![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Iemand die dat gaat maken? Een mooi lang verhaal over wat er in het voetbal is gebeurd (met topics) en grappige dingen hier op het forum.
Ik zit in mijn tentamenperiode dus heb geen tijd
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zou leuk zijn maar ik heb ook niet heel veel tijd ben ik bang.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
kick
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
KK heeft natuurlijk nog steeds geen tijd, want zo'n tentamenperiode duurt eeuwen
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kon gisteren mijn eigen topic niet eens vinden met de juiste zoektermen, laat staan dat ik een heel overzicht kan typen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jij bent toch student of niet? Dan moet je toch wel een overzichtje kunnen maken / typen....
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Er zijn toch genoeg kanslozen hier die dit onder werktijd kunnen doen? Silenus, Clough, Superheld of weet ik veel. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wat moet jij doen dan behalve frituren?
|
|
|