|
|
#1 |
|
Misschien wel een idee voor mensen die hier wat te verkopen hebben. Ik kwam op het idee door dat ik zelf een kaartje over heb voor Borussia Mönchengladbach - Borussia Dortmund.
Dus bij deze bied ik deze ook aan. In eerste instantie tegen de orginele verkoopprijs, verder wil ik er bij een ander aannemlijk bod ook wel over nadenken. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goede onderhandelingstacktiek heb je.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goed topic even in de gaten houden
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik heb nog twee kaartjes voor Ajax - NAC in de aanbieding voor over drie weken. 25 euro per stuk, lange zijde eerste ring.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prima.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Heb je ze nog? Kan ik wel iemand blij mee maken als verjaardagscadeau.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb ze nog! Wil je er nog over nadenken of zal ik ze 'vasthouden'?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kom er vandaag op terug. Even iemand sms'en met wie ik het samen wil geven.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij reageert snel vandaag.
.Als je je rekeningnummer enzovoorts op de PM zet dan hebben we een deal, .
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ticket Gladbach-Dortmund is verkocht.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Iemand misschien interesse in een gesealde Skyward Sword voor 33 incl? Heb vandaag een tweede gehaald met een actie bij de plaatselijke 'gameboer'.
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Daar zit een zwaard in?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nee, maar wel een leuke cd! En ik woon in Amsterdam dus ophalen zou ook geen probleem zijn.
__________________ Vijf keer op rij maakt mij pas blij! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hmm. Ergens zou ik het wel willen, want Zelda, maar ik heb al nauwelijks tijd om FM of Skyrim te spelen.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Iemand nog interesse in het album van De Jeugd van tegenwoordig - De lachende derde- voor 6 euro inclusief verzendkosten? Nieuw in het plastic. (heb er 3)
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het verkoophoekje #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |