![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Welkom in het grote Duckstadkrant topic! Hier lees je het laatste nieuws, interviews en roddel en achterklap aangaande heel (bekend) voetballend Duckstad.
![]()
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
We trappen af met het interview wat kort na het sluiten van de transfermarkt werd gepubliceerd. Onze verslaggever Mart Smeends sprak met Georginio Einaldum die onlangs zijn jeugdliefde Eiernoord verliet voor P-Eend-V.
![]() Einaldum bij zijn presentatie. Gini (Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen), hoe bevallen je eerste dagen bij je nieuwe club? Uitstekend. De club heeft er alles aan gedaan om het mij naar de zin te maken, en dat was ook wel nodig want het was toch wel even wennen hier. Ik ben natuurlijk toch een pulletje van Eiernoord. Om dan plots naar zo'n andere omgeving te trekken, dat viel niet mee. Maar iedereen hier doet zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Zo mocht zelfs Oma Duck bij mijn presentatie zijn. Dat vond ik heel attent van ze. Oma Duck? Hoezo? Bij haar ben ik opgegroeid. Zij heeft me de normen en waarden bij gebracht die ik nu nog steeds uitdraag. Dat zij het shirt met mijn naam er op mocht tonen, dat betekende veel voor me. Mooi. Hoe was dat? Opgroeien bij je grootmoeder? Ik ben het niet anders gewend geweest. Toen mijn ouders uit elkaar gingen ben ik bij haar terecht gekomen. Ze heeft altijd goed voor me gezorgd en mij veel geleerd. En ze bakt echt heerlijke appeltaart. Wat was het dan wat zij jou zoal wist te leren over het leven? Dat je nooit moet opgeven. Nooit genoegen nemen met het gemiddelde. En dat een goede vriend beter is dan een verre buur. Was Eiernoord zo'n goede vriend? Ja. Tot dat mijn contract bijna afliep, tenminste. Vanwaar die omslag op dat moment? Wat denk je zelf? Geld natuurlijk. P-Eend-V heeft net een vermogen weten te 'lenen' van de gemeente. Die lui hebben meer centen dan die ouwe vrek op die heuvel, Dagobert heet hij geloof ik. Gaat dat dan niet in tegen het principe dat een vriendschap meer waard is? Op het eerste gezicht misschien wel. Maar ik zie het zo: als ik die appeltaart niet pak, dan doet Gijs Gans het wel. Was ik niet gegaan, dan was het Leroy Veer wel. En bovendien heeft mijn transfer Eiernoord financieel gezien bepaald geen windeieren gelegd (windeieren, snap je hem? Haha). Maar, Leroy Veer is toch ook vertrokken? Is dat zo? Dat is nieuws voor mij. Dus we kunnen wel stellen dat je niet zo betrokken meer bent met Eiernoord? Onzin! Alleen maar omdat dit pietluttige nieuwsfeitje bij mij nog niet bekend was? Ik ben nog zeer betrokken met de club. Ik spreek Mario Beend nog dagelijks. Beend is al enige tijd geleden vetrokken. Ene Koeman maakt daar nu de dienst uit. Koeman? Wat een vreemde naam voor een voetbaltrainer in Duckstad. Wat weet je nog wel over Eiernoord, eigenlijk? Dat we dit jaar twee keer tegen ze spelen. Ik denk dat we genoeg weten, Gini. Mooi. Mag mijn manager dit nog nalezen voor publicatie? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geen liefhebbers van de krant hier blijkbaar.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Door slechte ervaringen met andere kranten durf ik geen abonnement te nemen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Briljant
![]() Jammer dat er zo weinig reacties op komen.... |
|
|
|
|
|
|
#6 |
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nice
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Leuk.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Briljant! Zal binnenkort eens kijken of ik hier ook een bijdrage aan kan leveren.
![]() Altijd op de hoogte van het laatste Duckstad nieuws: http://twitter.com/#!/donaldducknl/duckstad __________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Duckstadkrant
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
Held
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik kijk altijd EiTL 4 en SBS Kwek
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Was het niet de Duckstadkrant die de primeur had toen Bintje Spiers op mocht treden tijdens de finale van de CL tussen Duckstad vs Gansdorp?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Ik doe ook een poging.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#19 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Stanley Messi
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Stanley Messi en Pedro Paardepoot zijn tamelijk geniaal ja.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Van der Eieren: "Eijas is nu voorbij, mijn carrière niet"
Kan-Arie van der Eieren stond te boek als het grootste talent van de Eijas-opleiding, maar tot een doorbraak kwam het in Hamsterdam niet. In de zomer vertrok hij naar Fietstas. De 23-jarige Van der Eieren werd tot twee keer toe verhuurd aan Willem EI. Vervolgens kreeg hij van Frank de Broer deze zomer de kans om zich in de kijker te spelen, maar door de komst van Theo Carioca slonken de kansen op speelminuten zienderogen. Fietstas bood uitkomst. "Ik heb vier jaar de kans gehad, misschien was ik als voetballer gewoon nog niet goed genoeg", tekent Eier International op uit de mond van Van der Eieren, die de komst van Carioca zag als teken om te gaan. "Toen voelde ik natuurlijk wel dat het niet goed zat. Eenzelfde type speler als ik, en ook nog op dezelfde positie." "Gelukkig was Frank de Broer zo eerlijk om aan te geven dat hij voor andere jongens zou kiezen, want ik zag het zelf natuurlijk ook wel aankomen. Theo Carioca wordt niet voor de bank gehaald en het is ook logisch dat Ajax zo’n goede speler als Carioca binnenhaalt. Eijas is nu voorbij, maar mijn carrière niet.” Laatst gewijzigd door Hendril; 14-09-11 om 17:31 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Theo Carioca
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die Duckstadkrant Twitter is ook geniaal.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Er gaan trouwens ook geruchten dat Moedier El Hammagdeboerni verbannen is uit kleedkamer 1 van Eijas.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Moedier zegt zelf dat hij liever speelde in hetzelfde team als Eissati
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Het zou verklaren waarom van der Eieren naar Fietstas vertrok in plaats van Eisatti. Of was dat Hijzatnie?
Laatst gewijzigd door Prosac; 14-09-11 om 18:02 __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ben je niet in de war met Lorenzo Eendbeestzeeleeuw-io?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dan eerder met Araz Opdiefiets
|
|
|
|
|
|
#31 | |
__________________ The only thing I fear is my MoM |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
"Ik ben een eend, dus dat mag je van me verwachten"
.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Leuke stukjes.
Is het trouwens normaal dat ik bij alle stukken waar ei in voor komt aan calimero moet denken? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Benieuwd wat Eijax vanavond doet tegen Olympia Leeuwon.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Red Duck District
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Heb jij de Friese Donald Duck al gekocht vandaag?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
__________________ Ajax Amsterdam - Liverpool FC - Boca Juniors |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
We hebben een abonnement
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Geen interview meer clough
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het grote afschEIdsinterview met Ron Gans:
'Ik vliegt uit en verlaat het nest' ![]() "Ik zal Heero Brinkman het meeste missen" Robert Veerstra heeft besloten dat je weg moet, was dat moeilijk? Ik ben een avond lang aan de eierlikeur gegaan met Foppe de Haan en toen was ik er overheen. Nog wel een flinke diarree-aanval van gehad trouwens, tering wat een bocht is dat. Wie was je favoriete kuiken? Ik twijfel tussen Luciano Nasaalsingen en Oussama Assaidief. Zo vingervlug die jongens, ik heb wel een keer of 6 een nieuwe portemonnee moeten kopen en heb mijn autosleutels een keer van de doelpaal moeten plukken. Wij hadden gedacht dat je Bas Borstvooruit zou kiezen Die is uit het nest gevallen, dat was nog een hele toestand. Heb ik wel een zwak voor ja. Beetje koppig maar een gouden snaveltje Waarom nam je Michel Broeier altijd in bescherming? Ik heb altijd een zwak voor zwakbegaafde kuikentjes gehad, daar doe je niks aan. Hoe probeerde je het team te motiveren? AUFMACHEN BITTE Wass? Grapje, muss kunnen toch. Leraar Duits he, dus weisst Wie ga je het meest missen? Heero Brinkman natuurlijk Huh? Heero, de mascotte. Dat is toch Brinkman, of niet dan? Heb je nog een tip voor je opvolger? Bassie Pannenkoek bedoel je? Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Een grote onbekende en dat is wel spannend maar hij zal zich wel moeten bewijzen. De overstap van het biljartlaken naar het groene laken naar de grasmat van het Sigi Lenstra Stadion zal nog niet meevallen Wat ga jij nu doen? Ik heb een aanbieding van Duckstad TV om commentaar te geven bij de jaarlijkse eiergooiwedstrijden, daar heb ik gigantisch veel zin in . __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Jammer van: Sigi Lens.
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
kwaakwaarnemer
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het topic leeft weer
|
|