Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13-09-11, 19:17 thumb up   #1
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Welkom in het grote Duckstadkrant topic! Hier lees je het laatste nieuws, interviews en roddel en achterklap aangaande heel (bekend) voetballend Duckstad.

Duckstad is de stad waar Donald Duck, zijn familie en vele andere Disney-figuren wonen. Duckstad is ontworpen door Disney-tekenaar Carl Barks, die ook de meeste van zijn bekende inwoners geboorte gaf.

Regelmatig reist men tussen Duckstad en Gansdorp, dat een dorp is dat in dezelfde provincie ligt. Verder hebben veel plaatsen in deze provincie dezelfde namen als die in de rest van Nederland, alleen wonen er eenden, honden, ganzen enzovoorts.

Duckstad heeft ook een eigen krant, de Duckstadkrant. Deze verschijnt in Nederland regelmatig in het weekblad Donald Duck. De nummering van de jaartallen van deze krant klopt niet, iets wat bekend is geworden tijdens het twintigjarige jubileum van de krant. Jaargang 13 is overgeslagen, en jaargang 21 is dubbel verschenen om deze fout te verbergen.

Duckstad kent veel verschillende sportverenigingen, in allerlei takken van de sport, verschillend van voetbal tot ijshockey. Bij vrijwel al deze sporten heerst er een rivaliteit tegenover Gansdorp.
Veel leesplezier!

Oud 13-09-11, 19:17 thumb up   #2
Kluf

We trappen af met het interview wat kort na het sluiten van de transfermarkt werd gepubliceerd. Onze verslaggever Mart Smeends sprak met Georginio Einaldum die onlangs zijn jeugdliefde Eiernoord verliet voor P-Eend-V.

Einaldum bij zijn presentatie.

Gini (Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen), hoe bevallen je eerste dagen bij je nieuwe club?
Uitstekend. De club heeft er alles aan gedaan om het mij naar de zin te maken, en dat was ook wel nodig want het was toch wel even wennen hier. Ik ben natuurlijk toch een pulletje van Eiernoord. Om dan plots naar zo'n andere omgeving te trekken, dat viel niet mee. Maar iedereen hier doet zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Zo mocht zelfs Oma Duck bij mijn presentatie zijn. Dat vond ik heel attent van ze.

Oma Duck? Hoezo?
Bij haar ben ik opgegroeid. Zij heeft me de normen en waarden bij gebracht die ik nu nog steeds uitdraag. Dat zij het shirt met mijn naam er op mocht tonen, dat betekende veel voor me.

Mooi. Hoe was dat? Opgroeien bij je grootmoeder?
Ik ben het niet anders gewend geweest. Toen mijn ouders uit elkaar gingen ben ik bij haar terecht gekomen. Ze heeft altijd goed voor me gezorgd en mij veel geleerd. En ze bakt echt heerlijke appeltaart.

Wat was het dan wat zij jou zoal wist te leren over het leven?
Dat je nooit moet opgeven. Nooit genoegen nemen met het gemiddelde. En dat een goede vriend beter is dan een verre buur.

Was Eiernoord zo'n goede vriend?
Ja. Tot dat mijn contract bijna afliep, tenminste.

Vanwaar die omslag op dat moment?
Wat denk je zelf? Geld natuurlijk. P-Eend-V heeft net een vermogen weten te 'lenen' van de gemeente. Die lui hebben meer centen dan die ouwe vrek op die heuvel, Dagobert heet hij geloof ik.

Gaat dat dan niet in tegen het principe dat een vriendschap meer waard is?
Op het eerste gezicht misschien wel. Maar ik zie het zo: als ik die appeltaart niet pak, dan doet Gijs Gans het wel. Was ik niet gegaan, dan was het Leroy Veer wel. En bovendien heeft mijn transfer Eiernoord financieel gezien bepaald geen windeieren gelegd (windeieren, snap je hem? Haha).

Maar, Leroy Veer is toch ook vertrokken?
Is dat zo? Dat is nieuws voor mij.

Dus we kunnen wel stellen dat je niet zo betrokken meer bent met Eiernoord?
Onzin! Alleen maar omdat dit pietluttige nieuwsfeitje bij mij nog niet bekend was? Ik ben nog zeer betrokken met de club. Ik spreek Mario Beend nog dagelijks.

Beend is al enige tijd geleden vetrokken. Ene Koeman maakt daar nu de dienst uit.
Koeman? Wat een vreemde naam voor een voetbaltrainer in Duckstad.

Wat weet je nog wel over Eiernoord, eigenlijk?
Dat we dit jaar twee keer tegen ze spelen.

Ik denk dat we genoeg weten, Gini.
Mooi. Mag mijn manager dit nog nalezen voor publicatie?

Oud 13-09-11, 19:41 Standaard   #3
Kluf

Geen liefhebbers van de krant hier blijkbaar.

Oud 13-09-11, 19:45 Standaard   #4

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Door slechte ervaringen met andere kranten durf ik geen abonnement te nemen.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-11, 20:31 Standaard   #5
Openheid van zaken

Muto's Voetbal Forum schermafbeelding

Briljant

Jammer dat er zo weinig reacties op komen....
Muto is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-11, 20:31 thumb up   #6
Woordvoerder Havana Club

Tomasso's Voetbal Forum schermafbeelding

.

"Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag."
Tomasso is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-11, 20:32 Standaard   #7
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Muto Bekijk bericht
Briljant

Jammer dat er zo weinig reacties op komen....
Nee joh, kunnen we hier lekker hipster blijven
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-11, 20:33 Standaard   #8
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Nice

Oud 13-09-11, 20:34 big smile   #9
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Leuk.

Oud 13-09-11, 20:34 Standaard   #10
Koning.

Darkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Briljant! Zal binnenkort eens kijken of ik hier ook een bijdrage aan kan leveren.

Altijd op de hoogte van het laatste Duckstad nieuws: http://twitter.com/#!/donaldducknl/duckstad

Oud 13-09-11, 20:35 hearth   #11

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Duckstadkrant

Oud 13-09-11, 20:49 Standaard   #12
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Held

Oud 13-09-11, 21:05 Standaard   #13
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 13-09-11, 21:48 thumb up   #14
Assassino!

Rumille's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
Duckstadkrant

Oud 13-09-11, 22:08 big smile   #15

Ik kijk altijd EiTL 4 en SBS Kwek

Oud 13-09-11, 22:09 Standaard   #16
Baas-Jan Huntelaar-fan

BoerBert's Voetbal Forum schermafbeelding

Duckstadkrant
Misschien kun jij de DurQstadkrant maken.
BoerBert is offline   Met citaat reageren
Oud 13-09-11, 23:31 Standaard   #17
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Was het niet de Duckstadkrant die de primeur had toen Bintje Spiers op mocht treden tijdens de finale van de CL tussen Duckstad vs Gansdorp?

Oud 13-09-11, 23:57 sad   #18
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik doe ook een poging.
FC Barstinmijnei-ja geeft overwinning uit handen
Laatste update: 13 september 2011 23:24 info
AMSTERDAM – FC Barstinmijnei-ja heeft in de Champignon competitie in de blessuretijd een zo goed als zekere overwinning tegen AC Ei-laan uit handen gegeven. De titelhouder was de hele wedstrijd heer en meester, maar toch werden de punten gedeeld door een laat doelpunt van Thies Tok : 2-2.

AC Ei-laan begon met Mark van Mompel en aanvoerder Zander Zeedorp in de basis.

Na ruim een uur spelen maakte ook nog Furby Eimanuelzoon zijn opwachting. Bij Barstinmijnei-ja kreeg Arend Appelvlaai in de 84e minuut zijn eerste speelminuten van dit seizoen.

AC Ei-laan kende een bliksemstart in Kamp Flauw. Piet Pirato versnelde vanaf de aftrap en slalomde door de verdediging van Barstinmijnei-ja heen. Binnen 24 seconden verschalkte hij Victor Valess: 0-1.

Stoorzender

Barstinmijnei-ja ging direct op zoek naar een antwoord, maar Pirato bleek in de eerste minuten een ware stoorzender. De Brutopiaanse aanvaller van de Ei-taliaanse landskampioen oogde gretig en creëerde zodoende een aantal gevaarlijke momenten.

Toch nam de thuisploeg na een kwartier spelen het heft in handen. Barstinmijnei-ja had het meeste balbezit en zocht naar openingen in de achterhoede bij Ei-laan.

Messi

Stanley Messi
kwam na ruim twintig minuten spelen het dichtst bij een doelpunt. Een vrije trap krulde hij sierlijk in de korte hoek, maar de paal voorkwam de gelijkmaker.

In de 36e minuut scoorde Messi wel. De Gansdorper dribbelde het drukke strafschopgebied van AC Ei-laan binnen en zag de inkomende Pedro Paardepoot vrij staan. Messi trok de bal voor en Paardepoot kon simpel binnentikken: 1-1.

Vrije trap Vanilla

AC Ei-laan kwam er niet meer aan te pas en kwam sporadisch in de buurt van het doel van Valess. Barstinmijnei-ja was gevaarlijker, maar wist niet meer te scoren voor de rust.

In de tweede helft kwam Barstinmijnei-ja wel op voorsprong. Na vijf minuten werd een vrije trap van zo’n twintig meter door Fred Vanilla knap in de kruising gekruld. Het was zijn 25e doelpunt voor de Gansdorpers in 56 wedstrijden.

Late gelijkmaker

Het overwicht werd in de tweede helft helemaal duidelijk. Met balbezit van zeventig procent voor Barstinmijnei-ja werd dat ook in cijfers uitgedrukt. Het was wachten op een doelpunt van de ploeg van Edwin Eendiola.

Maar het doelpunt kwam er niet. AC Ei-laan bleef daardoor in leven en scoorde in de blessuretijd vanuit een corner de onverwachte gelijkmaker. Tok kopte de voorzet van Zeedorp tegen de touwen: 2-2. Het betekende direct de eindstand.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 14-09-11, 09:24 thumb up   #19
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 14-09-11, 09:33 thumb up   #20
DiFontaine

zjroen's Voetbal Forum schermafbeelding

Stanley Messi

Oud 14-09-11, 10:15 big smile   #21
Kluf

Stanley Messi en Pedro Paardepoot zijn tamelijk geniaal ja.

Oud 14-09-11, 17:29 Standaard   #22
Theo, pak 'm terug

Van der Eieren: "Eijas is nu voorbij, mijn carrière niet"

Kan-Arie van der Eieren stond te boek als het grootste talent van de Eijas-opleiding, maar tot een doorbraak kwam het in Hamsterdam niet. In de zomer vertrok hij naar Fietstas.

De 23-jarige Van der Eieren werd tot twee keer toe verhuurd aan Willem EI. Vervolgens kreeg hij van Frank de Broer deze zomer de kans om zich in de kijker te spelen, maar door de komst van Theo Carioca slonken de kansen op speelminuten zienderogen. Fietstas bood uitkomst.

"Ik heb vier jaar de kans gehad, misschien was ik als voetballer gewoon nog niet goed genoeg", tekent Eier International op uit de mond van Van der Eieren, die de komst van Carioca zag als teken om te gaan. "Toen voelde ik natuurlijk wel dat het niet goed zat. Eenzelfde type speler als ik, en ook nog op dezelfde positie."

"Gelukkig was Frank de Broer zo eerlijk om aan te geven dat hij voor andere jongens zou kiezen, want ik zag het zelf natuurlijk ook wel aankomen. Theo Carioca wordt niet voor de bank gehaald en het is ook logisch dat Ajax zo’n goede speler als Carioca binnenhaalt. Eijas is nu voorbij, maar mijn carrière niet.”

Laatst gewijzigd door Hendril; 14-09-11 om 17:31

Oud 14-09-11, 17:31 Standaard   #23
Ich bin Mario

Theo Carioca

Oud 14-09-11, 17:38 big smile   #24

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Die Duckstadkrant Twitter is ook geniaal.

Oud 14-09-11, 17:40 Standaard   #25
Kluf

Er gaan trouwens ook geruchten dat Moedier El Hammagdeboerni verbannen is uit kleedkamer 1 van Eijas.

Oud 14-09-11, 17:42 Standaard   #26
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
Er gaan trouwens ook geruchten dat Moedier El Hammagdeboerni verbannen is uit kleedkamer 1 van Eijas.
Moedier zegt zelf dat hij liever speelde in hetzelfde team als Eissati

Oud 14-09-11, 17:47 Standaard   #27
Ich bin Mario

Het zou verklaren waarom van der Eieren naar Fietstas vertrok in plaats van Eisatti. Of was dat Hijzatnie?

Laatst gewijzigd door Prosac; 14-09-11 om 18:02

Oud 14-09-11, 18:02 thumb up   #28
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 14-09-11, 18:08 Standaard   #29
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Het zou verklaren waarom van der Eieren naar Fietstas vertrok in plaats van Eisatti. Of was dat Hijzatnie?
Ben je niet in de war met Lorenzo Eendbeestzeeleeuw-io?

Oud 14-09-11, 18:10 Standaard   #30
Ich bin Mario

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Ben je niet in de war met Lorenzo Eendbeestzeeleeuw-io?
Dan eerder met Araz Opdiefiets

Oud 14-09-11, 19:30 Standaard   #31
Juk

Juk's Voetbal Forum schermafbeelding

Gansdetti: 'Bij een goed debuut scoor je drie keer'

13/09/2011 23:45

John Gansdetti maakte al bij zijn debuut voor Eiernoord de hooggespannen verwachting waar. De Zweendse spits scoorde afgelopen zondag in de met 3-1 gewonnen wedstrijd tegen KWAK Breda vanaf de penaltystip. De van Eendborster Stad gehuurde aanvaller is vol vertrouwen over de voetbaltoekomst, maar was opmerkelijk genoeg niet echt te spreken over zijn eerste Otterdamse optreden.

'Over mezelf ben ik niet te spreken', vertelt Gansdetti in gesprek met Voetbal Duckstad. 'Ik heb gescoord, oké, maar ik ben een eend dus dat mag je van me verwachten. Het was alles bij elkaar een redelijk debuut, niet bijzonder goed. Bij een goed debuut scoor je drie keer.'

Volgens de negentienjarige eend is het behoorlijk wennen in de Eierdivisie. 'Ik zet een tackle in die in Gansdorp heel normaal is, maar hier fluiten ze voor een overtreding. Ik moest op mijn snavel bijten. Normaal zeg ik dan @%#$ ref, want dat is in Engeland heel gangbaar, maar de trainer heeft me gezegd dat ik hiervoor in Vederland rood kan krijgen.'

De Zweend heeft grootse plannen met Eiernoord. 'Ik wil wedstrijden winnen, Europees voetbal halen of misschien wel kampioen worden. Waarom niet? Waarom mag je daar niet van dromen? alles kan in voetbal. Niks is onmogelijk.'

Oud 14-09-11, 20:11 Standaard   #32
Kluf

"Ik ben een eend, dus dat mag je van me verwachten"

.

Oud 14-09-11, 20:15 thumb up   #33
Leuke stukjes.

Is het trouwens normaal dat ik bij alle stukken waar ei in voor komt aan calimero moet denken?
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 14-09-11, 20:19 Standaard   #34
Enge kat

EnGCatjuh's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd wat Eijax vanavond doet tegen Olympia Leeuwon.

Oud 17-09-11, 17:24 Standaard   #35
Theo, pak 'm terug

Eigen doelpunten bezorgen Apendal derde nederlaag

Apendal blijft maar kwakkelen in de Duckstad Liga dit seizoen. De ploeg van manager Arseen Kwekker ging alweer voor de derde keer onderuit. Dit keer bij Zwartvuur Rovers (4-3).

De Ganzen, die eerder dit seizoen al verloren bij Zwanenpoel en Verweggistan United, begonnen goed aan de wedstrijd en kwamen na tien minuten op voorsprong. Alex Zwaan stuurde Groothoofd weg, die liep weg uit de rug van Gijs Gans en schoot door de benen van Kris Snater de 0-1 binnen. Een kwartier later kwam de thuisclub echter alweer op gelijke hoogte.

Jan Koe ontsnapte aan buitenspel en maakte met buitenkant rechts gelijk. Het antwoord van Apendal liet niet lang op zich wachten, want in de 34ste minuut zorgde Mikel Taart voor een nieuwe voorsprong op aangeven van Aaron Gansei, die goed het overzicht hield. Maar na rust kantelde de wedstrijd en kwam Zwartvuur Rovers binnen een kwartier op een 3-2 voorsprong.

In de vijftigste minuut werkte Alex Zwaan een vrije trap van Ruben Raket achter zijn eigen doelman Willie Stoptniets en negen minuten later maakte Jan Koe (in buitenspelpositie) zijn tweede van de middag na een schot van Steven N'Ganzi. Daar bleef het niet bij voor Apendal, want in de 69ste minuut schoot ook Konzijneigengoalniet in eigen doel na een voorzet van Martin Otter.

In de laatste tien minuten kwamen de bezoekers nog dicht bij een gelijkspel. Nadat Robin van Persei een goede kopbal gered zag worden door Paul Konijnszoon, zag hij vijf minuten voor tijd zijn voorzet ingekopt worden door invaller Marouane Kwakkwak. In blessuretijd kreeg dezelfde Kwakkwak ook een uitgelezen kans op de 4-4, maar de Marokzwaan kopte dit keer naast het doel.

Apendal blijft door de nederlaag op vier punten staan en bezet na vijf wedstrijden een teleurstellende dertiende plaats. Zwartvuur heeft evenveel punten en staat twee plaatsen hoger.

Oud 30-11-11, 19:32 Standaard   #36

Oorspronkelijk geplaatst door BoerBert Bekijk bericht
[...]

Misschien kun jij de DurQstadkrant maken.

Oud 13-04-12, 19:22 Standaard   #37

Red Duck District

Oud 13-04-12, 19:31 Standaard   #38
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Afwazig Bekijk bericht
Die Duckstadkrant Twitter is ook geniaal.
Die volg ik ook

Oud 13-04-12, 19:32 hearth   #39

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Die volg ik ook
Heb jij de Friese Donald Duck al gekocht vandaag?

Oud 13-04-12, 19:33 Standaard   #40
Koning.

Darkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Die volg ik ook
Jouw twitter is bijna net zo geniaal.

Oud 13-04-12, 20:54 Standaard   #41
SCH

Oorspronkelijk geplaatst door Darkie Bekijk bericht
[...]

Jouw twitter is bijna net zo geniaal.

Oud 13-04-12, 20:54 Standaard   #42
SCH

[...]

Heb jij de Friese Donald Duck al gekocht vandaag?
We hebben een abonnement

Oud 13-04-12, 20:59 Standaard   #43
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Geen interview meer clough
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 13-04-12, 23:05 Standaard   #44
SCH

Het grote afschEIdsinterview met Ron Gans:

'Ik vliegt uit en verlaat het nest'

"Ik zal Heero Brinkman het meeste missen"

Robert Veerstra heeft besloten dat je weg moet, was dat moeilijk?
Ik ben een avond lang aan de eierlikeur gegaan met Foppe de Haan en toen was ik er overheen. Nog wel een flinke diarree-aanval van gehad trouwens, tering wat een bocht is dat.

Wie was je favoriete kuiken?
Ik twijfel tussen Luciano Nasaalsingen en Oussama Assaidief. Zo vingervlug die jongens, ik heb wel een keer of 6 een nieuwe portemonnee moeten kopen en heb mijn autosleutels een keer van de doelpaal moeten plukken.

Wij hadden gedacht dat je Bas Borstvooruit zou kiezen
Die is uit het nest gevallen, dat was nog een hele toestand. Heb ik wel een zwak voor ja. Beetje koppig maar een gouden snaveltje

Waarom nam je Michel Broeier altijd in bescherming?
Ik heb altijd een zwak voor zwakbegaafde kuikentjes gehad, daar doe je niks aan.

Hoe probeerde je het team te motiveren?
AUFMACHEN BITTE

Wass?
Grapje, muss kunnen toch. Leraar Duits he, dus weisst

Wie ga je het meest missen?
Heero Brinkman natuurlijk

Huh?
Heero, de mascotte. Dat is toch Brinkman, of niet dan?

Heb je nog een tip voor je opvolger?
Bassie Pannenkoek bedoel je? Ik had ook nog nooit van hem gehoord. Een grote onbekende en dat is wel spannend maar hij zal zich wel moeten bewijzen. De overstap van het biljartlaken naar het groene laken naar de grasmat van het Sigi Lenstra Stadion zal nog niet meevallen

Wat ga jij nu doen?
Ik heb een aanbieding van Duckstad TV om commentaar te geven bij de jaarlijkse eiergooiwedstrijden, daar heb ik gigantisch veel zin in .

Oud 13-04-12, 23:23 Standaard   #45
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

Jammer van: Sigi Lens.
Palmboom is offline   Met citaat reageren
Oud 14-04-12, 00:00 surprise   #46
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Eijax toont interesse in Veerkweker
EINP - HFC Eijax heeft bij monde van trainer Frankje Moer laten weten verregaande interesse te hebben in Niek Veerkweker van EIZ. Bij de Hamsterdamse vereniging dreigt een vertrek van aanvoerder Kwak Betonnen en Veerkweker zou de leemte moeten gaan opvullen. Desgevraagd geeft het talent aan zelf van niks te weten. "Mijn kwaakwaarnemer heeft weinig vernomen vanuit de hoofdstad. Ik broed ook niet op een vertrek bij EIZ en heb het nog altijd prima naar m'n zin hier. Elke thuiswedstrijd kom ik in een warm nest, de fans zijn fantastisch. Desalniettemin is Eijax natuurlijk een prachtige club met dito historie. Dat wijs je niet op veerhand af."

Contract
Manager Stawoerd van de Alkmeerse vereniging heeft wel een telefoontje gehad. "Maar Niek heeft een doorwaggelend contract en het zal duidelijk zijn dat we hem niet voor en appel en een ei laten gaan. We acteren op hetzelfde niveau als Eijax; ook wij hebben nog kans om aan het einde van het seizoen met de eierschaal in onze vliezen te staan. Het is ons er dan ook veel aan gelegen om de huidige selectie in kwakt te houden."

Oud 14-04-12, 00:05 Standaard   #47
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

kwaakwaarnemer

Oud 14-04-12, 00:17 Standaard   #48
Theo, pak 'm terug

Het topic leeft weer

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > De Derde Helft > Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site