![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Napraten.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
De 2 kwam idd ook niet naar beneden nee.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Is er al een linkje van het einde? dus de laatste nummers, het er uitgaan, en de bekendmaking van het bedrag?
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
wel heel mooi bedrag; maar dat dit ka in deze tijden... Verder begin ik op de een of andere manier 'the lost boy; steeds mooier te vinde, ookal ben ik dronken,
![]() Nou,afkicken van SR optv en weltrusten xxx __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ben er toch niet rouwig om dat het er weer op zit. Ik wil niet verzuurd klinken of zo, maar ik kan er niet zo goed tegen dat het allemaal zo toevallig moet. Uiteraard weer het record breken, de tussenstand een beetje faken.. En, de grootste ergernis: het zielig doen zodra het over het doel gaat. Die trieste stem die wordt opgezet in de spotjes. De 'persoonlijke' verhalen over het vreselijks wat moeder x is gebeurd. Enzovoorts. Ik snap het wel, maar het demotiveerde mij juist om te geven. Dan voel ik me haast in het ootje genomen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het enige wat ik nog nooit aan die hele actie heb gesnapt, waarom 6 dagen niet eten? Waar de fuck slaat dat op.. Als ik geld doneer dan doe ik dat omdat ik die negertjes een beter leven gun. Niet omdat fucking Timur Perlin 6 dagen aan Sonja Bakker doet.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het eerste jaar werden er liedjes gedraaid voor geld (wat nu helaas niet meer de grootste inkomstenbron is) voor Darfur. Daar was toen hongersnood.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
En zonder eten maakt de uitdaging groter voor de DJ's natuurlijk. Dus ze doen behalve plaatjes draaien ook nog 'iets' voor het geld. -> Meer geld.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb er met plezier naar gekeken weer, de laatste nachtshift van Gerard was fantastisch en er is weer genoeg geld opgehaald zodat ik me niet schuldig voel dat ik niks heb gedoneerd.
Maar die tussenstand op de laatste dag Wie zou daar in zijn getrapt en hebben gedacht, nu moet ik snel 100 euro storten want we halen het niet!
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zo kun je de hele actie wegredeneren natuurlijk. Immers, als jij geld doneert dan doe je dat omdat je die negertjes een beter leven gunt. Niemand omdat ze zes dagen in een glazen huis in Leiden gaan zitten.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Oh en dat zonder eten is natuurlijk ook een dingetje voor wat praatstof. Sapjes die uitgebreid besproken worden, mensen buiten die dingen hebben gegeten, hoeveel honger heeft DJ A en hoe weinig schijt DJ B, dat soort dingen. En het is inderdaad een extra prestatie.
Conclusie over de DJ's dit jaar: Gerard is held, Coen doet het leuk en Timur kan het niet alleen. Volgend jaar zonder Ekdom wordt toch wel minder hoor, alle hoogtepunten uit het huis komen van hem vandaan, Coen heeft af en toe een momentje maar die Timur kan echt helemaal niks. Giel komt er waarschijnlijk wel bij, maar die is op tv toch niet zo grappig. Het playbacken en gek doen van Gerard tijdens een nummer doet niemand hem na. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Serieuzzz Live is epic fail | EnDanDit
Welke debiel verzint dit, een glazen huis actie tijdens dé glazen huis actie. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik doneer meestal wel voor Serieus Request.
Ook dit jaar weer, 25 euro. Het doel oorlogs moeders helpen spraak me wel aan. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ach, als je Giel Beelen, Michiel Veenstra en Rob Stenders in het huis zet heb je alsnog een feestje.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Na drie jaar mag je een jaar niet.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ik vind de dagen na het Glazen Huis op 3FM eerlijk gezegd veel leuker. Dan staat ie hier voortdurend aan. Zonder dat gelul over geld en grappigdoenerij maar gewoon heel veel muziek en niet van die standaardmuziek
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Juist, daar snij je een goed argument aan SCH. Leuk dat iedereen kijkt, maar het is en blijft radio. Iedereen dweept ook met Veiling TV, en dat is ook best grappig, maar de nadruk mag wat mij betreft iets meer op radio gelegd worden. TV is leuk om mee te kijken (radio kijken is iets leuks), maar radio luisteren blijft net wat leuker.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Giel en Michiel lijken me zekerheidjes voor volgend jaar, daarnaast waarschijnlijk Rabbering/Domien/Timur/Coen.. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Waarom mag dat niet van PowNed?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Serieus Request is gewoon TV maken hoor. Als je het via de radio volgt mis je volgens mij de helft.
En Giel kan inderdaad heel goed radio maken. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Is volgens mij een regel van 3fm....
Volgens mij komt zo meteen Verve - Lucky man .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Op tv mis je juist alles door die vreselijke updates.
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Was een regel van Giel omdat hij na drie jaar een jaartje oversloeg en die regel is nog steeds ongeschreven, maar bestaat wel. Ekdom heeft zich er al eens eerder aan gehouden
. 2008 was Ekdom er ook niet bij nadat hij er drie jaar daarvoor wel in had gezeten.Die willen niet.
Laatst gewijzigd door Boris; 27-12-11 om 10:49 |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Het is ook al gezegd toen ze het huis ingingen dat Ekdom volgend jaar niet 'mag'.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is ook wel goed, anders zitten elk jaar dezelfde drie in het huis denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Is dat zo? Het is toch nog steeds in de basis een radioprogramma? Of is het echt 24 uur per dag op tv?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eens
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja wordt een kanaal vrijgemaakt in het digitale pakket.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, via 101 tv en NOS 24. Dat wordt tijdens SR gratis vertoond op de etalagekanalen van de kabelbedrijven en op het eigen plekje. Het is echt veel meer dan radio alleen tegenwoordig.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Al heb ik het dit jaar vooral via de radio gevolgd. Vanwege tentamens en die stomme updates ieder uur
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
TV geluid uit en radio aan.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die updates moeten ze van 5 voor tot 5 over doen. Dan mis je ook niet heel veel, omdat op de radio dan toch nieuws etc. is.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
wmb zenden ze dan de radio gewoon uit, en daarbij vooral snachts is het vervelend als je die updates voor de 300ste keer ziet in de herhaling. AL weet ik niet hoe dat dit jaar was, ik heb geen nacht gevolgd dit jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In 2013 staat het Glazen Huis in Leeuwarden.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Boycot.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hele dag Genot draaien dus.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Genot.
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lekker centraal.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hopelijk tegelijkertijd met een Elfstedentocht!
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dit jaar You nevah walk aloooon
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Na dit jaar volgend jaar dus ook weer naar het buitenland
|
|
|
|
|
|
#48 |
![]() Dan ga ik daar zeker naartoe! __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik zeker niet, wat een kutbende
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Glazen Huis 2011 #3: 8.621.004 euro !!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|