![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
. Daar past de nieuwe clubcultuur van Vitesse niet echt in
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Welkom Coen
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hallo leden.
Ik ben Coen , 16 jaar jong en kom uit Roosendaal (Brabant) Sinds mijn geboorte Ajax supporter , alleen mijn hart ligt bij RBC Roosendaal. Maar helaas zijn we vorig jaar als faiiet verklaard. Ik zit op het Da Vinci College in Roosendaal , en leer voor automonteur. Werk in de supermarkt van mijn oom. Wanneer ik wat vrije tijd heb , speel ik graag games op de PlayStation 3. Vooral shooters zoals Call of Duty , en Battlefield. Ben natuurlijk ook altijd in voor een paar potjes FIFA. Hoop hier natuurlijk een leuke tijd tegemoet te gaan! __________________ 16 juli 1927 | RBC Roosendaal | 8 juni 2011 |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bedankt! Nee , Super De Boer is daar al een tijdje weg , Jumbo voor in de plek gekomen. Mijn oom is bedrijfsleider van Plus Gommers.
__________________ 16 juli 1927 | RBC Roosendaal | 8 juni 2011 |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Hoi Coen.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Welkom Coen! Kijk, nu weet ik zeker dat ik niet de jongste ben
en ik zit ook in de auto techniek! Leuk om te horen dat er nog iemand is hier.Overigens nog welkom Nico! Zoals de meesten al zeiden een aanwinst voor dit forum. En super leuk om te zien dat WZV internationaal gaat!
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nico was een kloon
![]() En Ashi is 13/14, en een meisje
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Welkom Coen, ga je ook bij RBC kijken nu ze een doorstart maken in de 5e klasse?
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Ja , dat ga ik zeker doen man! __________________ 16 juli 1927 | RBC Roosendaal | 8 juni 2011 |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik heb er inmiddels al ongeveer 5 posts opzitten, toch maar even voorstellen:
WZV Forum Naam: Sir Robbert Leeftijd: 24 Woonplaats: Alkmaar Favoriete Club binnenland: AZ Alkmaar Favoriete Club Buitenland: - Favoriete Speler binnenland: Barry van Galen Favoriete speler buitenland: Riquelme Grootste ergernis: Vrouwen die over voetbal praten. Hier gekomen via: Google.nl Ook user op het azfanpage.nl forum, maar het is ook weleens leuk om meningen van andere supporters te lezen. Bovendien kan ik wel genieten van het getroll op dit forum
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Goeie ergernis
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Gelijk maar even vragen waarom mijn spinnetje in mijn avatar niet kruipt; http://azfanpage.nl/forum/images/ava...0fcaaac015.gif
wat doe ik verkeerd? |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Barry van Galen
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Welkom Sir Robbie
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Welkom!
Wat betreft je avatar, heb ik geen idee. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
||
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
#72 | |
Welkom Coen! |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Barry van Galen
, echt een leuke speler ja.. Vraag maar aan Richard Stricker ![]() Wel een goeie ergernis trouwens |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Crosspost van WIDM topic:
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Hai allemaal.
Ik ben Sera, 18 jaar en die hard Spartaan Heb al een jaar op 8 een seizoenskaart en sinds een jaar of 2 probeer elk jaar ook wel een stuk of 7 of 8 uitwedstrijdjes mee te pakken. Verder studeer ik aan de Universiteit Rotterdam en hou ik van wielrennen. Heb hier wel een tijdje wat meegelezen, maar besloot net toch maar een account aan te maken
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Welkom!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
een sparta fan
Welkom!
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Hallo nieuwe leden, ik ben Jaap en wordt hier SCH genoemd en ik word hier door iedreen gezien als een heel lieve oom
![]() Je kan alles aan me vragen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Goed zo Sera, een beetje bezoek in het Sparta-topic kan nooit kwaad! Welkom dus!
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Welkom aan de nieuwelingen.
En niks mis met vrouwen die over voetbal praten, zo lang ze er maar verstand van hebben, niet voor ajax zijn of West-Friesch dialect bezigen __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Welkom nieuwe users : Mijn naam is Francesco en ik word meestal gezie als de dorpsgek van het forum . Mij kun je altijd wat vragen ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Francesco.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
WZV Forum Naam: Stain
Leeftijd: 25 Woonplaats: Breda Ook geboren in Breda, dus NAC supporter. Ik heb een ssc op de Eretribune (F4). Per seizoen bezoek ik +/- 10 uitwedstrijden (met name die met vrij vervoer of auto combi). Momenteel ben ik bezig met afstuderen (civiele techniek, Delft), dat is ook de reden dat ik dit forum heb ik gevonden . Inmiddels heb ik al zoveel meegelezen, dat ik me moreel verplicht voelde om aan te melden.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Welkom! Je gebruikt de
al, dan pas je er prima tussen!
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ik heb me dan ook al flink ingelezen
Laatst gewijzigd door Stain; 29-02-12 om 15:37 |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Welkom.
NAC supporters zijn er nooit teveel hier. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
![]() Welkom btw. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Weer eens een supporter buiten de topclubs, leuk. Welkom!
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ben je nieuw? Stel je voor! #6
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|