|
|
#1 |
|
Redactie
|
vanwege het einde van de succesvolle moppentrommel deel 1 topic is er nu ronde2 van de moppentrommel. heb je een goede mop die in de top 10 kan dan kun je die hier zetten. hoe beter de mop is hoe hoger in de top 10!
de winnaar van de eerste ronde is Eric Cantona. daarom mag hij ook de jury mee helpen voor de top 10. ps. liever geen racistische moppen of over gehandicapten enzo. actuele moppen zijn vaak het leukste. lange moppen zijn vaak niet zo leuk (mijn mening) de top 10 wordt steeds bijgehouden en af en toe komt er een tussenstand. Eindstand Ronde 1 kun je hier vinden - top 10: Rudy's moppen trommel De beste mop van Eric Cantona hoe heet de hond van Kadhaffi? Kablaffie - Eric Cantona succes!! hou het netjes bvd ![]() Ronde 2: 1. Nash Rudy's Moppentrommel #2 2. Ubenst Rudy's Moppentrommel #2 3. d_b01 Rudy's Moppentrommel #2 4. vinnie06 Rudy's Moppentrommel #2 5. Silenus Rudy's Moppentrommel #2 6. Clough Rudy's Moppentrommel #2 7. behangplakker Rudy's Moppentrommel #2 8. Blaw Rudy's Moppentrommel #2 9. de pa van ubenst Rudy's Moppentrommel #2 10. Robin Rudy's Moppentrommel #2 niet echt een mop maar wel grappig knikkerkoning Rudy's Moppentrommel #2 Laatst gewijzigd door r.olyslager; 17-09-11 om 18:15 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Racistische moppen en moppen over gehandicapten doen het dus niet goed. Maar wie niet waagt, wie niet wint toch?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Redactie
|
de ronde is afgelopen als het topic vol is. hou daar rekening mee (dat je niet te laat bent...)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goed topic.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Redactie
|
ik ben benieuwd naar de moppen
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zilveren medaille voor mij,
.Ik strijd weer volop mee in ronde twee van Rudy's Moppenbokaal. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Matig dat ik er niet in sta Rudy.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Redactie
|
wie kan een mooi winnaarplaatje maken voor Eric Cantona?
bvd
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Het is grijs en het hangt in de boom?
Spoiler
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Redactie
|
-
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wie studeert er aan de school van de journalistiek?
Spoiler
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Redactie
|
niet meer hendril
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
wat doe je nu dan?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Waarom zie je zelden een bejaarde Belg op de camping?
Spoiler
Laatst gewijzigd door Blawh; 16-09-11 om 19:50 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wat krijg je als je een pitbull met een giraf kruist?
Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dat zie je toch. Hij is op zoek naar de nieuwe moppentopper van nederland. Ik voel een legendarisch televisieprogramma aankomen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Welke talen kent men in Griekenland?
Spoiler
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?
Spoiler
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Als? Misschien weet ik nog wel wat.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat zegt een blinde als je hem een schuurpapiertje geeft?
Spoiler
Tot zover. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Winnaar deel I meldt zich
![]() Rudy, we moeten 't toch nog even over de voorwaarden hebben Mag ik in deel II trouwens ook nog meedoen of alleen jureren? En hoe wil je mijn beoordeling ontvangen, direct in 't topic of via PM?
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Redactie
|
![]() je mag je eigen grap er ook in doen en dan kijk ik of ie leuk genoeg is |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik vind 't eigenlijk wel heel veel eer ineens Rudy, zal ik 't jureren aan jou overlaten? We zitten qua moppen toch op één lijn heb ik 't idee
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Redactie
|
oke niet helemaal volgens de regels dan maar dan doe ik het wel alleen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik geef je de kans op alleenrecht op de moppentrommel, Rudy. Zie 't als een bedankje voor alle eer die ik in je handtekening krijg op dit moment
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Is de mop van de vrouw met postzegels in haar kut al langs gekomen?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Komt een vrouw bij de dokter zegt ze:"Dokter, als ik heb geplast liggen er altijd postzegels in de WC."
De dokter vraagt zich af hoe het kan en vraagt haar te wachten totdat ze weer moet. Een half uur later zegt de vrouw: "Dokter ik moet plassen!" Dokter: "Ga maar naar de WC dan kom ik er zo aan als je klaar bent." Nadat de vrouw heeft geplast zegt de dokter: "Mevrouw dat zijn geen postzegels maar de stickers van Chiquita bananen." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Huh, heeft ze dan de hele tijd bananen in d'r kut gedaan ofzo?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sowieso, alsof een vrouw pist uit hetzelfde gaatje als waar die banaan ingaat. Duidelijk een maagdengrap. Ik zal het wel weer voordoen hoe het moet. Loopt een jongetje langs een seksshop en ziet een chinees naar binnen loeren. Zegt het jongetje: nu krijg je je ogen wel open he!!!!111!!einzeins
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zet mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad. Staat er een verkeersagent aan de ander
kant van de straat die roept: “Hé, wat is je handicap?!” Dus ik roep terug: “Gilles de la tourette…, klootzak!” |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Links in OP werken niet.
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
dat is dan ook de garp
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Komt er een man bij de dokter. Dokter op vakantie
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Er lopen een brunette en een blondje over straat,
de brunette zegt kijk een dood vogeltje, waar op het blondje naar boven kijkt en zegt waar dan ?. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Michael Jackson zit in een vlieg tuig met allemaal kinderen . De piloot komt naar hem toe en roept : "Michael, the plane is gonna crash! I have 2 parachutes: one for you, one for me!"
Vraagt Michael: "What about the children?" Piloot : "Fuck the children!" Michael: "Do we still have time?" __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Micheal Jackson is ziek.
Spoiler
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Redactie
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Redactie
|
nieuwe tussenstand na 1 dag:
1. d_b01 Rudy's Moppentrommel #2 2. Silenus Rudy's Moppentrommel #2 3. Clough Rudy's Moppentrommel #2 4. behangplakker Rudy's Moppentrommel #2 5. Blaw Rudy's Moppentrommel #2 6. BoerBert Rudy's Moppentrommel #2 7. Hendril Rudy's Moppentrommel #2 8. Erwtensoep Rudy's Moppentrommel #2 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Rudy
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gezakt naar plaats drie? Jury is zeker omgekocht.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik zet mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad. Staat er een verkeersagent aan de ander kant van de straat die roept: He, wat is je handicap?! Dus ik roep terug: Gilles de la tourette…, klootzak!!
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Wat is het toppunt van intergratie?
Spoiler
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Toppunt van discriminatie?
Spoiler
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Rudy's Moppentrommel #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|