|
|
#1 |
|
Een mini meet?
Ja. Een mini meet. De KnikkerKoning en ikzelf willen dolgraag samen bier drinken in Cafe Gollem aan de Overtoom in Amsterdam, maar omdat we sociaal gehandicapt zijn en niet met zijn tweetjes durven af te spreken moeten we minimaal vier man verzamelen om dit project doorgang te geven. Gollem? Een van de betere cafe's van Amsterdam. 22 bieren op tap, nog veel meer soorten op fles. Vlaamse reuzenburgers met in bier gestoofde ui, serveersters met een Vlaams accent (soms dan) en dikke tieten (best vaak eigenlijk). In een woord samengevat: genot. Wanneer? Ergens in of rondom het weekend (donderdag telt ook mee). Als mensen tijd ende zin hebben. Al moet je dat ook maken. Hoe maak ik tijd en zin dan? Kijk, zin heb je sowieso. En tijd? Dat maak je dus. "Ja, ik vind jullie ook toffe gasten en ik weet dat Piet jarig is en we al dertien jaar beste vrienden zijn, maar vanavond heb ik afgesproken met wat jongens van een internetforum die zichzelf KnikkerKoning en Clough noemen. Wat we gaan doen? Weet ik veel. Bier drinken, elkaar bij elkanders nickname noemen en praten over hoe rijk iemand is geworden door de website waar we elkaar van kennen te verkopen". Zoiets. Dus. Wie kan en wil wanneer? .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
Op donderdagavonden kan ik niet, op Ajax-avonden ook niet (tenzij uitwedstrijd en samen kijken in de kroeg), verder ben ik flexibel en wel in voor een avondje jolijt. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
He dat is hier om de hoek
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alsof we over Nico zn saaie leventje gaan praten..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat een poepie ben je toch ook!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Das geen bier.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Precies, dat telt niet. Van een transseksueel zeg je ook niet dat het een man is.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ze hebben er vast ook wel wijn en rosebier of zo hoor, Riro. Maar eigenlijk moet je gewoon deze nemen, voor de goede show:
![]() Anyway. Wat zijn de voorkeursdagen? Vrijdag? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waarom wel?
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
Vroeger dronk ik het wel hoor, toen ik nog met 15 euro op een avond dronken probeerde te worden. Het is wel duurder, maar ik drink dan weer 1 mixje in de tijd dat anderen 2 biertjes drinken, dus het valt ook wel weer mee.Oja en het staat niet sexy. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik houd niet van bier drinkende wijven.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Veel speciaalbieren kun je ook nog nauwelijks bier noemen natuurlijk. Zat speciaaltjes die niet bitter zijn (als daar het bezwaar zit), of een lichte afdronk hebben, fris zijn of whatever.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jonguh, kut, dit is niet de plek om die discussie aan te gaan. Op welke datum je beschikbaar bent, wil ik horen.
Vrijdag 7 oktober of Zondag 9 oktober, bijvoorbeeld. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja over een week
hedde niet goed? En zondag
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
8 oktober kan ik wel langskomen voor een biertje met wat collega's die meegaan naar NL dat weekend. Zijn de hele dag dan sowieso in Amsterdam.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
ik voelde me even aangesproken.. Begin okt zit ik op kreta. Een week later kan ik wel.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik wil dit wel even in de gaten houden. Al is A'dam dan wel weer niet handig. Maar als Robin komt, Kluffie er is en ook die dikke uit Rosmalen, wil ik het overwegen.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Zou wel tof zijn als ik er bij kan zijn, maar goed. Ik kan maar 1 dag en anders pech. Nog zat andere dingen te doen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Amsterdam onhandig, zegt Breach.. Maar in Breda hebben ze geen Gollem's heah?!
.Als het in oktober gaat gebeuren dan gaarne voor Amsterdam Dance Event. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Stond Grulez nou niet voor Gollem Rulez?
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
7/8 oktober is prima voor mij.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
7e kan ik sowieso. 8 oktober kan ik ook wel, al is zaterdag niet ideaal.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Lijkt me te gek.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat is de minimumleeftijd?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
8 oktober zou ik graag langskomen, maar zit dan in het land van Flipje
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
is het weer zo ver?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Hee aanvoerder ik zag je laatste wedstrijd nog staan in het stadion.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Dat is 5 minuten van mijn opa en oma vandaan
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kom ook dan, hoe meer mensen hoe meer vreugd.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bier en tieten?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kom jij ook een keer Pyth?
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Doen we daar de after.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
heheh
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bwehehehe!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
Jammer dat ik er dan niet bij ben maar doe maar de groeten aan mijn opa en oma
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ok dus vrijdag of zaterdag? Maak ff een polleke Kloef.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Gollem's mini WZV meet
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |