|
|
#1 |
|
terror rudy
|
Ik wil alle lezers op wzvbl een merry christmas wensen en een happy newyear gr rudy
Laatst gewijzigd door rudy; 26-12-11 om 00:04 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedankt rudy, jij ook hè! Niet te zat met oud en nieuw he! En een beetje aardig zijn voor je zwangere (ex)vriendin
xx RR |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
terror rudy
|
ben wel lam nu hehe btje bier drinken met mijn broer en mijn moeder en mijn tante. zo maar richting bed. hoop dat iedereen mooie kerst heeft gehad
morgen weer steen grillen |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Als dat maar goed gaat, pas maar op rudy, voor je het weet zit je vast aan meer zwangere vrouwen.
Succes met het grillen van de steen, dat zal niet meevallen lijkt me. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
stenen grillen
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rudy, goede vrind, pas op jezelf en maak er mooie dagen van he! Laat je niet afleiden door die jongens hierboven, volgens mij weten ze best wat je bedoelt met 'steen grillen'. Geniet ervan!
gr gr je Otis. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Hee rudy nog bedankt voor je bericht ik lees het helaas nu pas maar vind het wel erg leuk !!! ik hoop dat je ook goede nieuwjaar hebt en dat kerst gezellig was en dat je ex niet te gemeen heeft gedaan haha denk aan de kerstgedachte he??
![]() gr Clough __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettige kerstdagen.
gr Silenus __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
terror rudy
|
morgen vuurwerk op halen kan niet wachten
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wat ga je kopen?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die zocht ik ook al, maar ik kon alleen maar vage dubsteb remixes vinden.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rudy
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Merry christmas everyone!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
terror rudy
|
en goed nieuws voor het nieuw jaar is het weer aan met mijn vriendin
![]() laat de baby maar komen iedereen moet zijn droom na volgen in 2012 en dan komt alles goed. god bless |
|
|
|
|
|
#16 |
|
terror rudy
|
het is een teken denk ik hendril dat we tegelijk posten LOL
laten we weer aardig doen tegen mekaar in 2012. op zich ben je wel een ok user. gr rudy |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Merry christmas
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|