden en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. Nog altijd vraag ik me af of ik ooit echt gelukkig word, de depressiviteit zit behoorlijk in 't DNA. Klinkt niet echt als 'n waardering voor m'n vriendin natuurlijk, maar ze kan er gelukkig goed mee omgaan en ze begrijpt me. Bij mij is 't glas half leeg (of nog minder ) en bij haar is 't ruim half vol, we zijn in balans dus ![]() Volgens mij blijft 't verhaal warrig, ik weet niet hoe ik 't anders moet omschrijven Vragen of opmerkingen zijn welkom, alleen weet ik niet of 't topic hiervoor bedoeld is.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Ik denk dat iedereen slechts enkele momenten in zijn leven heeft waarop hij of zij zich gelukkig voelt. Maar dat komt juist omdat we het allemaal zo goed hebben. Maar dat wordt misschien allemaal te zweverig voor dit topic
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Niemand die als goede voornemen heeft weer een meet te organiseren voor 20+ mensen net als de aller eerste?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Thanks
![]() Ik hoop ooit de juiste bril te vinden! __________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Om lekker op te schijten. Spoiler
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
- Studie afronden
- Meer gaan sporten - Riro meeten. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Wat voor studie doe je?
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
- Beetje trainen.
- Minder drinken. - Mamimaal genieten. - Breach ontlopen. - Bij twijfel: DOEN! |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
- Weer gaan voetballen (lees: weer eens gaan bewegen).
- Tijd wat beter gaan indelen. - Braaf m'n vakken halen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Goede Voornemens-topic
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |