![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Jammer.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banned
|
Ik heb een poster van Pelle, das toch beter dan Justin.
![]()
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik van Diana Ross.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik weet wie het is van Tomasso.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ik ook
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Uiteraard, een echte vent houdt zich aan z'n woord.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Heb ik dat ooit tegen jou gezegd?
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
En nee pikachu-ex-mod, je kan me op Facebook wel een berichtje sturen, maar dat helpt niet
.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Verdomme.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Bij mij wel lieve Rumille, klein bedragje maar
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Ik weet 't al!
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Is FCT nu al uit jullie groepje gezet?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Ik weet niet hoe je iemand noemt die bij Voice of Holland niet door de eerste ronde heen is gekomen.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nee hoor, de ontgroening moet alleen nog plaatsvinden.
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
De billenkoek heeft ie al gehad van de modjes
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Waarom is die jongen gebanned? Dat banmeldtopic wordt inmiddels wel ook niet up to date gehouden, ik kwam er ook niet in.
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Huh, wat
?
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
De reden staat er niet in overigens...
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Is FTC echt geband? Homofobe zooi hier.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Misschien dat-ie plaatjes van Ramos bleef posten? Daar was-ie voor gewaarschuwd.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ook hier maar even dan: FCT heeft hier 3 accounts en loopt met zijn FCT regelmatig te spammen. Dit ondanks dat hij hier al voor gewaarschuwd is geweest. Vanmorgen opnieuw een kloon
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Aaah, had ik ook eens een vriendje hier
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
die heb je nog steeds
__________________ 1# Metalist Charkov!! |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Wtf
en nu weer half nederlands gaan praten etc? Mafkees.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
snap het niet
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Je maakt er wel een beetje een potje van. Heb met iedereen ruzie omdat ik het voor jou opneem gekkie. Doe eens lief tegen de modjes, die hebben heel veel macht en ze zijn allemaal hetero, behalve Dagglala want die heeft heel lang haar.
|
|
|
|
|
|
#79 |
heb je dat tgen mj?
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ja
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
wat js dan an de hand? snap het niet
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
![]() Zoiets idd. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Maak Nico FTC nou niet gek.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Vrouwen zijn zo
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ik ga alweer
.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
HOMO + VBL #3 Trekt steeds meer aan
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|