![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Waar?
In Utrecht dus. Misschien wel een idee om weer bij O' Connells te beginnen en later weer één of andere foute kroeg op te zoeken. Wanneer? Zaterdag 12 november. Waarom dan? Het is dan een interlandweekend dus de grootste kans dat er veel mensen kunnen. En zo hoeven we natuurlijk niet eerst dagen te ouwehoeren over een datum. Waarom? Omdat het gezellig is jeeuj .Oja en laat je niet afschrikken omdat we een kliekje zijn, nieuwelingen zijn altijd welkom en we zullen niet bijten . Vraag maar aan Cloughie.
Laatst gewijzigd door Riro; 12-11-11 om 17:10 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gezellig = jeeeeuj
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tip: Neem geen fiets mee, die raak je toch kwijt daar
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mij dat alleen in Utrecht overkomt.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben er vrij zeker bij, moest er een keer van komen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Heb je je afro nog?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
"We bijten niet", zegt ze dan, maar wel lachen en foto's maken toen ik bewusteloos in mijn eigen kots en uitwerpselen lag op het toilet van Emmanuel,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik kijk overigens dan wel of ik kom. Maand vooruit plannen is niet mijn sterkste kant.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hoi.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
TVP.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Helaas, dan is het Noordelijk PES Toernooi al.
__________________ Hoooooo GENOOOOOOOOOOOT |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hmm lijkt mij wel tof om ook een echt beeld van jullie te hebben, maar echte autist dat ik ben haak ik toch uiteindelijk af denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik heb Vincent wel is gezien in elk geval...
Ik moet vast zelf voetballen, maar ik kom wel anders krijg ik weer dat gejank van Robbie dat ik een afhaker ben... __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
@ Jasper, ohja die ongemakkelijke keer bij de JCS ofzo, waar ik mij zo gezellig geen houding wist aan te nemen.... Laten we zeggen dat ik nogal veranderd ben sinds die tijd hehe. |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Syndroom van Asperger. Vage van die vorm is dat Autisme een anti-sociale stoornis is en dat mensen als ik met deze vorm dus juist wel het sociale op willen zoeken. Gevolg is alleen dat ik wel helemaal kapot ben na Ajax wedstrijden of concerten...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik ben ook helemaal kapot na Ajax wedstrijden hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Kenmerk van autisme is moeite met veel prikkels hebben. Drukte in het stadion heb ik nooit last van omdat ik mij op het veld focus, maar in de rij staan voor de ingang en na wedstrijden richting Bijlmer/Arena lopen is echt een drama voor mij.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Op 12 November ga ik naar I love Techno in Gent.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
We zullen heel lief voor je zijn Vince.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vind wel dat je dan een nieuw record moet zetten, Silly.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik blijf ambitieus, altijd bereid om m'n PR nog aan te scherpen.
Alhoewel mijn officieuze record nog hoger ligt, durfde het in Berlijn destijds echter niet te vragen aan de dame in kwestie. Maar ik wil dat eigenlijk ook niet weten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ubergezellig
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Merk het.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kom je ook Brietsie
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wanneer is dat festival?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ik kan op dit moment geen enkel excuus bedenken om niet te komen..
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dan moet ik er bij zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hm, ik ben in Utrecht dan.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kijk, het wordt al gezellig!
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En ik weet wel wat leuke kroegjes
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Een week later is het smartlappenfestival...
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Loves C, R en M
|
De 19e kan ik zeker niet, maar de 12e wellicht wel
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Maar even in MyAT, al die legendarische verhalen op dit forum, moet toch een keer ergens over mee kunnen praten.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
De 12e is echt een prutdatum.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Zeker:
- TR - KnikkerKoning - Jasza - Riro - Breach - Robin - behangplakker - Silenus - Grulez? Misschien: - Clough - Raymania - Vincent - doc - El Presidente Hoe zit het met - denthemen? - Marioow? - sjimmie? ![]() - PyTh? - rompompom? - Gitaarsnaar? - Rumille? - SCH? - DIGGER en z'n meissie? - Palmboom? - Prosac? - Nico? - de rest??? |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben ik zeker?
En El Presidente bij misschien toch?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooi, Grulez die bij zeker staat met een vraagteken. Is dat niet gewoon misschien?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Waarom altijd zo ver weg
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Dat wordt altijd gezegd door mensen die zélf ver weg wonen.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Maybe...
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik ben hoogstwaarschijnlijk toevallig dat weekend in NL.
Dus wie weet!
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Übergezellige meet ooit in Utrecht - Komt allen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|