|
|
#1 |
|
Kane
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Touch me
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Wist je dat niet, Erwt?
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik wist dat ook niet
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik haal er niks bij wat niet waar is. In die twee optredens heb ik geen sprankje briljantie gezien. Ze deden hun ding en niks extra's geen show, geen technische hoogstandjes niks, enkel hun dikke koppen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , !
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Inderdaad, want als je Marco heet, kun je geen nummer één hit scoren.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Staat show gelijk aan briljantie? Ik heb Springsteen nog nooit show zien doen. Maar dat is me daar een pot briljant. Terwijl hij ook gewoon zijn nummers staat te doen. Die af en toe wat langer duren.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
HIS is inderdaad het op één na slechtste nummer van Bløf en dan is het nog niet eens van Bløf. Maar het valt in het niet bij Alles is Liefde. Wat altijd afsluiter is. Ben dan ook altijd op tijd buiten.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Inderdaad. Tegenwoordig vind ik hun nummers echt keihard minder geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hey sandman, Ik ga toch ook niet De Kast hier verdedigen omdat zie zo goed zouden zijn?
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 | |
.Syb Vanderkast .
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Working on a Dream komt zo
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Toto is ook een band die live niet heel bijzonder is. Het is een leuke band, maar het blijft je niet bij. Miss Montreal daarentegen is live echt een verademing. Ik had niks met haar, maar haar optreden in Arnhem was perfect en bezorgde mij een glimlach op mijn gezicht. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Withney Houston, beter dan het origineel.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
I'm youuuuuuurs. Zo'n saai kutnummer vind ik dat.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik hoor hier net dat er niet meer geschuifelt/geslepen wordt. Wat?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Schuren en daggeren, jeweetz.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
, geen onvoldongen feiten.Ik kan je nu zoveel voorbeelden aanreiken van live optredens van Bløf die echt anders dan anders zijn. Eén daarvan is de 13 minuten durende versie van Mooiste Verliezers in ik dacht Luxor. Dat staat zó bol van emotie. Maar goed, dat nummer ken je niet en dus wordt je er niet in meegezogen. Dat is ook niet erg, maar 13 in dozijn ben ik niet met je eens. Of neem Een Manier Om Thuis Te Komen, alleen door Paskal gedaan. A capella, op de rand van het podium. Wat geen band met het publiek .Verder ben ik de eerste die zal toegeven dat ze een uitstraling van lik m'n reet hebben, maar dat maakt het wat mij betreft weer mooi. Gewone jongens van de straat die goed muziek kunnen maken en dat live ook nog kunnen... __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Schuren wordt tegenwoordig in veel jeugddiscotheken en op schoolfeestjes al verboden.
'Schuren' nu ook verboden op scholen - RTL Nieuws.nl Dus dan moet het toch maar weer schuifelen worden. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
Voorts is elke discussie over muziek natuurlijk onzin. Het is allemaal persoonlijk. Toch snap ik in het algemeen wel dat bepaalde bands populairder zijn dan andere. Ik snap het succes van Blof niet. Nat zo goed als ik niet snap dat er niet geschuifeld wordt. Dat is de beste manier om contact te maken met het andere geslacht. Hoe wordt er nu gedanst op rustige muziek dan? |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Aaaah Working on a Dream
![]() Even een filmpje met beelden van het kampioenschap in 2010 er bij opzetten
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Mensen die hun wansmaak proberen te vergoelijken door te stellen dat over smaak niet valt te twisten
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Anouk
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Status Quo
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Son of a preacher man
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zometeen komt Laura weer iemand gebruiken
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mercedes Benz!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mweh, niet echt veel nummers die ik wat aan vind dit uur.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glennis Grace staat gewoon met haar cover op 641
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Echt? What the fuck.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gelukkig komt die tijdens de tv uitzending!
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bill Withers is toch ook een baas
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
London Calling
|
|
|