![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik vraag me namelijk af wat voor effect dit heeft op posts in het algemeen, of ze erop vooruit gaan of niet.
WZV'ers, wat vinden jullie? (Wilde de regenboog PI gebruiken, maar dat zou ironisch zijn.) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik haat die dingen.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hij neemt de PI niet mee
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ook en eigenlijk was ik onlangs van plan ze niet meer te gebruiken, maar aangezien iedereen er werkelijk gemiddeld drie (inclusief PI) per post gebruikt, dacht ik bij mezelf 'ach, waarom ook niet...'
Maar we kunnen ons toch ook enkel in woorden uitdrukken, WZV'ers? Ik vind dat de admin, wie dat ook is, een dag lang de PI's en smileys onbruikbaar zou moeten maken. Zie het als een experiment. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ben altijd in voor sociale experimenten, eigenlijk zoals ik dit forum observeerde tijdens de wilde dagen van de revolutie
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Precies. Ik heb 'm net nog gebruikt, maar veel vaker nog heb ik er over lopen klagen. De toon van posts veranderen doordat men die dingen te pas en te onpas gebruikt. Zelf ga je er dan maar in mee.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als we deze
smiley nou eens niet meer gebruiken richting andere users of over een mening van andere users en m reserveren voor bijvoorbeeld situaties in een wedstrijd dan zijn we volgens mij al een heel eind.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De
is kut, maar verder zijn smiley's tof. En PI's nog tofferderst.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Voor wedstrijdsituaties in livetopics of om het transferbeleid van Newcastle of zo weer te geven is die smiley prima geschikt, maar we zouden m eigenlijk niet meer moeten gebruiken richting (de mening van) andere users. Dat zou veel discussies ten goede komen.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het nieuwe WZV smiley pakket:
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik post al jaren elke post met een PI. Dwangneurose FTW
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
No offence, maar ik vind jou ook iemand die door al die PI's en smileys vaak een discussie van een verkeerde toon kan voorzien, omdat andere users zodoende weer anders gaan reageren.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Denk eerder dat dat ligt aan het interpretatievermogen van de user die er op reageert.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Alles is open voor interpretatie. De
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hoe bedoel je?
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Rot voor je, Plato, dat Roda JC bankroet is en je vrouw je verlaten heeft voor je slechtziende buurman.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dat is heel naar inderdaad, maar dan denk ik altijd aan jouw situatie en dan weet ik dat ik het nog lang niet zo slecht heb.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dat pijltje is echt zo'n onzin. Waarom zou je dat uberhaupt gebruiken? Moet ik je post lezen ja?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zit je er mee?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Spoiler
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik gebruikte hem alleen als ik gewoon een neutrale post maakte, dat je het niet snapt wil niet zeggen dat ik het cynisch bedoel.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Was een demonstratie van de meest hatelijke PI.
.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Laten we het daar op houden ja...
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ja want ik maak niet zo vaak cynische posts.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En de vorige post is niet cynisch bedoelt maar dat denk je vast wel.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Lijkt me goed om dit eens een dag uit te proberen. Posts met alleen een "
" voegen niets toe en zorgt er voor dat een topic vanzelf in een SC veranderd.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb zo 'n beetje vanaf het begin eigenlijk geen gebruik gemaakt van smiley 's . Alleen linksboven in de hoek , maar dat vind ik absoluut niet storend .
Sinds kort heb ik mijn instellingen verandert en nu kan ik ook in mijn bericht smiley's plaatsen ter faveure ( ik gok maar wat qua spelling ) van Buddy en El Capitano ![]() Een smiley is gewoon een toevoegsel die je helpt om iets te versterken of iets wat je helpt om een bepaalde state of mind neer te leggen in je berichten zoals cynisme , ironie . Ik weet nu hoe ik smiley's in mijn berichten kan plaatsen , maar heb besloten om ze niet al te vaak te gaan gebruiken . Soms is het leuk , maar je hebt de neiging om het in elke bericht te doen en voor mij hoeft dat nu ook al weer niet . Soms is het ook gewoon lachen zoals die post van Jasper . Hij zegt niets , maar plaatst alleen een smiley en als je de titel weet van deze topic is dat gewoon grappig . Hij steekt er een beetje de draak er mee en ik begrijp dat . Ik kan El Capucho en Buddy wel een beetje begrijpen ( ik begrijp namelijk iedereen ... nee ! geen smiley gebruiken ! ..) dat het soms te veel wordt gebruikt . Oke , ik ga Barcelona .Milaan kijken .. shit .. te laat ..Klik ( weg ) . Laatst gewijzigd door tjekkie; 13-09-11 om 20:12 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Oh, ga je nu ook al voor mij denken?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Goed topic met weinig potentie. Smiley's en PI's horen er bij en zijn tof.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Yep, das gewoon mijn default PI (ipv het balletje)
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik dacht bij het lezen van de TT dat er iets ergs gebeurd was en de TS een actie wilde opzetten vergelijkbaar aan Twibbons en "zet een roos voor je naam vanwege het overlijden van...".
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Doe maar op een zondag dan, dan ben ik er toch niet.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Iemands post afdoen met slechts creëert altijd een hoop gezelligheid.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ook al?
Aangezien je zegt dat ik vaak cynisch ben zou je dat bij die vorige post vast ook gedacht hebben, lijkt me niet heel ingewikkeld. Overigens gebruikte ik de '' Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 13-09-11 om 20:47 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Plaats dan een foto. Of was dat jouw foto?
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Goed topic. Paar keer kunnen lachen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ik stel voor dat we een dag lang geen smileys/PI's gebruiken.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|